Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  205 28914
Synes det er bedre enn artige.no iværtfall..
Men hvorfor har dere skjult URLen? Altid www.teit.no ??
URLen står under bildet
Sitat av Settoz Vis innlegg
Synes det er bedre enn artige.no iværtfall..
Men hvorfor har dere skjult URLen? Altid www.teit.no ??
Vis hele sitatet...
Ja, dette er irriterende når man skal trykke "tilbake" i nettleseren, og det ikke går fordi man bare er inne på EN side, hjelper ikke å trykke forrige heller for da dukker et helt annet bilde opp. (kan ha noe med at jeg trykker på bildet i stedet for neste da men... ) Få nå URLen opp i URL-baren.
Skjønner ikke helt vitsen om 80% av bildene er de samme som på Artige.no...
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Det har blitt nevnt før i tråden, men muligens ikke tydelig nok:

Til dere som trygler om at memer som «le» og «me gusta» blir fjernet/bannlyses på teit.no:
Sitat av Tierra Vis innlegg
Vi vil basere oss på memes, enkelt og greit. Spesielt nye memes, Norske memes, og egenproduserte morsomme bilder generelt
Vis hele sitatet...
Sitat av Tierra Vis innlegg
Vi gjør dette fordi vi elsker humoren selv, internett-memes er noe vi er veldig glad i, og vi har en ambisjon om å teste ut og få til ny funksjonalitet med et kjempesimpelt konsept.
Vis hele sitatet...
Forslag: Lag deres egen side. Domenet «ingenmemes.no» for eksempel er ledig. Det ser jo ut til at det er et stort nok marked av folk som ikke liker memer.
Det dummeste jeg ser er folk som signerer sine dårlig forsøk på meme's. Som om noen i det hele tatt er interessert å vite hvem fjott det var som klarte å blande to internettvitser og lime inn et par døve ansikter.

OT: Irriterende med Norsk og Engelsk blandet på siden.
Fint at du prøver å lage noe... men prøv å vær litt original. Å ta utgangspunkt i noen andres verk er bare tegn på lite kreativtet. Artige er jo bare en norsk variant av alle andre engelskpråklige meme og alle de andre sidene, så jeg sier ikke at det er no "genialt", men var nok en av de først ut med en slik "norsk" side.

Siden var også veldig stygg å se på og knappene fungerer veldig dårlig.
Sitat av evvedevve Vis innlegg
URLen står under bildet
Vis hele sitatet...
Men det er jo upraktisk! Hvis man vil lenke noen andre til det samme bildet, kopierer man lenken fra adresselinja, man klikker ikke på "Kopier link".

Lenkene til "Nyere" og "Eldre" burde bytte plass, i og med at man starter på det nyeste bildet, og blir oppfordret til å bla seg "bakover" i nettstedet.
Sist endret av Markus; 5. september 2011 kl. 14:28.
Sitat av Markus Vis innlegg
Men det er jo upraktisk! Hvis man vil lenke noen andre til det samme bildet, kopierer man lenken fra adresselinja, man klikker ikke på "Kopier link".

Lenkene til "Nyere" og "Eldre" burde bytte plass, i og med at man starter på det nyeste bildet, og blir oppfordret til å bla seg "bakover" i nettstedet.
Vis hele sitatet...
Det er upraktisk for det er en vanesak å gå rett opp i addressefeltet for å hente URL

Vi laster bilder via javascript slik det er nå fordi ytelse står veldig høyt prioritert og det går derfor raskere enn å laste alt på nytt. Men vi har selvfølgelig lyst å kunne få dette til på en måte som både gjør siden lynkjapp og er praktisk for brukerne så vi må se litt hvilke muligheter vi har

Sitat av haddip Vis innlegg
Fint at du prøver å lage noe... men prøv å vær litt original. Å ta utgangspunkt i noen andres verk er bare tegn på lite kreativtet. Artige er jo bare en norsk variant av alle andre engelskpråklige meme og alle de andre sidene, så jeg sier ikke at det er no "genialt", men var nok en av de først ut med en slik "norsk" side.

