Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 630
Jeg har laget en musikkvideo som jeg godt kunne tenke meg tilbakemelding på!

http://www.youtube.com/watch?v=7UYN3...ature=youtu.be

Den er filmet i Lofoten under midnattsol, med Canon EOS 5D mk. II, 24-105 f:4L IS og 17-40 f:4L. Har brukt Final Cut Pro X til redigering, og mye av filmingen er gjort håndholdt med stabilisering i etterkant.
Jeg hadde høyere forventninger etter den flotte introen, men så sitter man plutselig i en bil og kjører forbi gamle gretne hus. Melodien er fin den, men videoen samsvarer ikke helt. Overgangene i bildet er ikke i takt med melodien, så man mister fort følelsen til musikken.

Ellers veldig bra. Lykke til med utgivelse, og velkommen til freakforum.
Sist endret av waf; 2. august 2012 kl. 10:48.
Takk for tilbakemelding, Waf.

Bilkjøringen skal fungere som et brudd for å skape kontrast. Jeg har valgt kaldere fargetoner for å gi en annen opplevelse enn stranda i sola med havet og fjellene. Tanken er å la det rent dramaturgisk fungere som en reise til stranda, der personene ender opp der etter høydepunktet i musikken.

Dette kom kanskje ikke tydelig nok frem?