Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2115
mekker html for venner og ukjente og lurer på hva dere synes... klipp og lim hvis dere har lyst...

dumme meg glemte å legge inn linken... http://www.geocities.com/ircproject2000/

meite
Sist endret av meitemark; 30. mai 2001 kl. 08:22.
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
hmm, for å være ærlig, siden er ganske stygg...
legg til en logo, og lag tabellen slik at den strekker seg over hele siden med de blå sakene på hver sin side av browseren.

og du skreiv: mailto:meitemark1@hotmail.com?mail fra ircp2k sait

det riktige er: mailto:meitemark1@hotmail.com?subject=mail fra ircp2k sait
siden mangler lixom noen, og du bruker alt for lite av siden....
hvis du ikke skal strekke hele greia over siden burde du ihvertfall
døtte inn en <center></center> her...
men en logo er needed!
med litt forandringer blir nok siden bra ettehvert!
meitemark's Avatar
Trådstarter DonorAdministrator
prøver lixom å unngå å bruke bilder....
og siden er ikke ferdig ennå.. jeg skal bare lage layout, noen andre kommer med innhold
mm
Sist endret av meitemark; 30. mai 2001 kl. 22:53.
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
en liten logo på toppen kan ikke skade... den kan du gjøre veldig liten. en 10 fargers gif på 50x400 tar veldig liten plass.
meitemark's Avatar
Trådstarter DonorAdministrator
skal ikke bruke bilder samma f....
ikke med mindre de jeg mekker den for lager et,
og med deres datakompetanse kan jeg se langt etter det... ohg jeg suger på grafikk


meite
men verdana kan du bruke..?
Gjør ihvertfall noe med overskriften!
Mer "atraktiv"!
Verdana med 8pt skrift er "the gateway to success".
Anyways, å hoste siden på Geocities er litt dumt, bruk heller Start.no. Raskere og bannerfri.
De tre tabellene nederst burde også være like lange eller no... Det ser bare litt "uryddig" ut med dem.
Jeg syns heller ikke svart skrift på blå bakgrunn var noe sjakktrekk. Men, men....
Originally posted by AnaMorph0s|s
Verdana med 8pt skrift er "the gateway to success".
Vis hele sitatet...
liker den holdningen
meitemark's Avatar
Trådstarter DonorAdministrator
som tidligere sagt... ikke min side, jeg bare lager den, og fyren som eier den vil ha den på geo.. 8pt skrift har dessuten problemer på enkelte mac'er (hakkepeiling på hvilke... men topstyle sier så...)
dessuten, start.no er oftere nede enn geo.


meite
meitemark's Avatar
Trådstarter DonorAdministrator
og når jeg først har fått kritikerne til å se denne veien se her...
http://www.gullhaar.f2s.com/
ikke drep meg for den, det er bare en beta alla type 0.0087

og vil dere kritisere mere av arbeidet mitt:
http://beanstalk.virtualave.net



grumf... kaste photoshop 6.0 veggimmelom... grrr!!!

meitemark
når du først vil at folk skal kritisere sidene dine.. så kan jeg vell med engang si at sidene dine er så.. hmmz.. la meg se om jeg klarer finne riktige ord for det.. "frontpage" look.. noe som suger bigtime.. ta deg heller litt tid & lag en side ut ifra ditt eget hode.. ikke fra templet standar frontpage sider o.l.. masse bøgs i sidene dine.. og for å si det rett ut så ville jeg ikke hatt de deigna om du kasta dem etter meg..

mvh , the blackduck
meitemark's Avatar
Trådstarter DonorAdministrator
blackduck typed:
ta deg heller litt tid & lag en side ut ifra ditt eget hode.. ikke fra templet standar frontpage sider o.l.. masse bøgs i sidene dine.. og for å si det rett ut så ville jeg ikke hatt de deigna om du kasta dem etter meg..
Vis hele sitatet...
lager alt etter mitt eget hode.....

det er ikke mekka i frontpage. tro meg. jeg HAR frontpage, men det er bare for å kunne det... alt jeg bruker er Arachnophilia. noe annet bruker jeg ikke. personlig synes jeg både FP og DW er omveier.

og jeg vet det er enkelte buggs og slikt... men hvor?

det at ikke du vil han noe av designa mone tar jeg ikke så tungt, jeg vet at det finnes bedre designere enn meg(jeg takler blant annet ikke å lage grafikk og er elendig når det kommer til innhold) så det tar jeg ikke så tungt... personlig så mekker jeg html for MORO skyld. Dere tar kansje penger for det dere setter sammen. det er skjelden jeg gjør det..... veldig...


meite
meitemark's Avatar
Trådstarter DonorAdministrator
de folka jeg LAGER disse sidene for, de er fornøyde, for de vet at DE kan ikke lage noe bedre... og da er alt som det skal... kunden er fornøyd....


mm
personlig bruker jeg notepad...
men allikavel, å rakke ned på DW blir å gå for langt!!
DW er BRA!
DW kombinert med 1st page 2000 er BEST.......Frontpage er egentlig ikke så dårlig det heller vist du bare finner deg i å rydde opp litt i all dritt koden som den mekker....
hver sin smak...
no offense!
Jeppz, couldn`t agree more
hihi no offense taken.
Bruker ikke bare notepad da... DW oxo
Jeg vil bare si til alle de som snakker stygt om Frontpage... Det er kanskje ikke så interresant for de som har drevet med hjemmesider en stund, men for oss nybegynnere er det et meget bra program!

Hvis noen vil ta en kikk på min første hjemmeside

Se her!

Og ja den er laget i Frontpage! Er også klar over at det står Ny side 1, det er fikset, men får ikke gjort noe med det før jeg kommer hjem.