Siden var også veldig stygg å se på og knappene fungerer veldig dårlig.
Vis hele sitatet...
Siden er nettopp lansert, og responsen er langt større enn vi hadde trodd. Så vi kommer med mer funksjonalitet etterhvert, bare det at bildeopplastningen er kjempeenkel er jo et eksempel på det

Det kommer mer, men vi må få kontroll på all trafikken først

Tall for siste 2 dager:
16500 visits, 550000 pageviews, 5100 likes på bilder.
Sitat av Tierra Vis innlegg
Det er upraktisk for det er en vanesak å gå rett opp i addressefeltet for å hente URL

Vi laster bilder via javascript slik det er nå fordi ytelse står veldig høyt prioritert og det går derfor raskere enn å laste alt på nytt. Men vi har selvfølgelig lyst å kunne få dette til på en måte som både gjør siden lynkjapp og er praktisk for brukerne så vi må se litt hvilke muligheter vi har
Vis hele sitatet...
Ta en titt på pushState() for å få begge deler: https://developer.mozilla.org/en/DOM...rowser_history
Digger at freak blir takket for test og support i footeren.

Sitat av Settoz Vis innlegg
Så om 1 mnd så begynner "*** liker et bilde fra teit.no" ?
Vis hele sitatet...
NÅ HAR DET BEGYYNT :O!
Sitat av Settoz Vis innlegg
NÅ HAR DET BEGYYNT :O!
Vis hele sitatet...
Jepp. Ser at en god del av vennene mine har begynt å like bilder fra teit.no
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Og jeg liker det ikke. Huff.
Trudde dere skulle lage en side med bedre bilder en artige, ikke bare kopiere bildene og komme med et par lav res bilder av diverse halv-morsomme bilder.. Å det jeg ikke liker med at det er memes på Artige, er at mesteparten ikke forstår humoren, og dermed bruker det på helt idiotiske ting, som f.eks en halvnaken dame, og et me gusta ansikt vedsia.
Sitat av Tierra Vis innlegg
Det er upraktisk for det er en vanesak å gå rett opp i addressefeltet for å hente URL
...
Vis hele sitatet...
Det har du helt rett i, og det er akkurat derfor dere bør følge den konvensjonen. Å gå ut fra at brukere skal tilpasse seg dere, istedenfor at dere skal tilpasse dere brukere er teit.
Sitat av Markus Vis innlegg
Det har du helt rett i, og det er akkurat derfor dere bør følge den konvensjonen. Å gå ut fra at brukere skal tilpasse seg dere, istedenfor at dere skal tilpasse dere brukere er teit.
Vis hele sitatet...
Vi har hatt bildeurl i addressefeltet noen dager nå allerede
Du kunne vel ikke lagt til en funksjon der man f.eks kunne sett alle bidrag som er sendt inn?
Gjerne også en side der bildene bare forsetter og forsetter. Sånn at man slepper å klikke hele tiden.
Sitat av TheGloryHole Vis innlegg
Trudde dere skulle lage en side med bedre bilder en artige, ikke bare kopiere bildene og komme med et par lav res bilder av diverse halv-morsomme bilder.. Å det jeg ikke liker med at det er memes på Artige, er at mesteparten ikke forstår humoren, og dermed bruker det på helt idiotiske ting, som f.eks en halvnaken dame, og et me gusta ansikt vedsia.
Vis hele sitatet...
Hvis det tar av, så sender jo folk inn bilder. Som kommer fra overalt.
Ville hatt URL'en under kommentarfeltet eller rett over bilde. Hvertfall få kommentarene nærmest mulig bilde.
Sist endret av Ullsokk1; 9. september 2011 kl. 08:12.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
VÆR SÅ SNILL og ikke godkjenn masse patetiske bilder med "le" i annenhvert ord, det er bare styggt og jævlig irriterende å lese ellers, er bakgrunnen som sagt litt fuckd, men det funker helt fint
Jeg har prøvd så godt jeg kan å 'like' bildene deres, er så lei Artige. Prøver å få dere til å trone over Artige
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Fra og med det sekundet jeg så denne tråden byttet jeg fra å se litt på artige.no hver dag til å kun se på teit.no

Gjør alt for å støtte med-freaks!

Så lenge dere ikke tar med for mange meme's med blanding av norsk/engelsk osv, og le i annenhvert ord så blir det bra det her!

