Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2145
Vi er Turmiks, tidligere bestevenner og nå inngrodd ektepar. Vi lager techno og tech house inspirert av Norges oppblosmtrende technomiljø og norsk kulturarv.

Vi slapp i August vår første EP "Pusherman", som er tilgjengelig på alle platformer. Her er link til SoundCloud.

https://soundcloud.com/tur-miks/sets/pusherman-ep

Vi spiller rundt om kring i Oslo så langt det lar seg gjøre i disse tider. Legger gjerne linker til events her om dere er interesserte

Tar gjerne i mot tilbakemelding på musikken, og gleder oss til å vise dere de andre tingene vi har på lur!

- frenchbeatz & sijadamaan (Turmiks)
Takk for at dere deler! Jeg likte best Pusherman og Caught Up, Goes west var for ambient(?) for min del. Strobene på Caught up kan være litt mye i blant, men så er det jo tech(no) house, så det hører hjemme. Dere nevner norsk technomiljø - hvilke artister kan dere anbefale der? Jeg gleder meg til å høre mer fra dere!

Det kommer muligens mer konstruktiv kritikk senere, jeg må få hørt på den ordentlig noen ganger først
Sist endret av Mekkern; 30. september 2020 kl. 20:57.
Goes West syntes jeg var en nais låt
Trådstarter
4 3
Sitat av Mekkem Vis innlegg
Dere nevner norsk technomiljø - hvilke artister kan dere anbefale der? Jeg gleder meg til å høre mer fra dere!
Vis hele sitatet...
Takk for fine ord

Når jeg sier miljøet mener vi hovedsaklig folkene man treffer på techno og house events i Norge Men det finnes en rekke kule DJer og produsenter. For å nevne noen:

MRD, Rakafant, Andre Bratten, Todd Terje, Lindstrøm, SYNK, Justin G, Pathik, Joel K, Frida Sarto
Turmiks goes west ble fort en liten favoritt hos meg
Caught up fikk meg til å tenke på Boris Brejcha, kul track!
Pusherman ble litt for tynn for min del, men det er ren personlig preference.
Høy kvalitet å thighte tracks overall, virkelig kult med flere nordmenn på Electronicascenen!
Keep it up

Kjapt spørsmål, har dere mastra alt selv også?
Sist endret av Eyeamare; 1. oktober 2020 kl. 21:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
4 3
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Kjapt spørsmål, har dere mastra alt selv også?
Vis hele sitatet...
Takk for det! Ja, vi mastrer selv
Sist endret av Turmiks; 2. oktober 2020 kl. 04:35.