Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  56 20605
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Kjære forum, gratulerer så mye med 10 fantastisk fuckings nice år!

Min gave til forumet og alle dets medlemmer er noe som en del har venta 4 (FIRE) år på..
NOW, the moment you all have been waiting for:

Nemlig oppfølgeren til Alt Her i Livet. Yeah, du leste rett. 2011-remake er her, and it's sick yo!
Vi har brukt 4 år på den, da vi bare hadde en ostehøvel og en eggdeler til å lage bængern med.

Jeg har ikke verdens beste stemme, men this is what you get! Håper alle dere vil synge med på låta, både dere som er hjemme i morgen/dag når vi møtes på FreakFest 2011.
Tierra og i alle fall loathsome kommer til å spille låta live på festen, fikk dessverre ikke mulighet for å ta den live selv, men skal prøve å komme meg opp på scena og skrike litt.

Så.. Jeg feirer med 1337 innlegg til ære for freak.no sitt 10-årsjubileum og gleder meg til å se en del av dere på freakfest 2011.

Her er låta:
Den første versjonen fra 2007
Årets versjon, 2011 remake!

Teksten fårru som vedlegg til tråden. Ja, jeg vet at det er mange som skulle ønske at de ble nevnt, men med over 56k nick på forumet er det nok dessverre umulig. Noen er blitt nevnt, men alle er ikke glemt.

Oooog.. Som en bonuZ: (EDIT 26.04.2012: link broken, ny kommer asap -moridin)

Gjør hva du vil med det, men den skal IKKE på noen måte gis ut eller brukes på noen måter som gir cash i lomma til den som velger å bruke innholdet i pakken.
Om du vil lage noe og ha det utgitt, så ta kontakt med meg på en PM, vi skal slippe låta på spotify og iTunes ganske så snart.
Det er mitt og Protex sitt verk og er lisensiert således.

Tekst: Magisk
Produsent: Protex
Vokal: Magisk
Mastering: The Blizzard v/ Tore Vatle Jensen (CELEBZ YO!) (www.theblizzard.org)
Sist endret av liasis; 26. april 2012 kl. 16:02.
Fy Faen! Fortsatt fantastisk! Forumet forevah!
Sist endret av DonTomaso; 4. juni 2011 kl. 01:39.
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
Fantastisk! Burde bli en slager på freakfest det!
Kongebra!
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
KP til deg! Etterlengtet sang!

Men synes at musikken overdøver teksten, må sitte og konse hvis jeg skal få med meg hva som blir sunget.

Og får min del synes jeg at bakgrunnsmusikken er en smule irriterende (kan ha noe med smaken min og gjøre tho).
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Dritnice
Legg ut teksten!
Hørte på den og ble ikke spesielt imponert. Så lasta jeg ned teksten og hørte den på nytt - 110x bedre når jeg hørte etter/så hva som ble sunget! Utrolig kult at du synger om medlemmer!
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av Turbokalven Vis innlegg
Legg ut teksten!
Vis hele sitatet...
Den ligger som vedlegg.
Finner ikke teksten?
Sitat av echuz Vis innlegg
Den ligger som vedlegg.
Vis hele sitatet...
Seint på kvelden, så det nå.
åå, der ja ;=)
hahahaha heeeftig!
shit was so cash
Anda22's Avatar
Gratulerer med inlegg 1337 og
Exterminate!
jonnis's Avatar
Sinnsykt bra...
Den var fet

Men fant ikke meg i lyricsen =/ Må være en feil, rett opp nå! Tuller, fortsett, lag mer! =)
Bra, og morsomt! Keep on going!
Jævlig fengende
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Satan og jeg skulle vært på Freakfest! Freak forever!
Klapp! DI HORA!
kulere enn du tror
tekace's Avatar
En tribute med dubstep i? NorskFolkeForening 4 ever. Genial tekst i tillegg, oh waow. Pic related

http://1.bp.blogspot.com/-aPOp-c8DfDk/TdncCa7MvxI/AAAAAAAAAGw/C9s981yuiqI/s1600/eargasm-better-than-sex-assignment-demotivational-poster-1268377431.jpg
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Målet for neste år er vell å ha med alle nickene? He-He

Min mening er at sangen er ganske bra, men dere bør få fikset på stemmen slik at det blir klarere før dere får den ut på spotify o.l
Jeg må konse skikkelig for å høre hva du sier.
Fantastisk bra!
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Kan love at denne gjorde suksess på dansegulvet i går
freak.no-allsang er nå på episk-lista
Jeg ville hatt alt! Alt her i livet! Alt man kan ønske seg... nå har du klart å få meg hekta på denne sangen -,- hehe, men det er verdet det, sykt nice sang artig tekst og fengende melodi, men har du lyst å legge ut sangen for nedlasting?

