Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2939
Hei på dere. Har seg sånn at jeg må låne penger av meg selv til neste lænning kommer. Finnes det noen som har offline terminaler nå i oslo, sånn som nsb? Eller om det er noen minibanker som går offline? Har dnb.
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Da skulle du prøvd litt tidligere i dag. Hele DnB var nede i over et halvt døgn. Hvis det tok med seg kortbetaling er det en mulighet for at noen terminaler hadde gått i offline istedenfor offservice.

Best sjanse til normalt har du nok på landet hvor telefonforbindelsen er utrygg. Der kan du finne terminaler som går offline ved telestopp for ikke å miste kunder/tape penger.

Jeg går utfra at du mente lØnning? Hehe
Husk å sjekke om banken din kjører gebyr for overtrekk av disponibelt beløp på konto. Om du skal låne penger så er en mulig løsning å ha et kredittkort med minimal kredittgrense på som du bruker i slike tilfeller. De fleste er rentefrie og kostnadsfrie om du betaler tilbake innen 30/45 dager.