Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3278
Hei, bor svært sentralt i Bergen og har lyst til å drive med litt UE her. Noen som har noen fine steder å gå til for en nybegynner?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Noen som kan tipse meg også litt? begynner å gå tom for steder
Kunne tenkt meg noen steder også, har vært i blant annet. tunnellen med togstasjonen, fjell festning (deler av den som ikke er gjort om til museum), og diverse nedlagte hus
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg har hørt noe om et tunellnettverk I Åsane. Noen som kjenner til detaljer?
Sitat av Joekosler Vis innlegg
Jeg har hørt noe om et tunellnettverk I Åsane. Noen som kjenner til detaljer?
Vis hele sitatet...
Ja det stemmer. er flom tunneler/overvann og kloakk.
De går langs "dalaelven" ned til nye renseanlegget ved kvernevikstemma. har vært inni der selv, snakker fort om mange km med tunnel med alle avstikkerne. finnes forøvrig flere sånne system rundt om i Bergen!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg vil gjerne se bilder og film fra gamle Bergen Fengsel.
https://no.wikipedia.org/wiki/Bergen_kretsfengsel

De besøker det i luksusfellen 23:00 inn http://www.tv3play.no/programmer/luk...autostart=true

Stått tomt siden 1990 og ser helt nydelig ut!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Skulle gjerne funnet mer av steder i bergen, men det meste er nok borte nå! Blir nok en tur utenfor bergens området snart
Sitat av UrbanBærgen2013 Vis innlegg
Skulle gjerne funnet mer av steder i bergen, men det meste er nok borte nå! Blir nok en tur utenfor bergens området snart
Vis hele sitatet...
Har du tatt turen under gatene? Bergen er en gammel by, regner med det er litt å finne under bakkenivå
Er ikke så lett å komme seg under bakken akurrat
Inne på Esso anlegget i skålevik er det flere tunneler innover i kvarven og det er flere bunkere fra tyskerne.