Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1816
[CENTER]Game of Thrones - Phase IV {tribute teaser}[/CENTER]

Åtte måneder har gått siden min Phase III. I seks år har jeg redigert og laget film-og tv-trailere, og begynte for en atten måneder siden med min Game of Thrones-debutt, delt opp i faser; en fase for hver sesong.

Del 4 er fortsatt i arbeid, men etter fem uker med forarbeid for hva som kommer til å bli det endelige produktet vil jeg dele en syv-minutter-lang teaser med dere.

Traileren inneholder, som alltid, en selvdannet, høykvalitets soundmix og magiske soundtracks. Ha på god lyd!

La meg ta deg med inn i Game of Thrones-seriens historiske og ikoniske omfang nok en gang, med denne episke del 4-debutten - håper den faller i smak!

NB! Videoen inneholder spoilers!

Klikk her for å se videoen (YouTube)!
(Videoen er nylig lastet opp så det kan ta fem-ti minutter før du får sett den. Prøv isåfall igjen om litt).

Håper dere liker den, og jeg er alltid åpen for - og vil veldig gjerne ha - konstruktiv kritikk, hvis det er noe dere synes jeg kunne ha forbedret! Minner om at dette ikke er det endelige produktet!

TIDLIGERE FASER:

Phase I:
Se PHASE I her!

Phase II:
Se PHASE II her!

Phase III:
Se PHASE III her!
Sist endret av Anjohan; 6. mai 2014 kl. 18:19.
Kongen av web'n!
steinolav1's Avatar
Ikke for å være frekk eller noe, men det der er faen meg det mest episke jeg har sett siden "First of His Name" kom ut på HBO Nordic! Alt passer helt perfekt. Musikken, klippingen, snakkingen i bakgrunnen! Ahhh, det er så deilig når folk er så god på ting! Du er født til dette, Stå på!

Hvis jeg absolutt på pirke på noe, så var musikken noen ganger så høy at den overdøvet stemmene en smule. Men ikke så voldsomt mye.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
De forrige delene har vært på 3-4 min, imens traileren til del 4 er på 7 min?

Hvem er egentlig målgruppen? Folk som ikke har sett sesongen kan ikke se dette med så mye spoilers. Synes også det ble litt rotete når alt var i feil rekkefølge.
Anjohan's Avatar
Trådstarter
Sitat av steinolav1 Vis innlegg
Ikke for å være frekk eller noe, men det der er faen meg det mest episke jeg har sett siden "First of His Name" kom ut på HBO Nordic! Alt passer helt perfekt. Musikken, klippingen, snakkingen i bakgrunnen! Ahhh, det er så deilig når folk er så god på ting! Du er født til dette, Stå på!

Hvis jeg absolutt på pirke på noe, så var musikken noen ganger så høy at den overdøvet stemmene en smule. Men ikke så voldsomt mye.
Vis hele sitatet...
Hehe, tusen takk, Stein-Olav! Setter virkelig pris på det!

Lydnivået vil jeg fortsette å justere til det passer perfekt! Takker for tilbakemelding!

Sitat av Lima Vis innlegg
De forrige delene har vært på 3-4 min, imens traileren til del 4 er på 7 min?

Hvem er egentlig målgruppen? Folk som ikke har sett sesongen kan ikke se dette med så mye spoilers. Synes også det ble litt rotete når alt var i feil rekkefølge.
Vis hele sitatet...
Hei, Lima!

1. Vel, det stemmer forsåvidt. "Del 1" var fire minutter, "Del 2" tre minutter og "Del 3" i underkant av syv minutter. "Del 4" vil nok havne på en 9-10 minutter sammenlagt. Grunnen til dette er at hver sesong er større og viktigere og hver foregående sesong må taes hensyn til, slik som Winterfell og Kongen i Nord sitt fall. Jeg lager nemlig en serie av tributes som i teorien er en annen måte å føle (og følge) serien på, som både er kortere og nostalgisk.

2. Målgruppen er fans av serien.

Det jeg synes er så fantastisk med tributes er potensialet til å fortelle én og samme historie på en annen måte gjennom et mer samlet og fokusert bilde, og samle alle følelser og hendelser i ett.

Håper svarene var tilstrekkelige! :-P

Setter som alltid utrolig pris på tilbakemeldingen!

- Anjohan
Sist endret av Anjohan; 6. mai 2014 kl. 21:47.