Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2826
Jeg har fattet noe interesse for Dash, og ønsker å kjøpe litt av denne valuttaen for å ha dette liggende for eventuell senere potensiell avkastning.

Er det noen her som har erfaring med kjøp av Dash og bruk av wallet for denne type krypto?

- Hvor er beste stedet å kjøpe dette?
- Hvilken wallet er best mtp. anonymitet - ønsker denne valuttaen på grunnlag av "privatesend" - som meg kjent skal være helt anonymt?

- Dersom jeg kjøper med bankkort - må jeg mikse dash-coins før dem blir helt anonyme - eller kan dem eventuellt videreføres uten at det kan spores tilbake til mitt bankkort?
Bruker selv https://www.exodus.io/ Dash er en av mange coins du kan kjøpe in-wallet.
Trådstarter
6 0
Hvordan bruker man privatesend på denne walleten?
Atomic wallet, kan du også handle dash på. Synes det er en veldig grei wallet, som støtter de fleste krypto
Trådstarter
6 0
Sitat av ReeferBear Vis innlegg
Atomic wallet, kan du også handle dash på. Synes det er en veldig grei wallet, som støtter de fleste krypto
Vis hele sitatet...
"Important: The Atomic wallet supports neither InstaSend nor PrivateSend! You can download the wallet on the official website (click) for Windows, Mac, Ubuntu, Debian and Fedora. The Atomic wallet supports more than 300 different cryptocurrencies and all ERC20 tokens besides DASH."

For øvrig støtter ikke Exodus privatesend heller.


Jeg ser nå at DashCore støtter privatesend samt har innebygget mixer service.

Dersom jeg kjøper Dash med mitt bankkort på en ellers vanlig online exchange vil jo selve identiteten min være registrert ved kjøpet - men er kryptoen å anse som anonym etter et par runder gjennom mixing service på dashcore mixeren?