For nå vil jeg ha alt, alt her i livet! alt man kan ønske seg (denne sangen på iPod/Spotify/mp3 etc)
Sitat av GreenRay Vis innlegg
artig tekst og fengende melodi, men har du lyst å legge ut sangen for nedlasting?
Vis hele sitatet...
I agree titegn
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Jeg merket i natt at denne sangen har festet seg på hjernen. Lå å sang på denne sangen før jeg sovnet, tegn på at sangen er bra?
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Fikk jævlig lyst å lage en HEAVY dubstep remix av den
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Fikk jævlig lyst å lage en HEAVY dubstep remix av den
Vis hele sitatet...
Gjør det
Eat to bite?
Curver's Avatar
Utrolig bra sang Vis du skal ha med 50K nicks, så må jo sangen vare ca 1 time

Keep up the good work!
Sinnssykt feit låt! Blir helt satt ut

Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Fikk jævlig lyst å lage en HEAVY dubstep remix av den
Vis hele sitatet...
Do it!
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Fikk jævlig lyst å lage en HEAVY dubstep remix av den
Vis hele sitatet...
Kjør på! Hadde vært dritkult
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av GreenRay Vis innlegg
Kjør på! Hadde vært dritkult
Vis hele sitatet...
Okai, jeg er overtalt. Stikker til utlandet i 3 uker idag så får ikke gjort det den tidsperioden, men så fort jeg kommer hjem skal jeg få jobbet på det!
god som gull
awesomesauce det her, helt klart min favorittsang for øyeblikket!
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Trådstarter
Til alle som har kommentert og gitt kp, tusen takker og bukker! Dere er awsome! Vi spilte den live på fabrikken rundt halv 12 på kvelden, håper de som var der fikk den med seg og hadde en knall kveld!

Har dessverre vært feil pakke ute på linken i første tråden, men den er rettet nå. Last ned på nytt om du vil leke med den.
Fantastisk låt! Bra jobba
Verden vil aldri glemme..
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Tror jeg fant en bug i Soundcloud: Den viser bare hvor ofte jeg har spilt sangene..
Hypnotisk loverboy
Sandoon's Avatar
Elsker sangen, freak i mitt hjerte <3!
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Genial sang! Made my day.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Magisk; si meg, er du fra Helgeland et sted? :-)
▼ ... noen uker senere ... ▼
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Trådstarter
Hehe.. Nei, er nok fra lengre nord i landet.
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Trådstarter
Er iallefall etpar stk. som ønsker låta i div. streaming og nedlastingsmedier, så jeg kan glede med at det kommer på nyåret. Da i Spotify og muligens Wimp.
Episk. *TITEGN*
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Trådstarter
For de som eventuelt abbonerer på tråden eller er innom innimellom, jeg trenger coverart til "utgivelse". Sjekk ut denne tråden: http://freak.no/forum/showthread.php...69#post2546969
Ellers skal jeg få ut den pakken som var i første innlegget igjen for en remixkonk. før FreakFest2012. Kommer i et underforum nær deg snart.
Dato på "utgivelse" er ikke satt, men før FreakFest2012 iallefall.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sangen er såå nice! Lovelove <3

Hvor kan jeg laste den ned?
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Trådstarter
Sitat av barbiegirl Vis innlegg
Sangen er såå nice! Lovelove <3

Hvor kan jeg laste den ned?
Vis hele sitatet...
Takker
Skal få den ut i div. media på nett så snart det lar seg gjøre. Spotify/Wimp/iTunes og lignende.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Trådstarter
Bare slenger meg innom for å informere om at låta er sendt til release for 2 dager siden. Så den vil forhåpentligvis dukke opp i stream-/kjøp-/nedlastbare media i løpet av kort tid.
Sitat av Magisk Vis innlegg
Bare slenger meg innom for å informere om at låta er sendt til release for 2 dager siden. Så den vil forhåpentligvis dukke opp i stream-/kjøp-/nedlastbare media i løpet av kort tid.
Vis hele sitatet...
Venter i spenning Hvilket coverbilde gikk du for?
▼ ... over et år senere ... ▼
bra låt