Edit: innlegg nr 1111, weey
Sist endret av Spankyboii; 9. september 2011 kl. 10:46.
Sitat av drittsekken Vis innlegg
VÆR SÅ SNILL og ikke godkjenn masse patetiske bilder med "le" i annenhvert ord, det er bare styggt og jævlig irriterende å lese
Vis hele sitatet...
totaly agree!
begynner nesten å grine når jeg ser såkalte oc der det f.eks står "le meg som le putter le braunost i le baot is"

FJ ftw! (btw, neste der all reposten kommer ifra...)
Sitat av Tierra Vis innlegg
Det er upraktisk for det er en vanesak å gå rett opp i addressefeltet for å hente URL

Vi laster bilder via javascript slik det er nå fordi ytelse står veldig høyt prioritert og det går derfor raskere enn å laste alt på nytt. Men vi har selvfølgelig lyst å kunne få dette til på en måte som både gjør siden lynkjapp og er praktisk for brukerne så vi må se litt hvilke muligheter vi har



Siden er nettopp lansert, og responsen er langt større enn vi hadde trodd. Så vi kommer med mer funksjonalitet etterhvert, bare det at bildeopplastningen er kjempeenkel er jo et eksempel på det

Det kommer mer, men vi må få kontroll på all trafikken først

Tall for siste 2 dager:
16500 visits, 550000 pageviews, 5100 likes på bilder.
Vis hele sitatet...
Er jo ikke rart dere har mange pageviews, når random knappen henger seg opp og jeg besøker et par hundre sider i løpet av par sekunder.. Og den stopper ikke.
Fjern rødfargen i headeren, er altfor sterkt og er mildt sagt irriterende når man ser på bildene.
Der kom det opp på Face ja! Haha
hver gang jeg bruker teit.no, henger det seg opp til slutt ved at siden 'blinker' fram og tilbake mellom to bilder.
Sitat av 70%sweet Vis innlegg
totaly agree!
begynner nesten å grine når jeg ser såkalte oc der det f.eks står "le meg som le putter le braunost i le baot is"

FJ ftw! (btw, neste der all reposten kommer ifra...)
Vis hele sitatet...
FJ er ikke så mye bedre når det kommer til reposts. Men riktignok er det største problemet der thumb whores. Og overbrukte memer.
i hate to "burst your bubbles", men hvor får dere kopiretten til å legger ut alle disse bildene? selv om brukere sender inn har de nok garentert ikke den retten da de ikke har tatt bildene selv.. har tenkt på lignende sider selv tenkten på haugevis med ulovlig matriale blir bare for dum risk ...enlighten me please
Sitat av AdolfCartman Vis innlegg
hver gang jeg bruker teit.no, henger det seg opp til slutt ved at siden 'blinker' fram og tilbake mellom to bilder.
Vis hele sitatet...
Skjer med meg og, veldig irriterende.
Sitat av AdolfCartman Vis innlegg
hver gang jeg bruker teit.no, henger det seg opp til slutt ved at siden 'blinker' fram og tilbake mellom to bilder.
Vis hele sitatet...
Samme her, det som skjer til meg er at jeg trykker så responderer ikke siden på en stund, så begynner den og hoppe mellom to bilder, sykt irriterende!
Må få sagt det at jeg liker Teit.no mye bedre enn artige, men som sagt over så hopper siden mellom to bilder, som er noe irriterende men uansett props!
Sikkerhetsklarert
Jepp.. Samme bug skjer her også. I Opera 11.51. Bruker piltastene for å bla i bildene plutselig låser det seg, og jeg ser 2-3 bilder flasher i loop. Adressen i adressefeltet ser også ut til å loope igjennom en hel haug av bilder, til tross for at det bare er 2-3 som vises.
Skjer her også.

Men til ts:
kan dere ikke ha en mini oversikt som artige har? slik kan jeg komme til det bildet jeg var på feks?
+ jeg kan se alle nye bildene som er kommet iløpet dagen
http://www.woho.no er enda mer nice da
chill å bruke piltastene til å navigere 8-)
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Sitat av thenorwegian Vis innlegg
http://www.woho.no er enda mer nice da
chill å bruke piltastene til å navigere 8-)
Vis hele sitatet...
Det var ikke "enda mer nice" nei.
Navn: woho.no > teite.no
Fuksjonalitet: woho.no < teite.no
Awesome: Woho.no / Teite.no < Artige.no
Hva skjer med Teit.no?
får ikke opp siden i safari, og vær gang jeg prøver og komme inn, stopper safari helt opp og det åpnes et nytt vindu som ikke vises før jeg får fram oversikten over alle vinduer jeg har åpne?

ble vel lit merkelig formulert men la gå, noen som har peiling på hva som skjer?
vær så snill, ikke aksepter disse elendige mems'a: http://teit.no/4305. takket være slike jeg sluttet å gå til artige.no, og gjerne dropp norske mems som misbruker "forever alone"

*rettet feil
Sist endret av skifyr123; 15. september 2011 kl. 16:29.
Ja det, og sånne "morsomme" facebook sitater som ikke er morsomme engang!

