Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 848
Noen som vet hvem som kommer til quarten i år?? sjekka hjemmesiden deres, men der sto bare QOTSA og røyksopp der..
Regner nesten med at det er fler som kommer liksom...
Jeg vet ikke, men hvis QOTSA kommer er det grunn nok til å dra! Tenkte jeg skulle prøve å få med meg Quart eller Roskilde i år.
ja Dreb!! Hva sier du! Skal vi ikke ta oss en tur på Quarten i år!? Hadde sikkert blitt kult
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
håper quotsa kommer til roskilde.... Gjerne sammen med Turboneger..
Det er sikkert ikke klart enda hvem som kommer, men det blir sikkert kult! Jeg skal ditt
Coldplay kommer også (ifølge tv2 da)

Men jeg skal iallefall dit i år! Har alltid monga meg og gått glipp av quarten, men ikke i år!
Trådstarter
70 0
Vist faen ska mi til quarten beta!!! Coldplay er jo tøft det ja!! Skal bestille biletter etterpå tenkte jeg...
høres bra ut! men sku kåmt no litt hardt no og da....
Kan foresten få signert cd me Borknagar
Trådstarter
70 0
Okay... supert, tar denne private tråden over til fronter eller no... meet me there!!! hehe
www.nattguiden.no pleier også å være ganske bra oppdatert
jeg håper bare at QOTSA kommer på roskilde også, jeg. heller roskilde enn quarten.
MYE heller Roskilde enn Quarten! Men tipper QOTSA kommer til roskilde jeg... Kanskje Turboneger også... Forhåpentligvis... Prettypleasewithsugarontop happy-tom!
Dropper Roskilde når quarten er ti minutter vekke ;-)

Men har jo ikke råd uansett :-/
Trådstarter
70 0
ta deg råd... bare snakk om prioriteringer!!!
YAAAAAAAAAAAAA!!!! QOTSA SKAL SPILLE PÅ ROSKILDE OG!!! asafnewt983275!!!!!
/me dances in circles on the army dancefloor...

Ro$kilde blir be$t!
Rôyksopp og QOTSA er de eneste som er booket til årets quart. Rock acten slippes mest sannsynelig til uka som kommer.

Skaff deLillos, Oasis, RHCP også!