Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1203
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hey. Har nokre strenge foreldre, er ei jente på 18, og eg vet eg ikkje kan lagte melanotanen i kjøleskåpet for mor mi fann glasset med mela så heiv ho det i søpla, sa at jeg bestilte nytt men fikk ikkje h det i huset(då eg bur heime) men eg har hatt den i ein ventil hos typen, men no skal eg heim så lurer på, kan eg legge den i ein snusboks feks og legge ut, eller i lukket garasje kanskje? )

Takker for alle svar, hilsen pale-issued jente. <3

Plis ikkke kom med "kreftfremkallande" "pigmentflekkar" har brukt det 5 ganger og vert på det meste av droger, så mamma vet best eller kva? Peptid... buhu
Har selv min krukke stående inntil vindusruta som er ganske kald.

Du kan evt kjøpe et slik USB mini kjøleskap ?

Bare av nysgjerrighet hvilken hudtype er du og hvor mye tar du ?
Sist endret av Sandybridge; 14. februar 2020 kl. 12:57.
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Sandybridge Vis innlegg
Har selv min krukke stående inntil vindusruta som er ganske kald.

Du kan evt kjøpe et slik USB mini kjøleskap ?

Bare av nysgjerrighet hvilken hudtype er du og hvor mye tar du ?
Vis hele sitatet...

Takk ja har tenkt på det faktisk!

Bare å spørje, eg har hudtype 2,9 altså nærme 3. Blir omtrent aldri brent, og ligger på 0,25-0,5 i upload fasen og i maintenancefasen skyter eg 0,75 2 gonger i veka
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takk ja har tenkt på det faktisk!

Bare å spørje, eg har hudtype 2,9 altså nærme 3. Blir omtrent aldri brent, og ligger på 0,25-0,5 i upload fasen og i maintenancefasen skyter eg 0,75 2 gonger i veka
Vis hele sitatet...
Gjorde det samme selv i fjord første gang jeg prøvde det. Er ginger så har aldri fått noe særlig farge tidligere, men med mela så fikk jeg en skikkelig fin farge etter et par uker med et par turer i solarium.

I år begynte jeg på 250uq annenhver dag i en uke, og så økte jeg det til 500uq uken etterpå.

Tok sol 4 ganger på de to ukene (7 i x7 hos brun og blid)

Gikk da fra å være bleik til en svak brun farge. Vedlikeholder nå med 200uq pr 3 dag. Venter med å bli skikkelig brun til sommeren.
Ser ganske rart ut å om jeg plutselig blir knall brun nå i Februar😅

Eneste som plager meg en at det kommer en del nye små fregner/ føflekker.

Vil anbefale alle som har tenkt å prøve dette å ta masse bilder, før under og etter kuren. Om du har mulighet så er nok en tur til legen også greit for en sjekk av føflekkene
Lagra en hel krukke på bokhylla i romtemp gjennom hele kuren en gang. Gikk helt fint og funka bra, så det er nok ikke farlig nei