Jeg blir så jævlig frustrert over åssen memes har blitt, og når jeg kommer med kritikk; "Haters gonna hate" er alt jeg får.
Heisann folkens!

Buggen med at to bilder flimrer skal være løst nå, håper jeg
Vi har problemer med IE8, men IE9 og de fleste andre browsere skal fungere. Fungerer Safari nå?

Vi har gjort noen oppgraderinger nå for at ting skal gå enda kjappere, og skal fikse dette med piltastene, ser at endringer vi har gjort i koden har gått utover den funksjonaliteten. Skal fikses!

Gjerne bli med å legg inn bilder og bidrag DERE mener vi burde få inn, for vi får inn veeldig mye søppel, men noenganger må vi legge inn noe rett og slett bare for å holde siden oppdatert, tar mye tid for oss å legge inn bilder selv nå som vi driver å tester og får siden så god som mulig! Desverre blir det et og annet "le" bilde, men er veldig mange som blir rejected, det kan jeg love dere

Bli med å fyll opp, da blir vi evig takknemlige

Om dere produserer noe helt nytt å sender inn som bidrag er det jo enda mer konge! Ragecomics, meme-s, funny photoshops (gjerne med funny tekst), ja you get it
Sitat av Tierra Vis innlegg
Heisann folkens!
Om dere produserer noe helt nytt å sender inn som bidrag er det jo enda mer konge! Ragecomics, meme-s, funny photoshops (gjerne med funny tekst), ja you get it
Vis hele sitatet...
Fjern dette også, og dere vil iallefall få en del flere besøkende.
Er det noen som opplever feil på teit.no med Chrome? Fått noen innspill på det på Facebook-pagen vår. Hvis noen her ikke får opp siden å bruker Chrome gjerne vis med screenshot og si hvilken versjon av Chrome du har, vi sliter med å gjenskape problemet :s
Jeg har gått inn på siden deres noen få ganger for å sjekke det ut. Men alle gangene så har det ikke gått og skifte bilder?.. Jeg har prøvd random oppe og nede, tilbake oppe og nede og frem oppe og nede. Dette er gjort igjennom firefox. Bare, sånn til informasjon.
Sitat av Layzi Vis innlegg
Jeg har gått inn på siden deres noen få ganger for å sjekke det ut. Men alle gangene så har det ikke gått og skifte bilder?.. Jeg har prøvd random oppe og nede, tilbake oppe og nede og frem oppe og nede. Dette er gjort igjennom firefox. Bare, sånn til informasjon.
Vis hele sitatet...
Er det slik fortsatt? Hvilken Firefox-versjon? Merkelige greier, bruker Firefox 6.0.2 hjemme og det fungerer helt fint.
Sitat av Tierra Vis innlegg
Er det slik fortsatt? Hvilken Firefox-versjon? Merkelige greier, bruker Firefox 6.0.2 hjemme og det fungerer helt fint.
Vis hele sitatet...
Det er på jobben, så jeg er ikke helt sikker. Jeg sjekket akkurat her hjemme, og da var alt i orden. Jeg skal sjekke igjen i morgen og gi tilbakemelding, om jeg ikke glemmer det.
Sitat av Layzi Vis innlegg
Det er på jobben, så jeg er ikke helt sikker. Jeg sjekket akkurat her hjemme, og da var alt i orden. Jeg skal sjekke igjen i morgen og gi tilbakemelding, om jeg ikke glemmer det.
Vis hele sitatet...
Supert om du kan det! Takk for hjelpen
Ikke noe problem i Opera Er det bare meg, eller er det lite aktivitet på teit.no for tiden? lite kommentarer osv.
Savner en mulighet til å rapportere bilder.
Ser f.eks. ikke humoren i dette: http://teit.no/4782