Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1385
Det har vært en lang og hard prosess, som begynnelser ofte er, men nå er hvertfall første brikke på plass, "Kirurgisk Lyrikk" er mitt første (rap/hiphop) album og ligger på rett over timen fordelt på 15 låter..

Dette albumet tok en litt annen vei enn jeg først hadde tenkt, det skulle aldri bli så personlig som det ble, men sånn er det, erfaring, erfaring, erfaring.. Resultatet av dette er at låtene individuelt ikke gir helt det "trykket" jeg ønsket, noe som selvfølgelig er kjipt, men også en posetiv ting kom ut av det, men den krever at lytteren tar seg tid og hører albumet i sin helhet. Jeg har derfor opprettet en spilleliste på hele albumet og håper med det at noen tar seg tiden til å høre hele albumet og deretter gjør seg opp en mening..

For til syvende og sist er det jo lytteren som er i fokus, jeg trenger lytteren for å skulle bli bedre, så har du tid så kom gjerne med en tilbakemelding, uansett om du hører 1, 3 eller 15 låter fra albumet.

Soundcloud: https://soundcloud.com/user2731626
Youtube:https://www.youtube.com/watch?v=tX59...nMoiX2-7ehXmfW
Meget bra =) Dette er ett friskt pust i norsk rap historie =)

Noen av sangene føles veldig personlige som du selv sier, men tunga er skarp og til stede, det kan man like

Stå på videre =)
Spytter
Kloakk's Avatar
Trådstarter
Sitat av Vandringsmann Vis innlegg
Meget bra =) Dette er ett friskt pust i norsk rap historie =)

Noen av sangene føles veldig personlige som du selv sier, men tunga er skarp og til stede, det kan man like

Stå på videre =)
Vis hele sitatet...
Takk for det mann. Kult at du kunne like det. Setter stor pris på at du tok deg tiden til å lytte og ikke minst gi en tilbakemelding.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Det var jo ikke så alt for galt dette her, men du har enda et stykke igjen, en ting jeg tror du burde mere tid på er hook'en.. Uten en fengende hook blir det fort kjedelig for lytteren.. Men som sagt ikke værst og klarer du fortsette i noen år til så vil jeg tro det begynner å ligne noen
Sitat av Kloakk Vis innlegg
Det har vært en lang og hard prosess, som begynnelser ofte er, men nå er hvertfall første brikke på plass, "Kirurgisk Lyrikk" er mitt første (rap/hiphop) album og ligger på rett over timen fordelt på 15 låter..

Dette albumet tok en litt annen vei enn jeg først hadde tenkt, det skulle aldri bli så personlig som det ble, men sånn er det, erfaring, erfaring, erfaring.. Resultatet av dette er at låtene individuelt ikke gir helt det "trykket" jeg ønsket, noe som selvfølgelig er kjipt, men også en posetiv ting kom ut av det, men den krever at lytteren tar seg tid og hører albumet i sin helhet. Jeg har derfor opprettet en spilleliste på hele albumet og håper med det at noen tar seg tiden til å høre hele albumet og deretter gjør seg opp en mening..

For til syvende og sist er det jo lytteren som er i fokus, jeg trenger lytteren for å skulle bli bedre, så har du tid så kom gjerne med en tilbakemelding, uansett om du hører 1, 3 eller 15 låter fra albumet.

Soundcloud: https://soundcloud.com/user2731626
Youtube:https://www.youtube.com/watch?v=tX59...nMoiX2-7ehXmfW
Vis hele sitatet...
Dette er noe av det bedre som blir postet her! Jeg liker norsk rap og hører mye på det, så om det er skive for salg så kan det hende jeg kjøper! Skal sjekke ut flere av låtene på YouTube
Good work
Spytter
Kloakk's Avatar
Trådstarter
Sitat av Zarathustra Vis innlegg
Det var jo ikke så alt for galt dette her, men du har enda et stykke igjen, en ting jeg tror du burde mere tid på er hook'en.. Uten en fengende hook blir det fort kjedelig for lytteren.. Men som sagt ikke værst og klarer du fortsette i noen år til så vil jeg tro det begynner å ligne noen
Vis hele sitatet...
Kunne ikke vært mere enig, og jeg jobber daglig for å bli bedre Takk for tilbake melding

Sitat av Rectyg0o Vis innlegg
Dette er noe av det bedre som blir postet her! Jeg liker norsk rap og hører mye på det, så om det er skive for salg så kan det hende jeg kjøper! Skal sjekke ut flere av låtene på YouTube
Good work
Vis hele sitatet...
Tusen takk! Utrolig kult at du kunne like det! Ikke minst at du tar deg tiden til å sjekke ut resten av skiva, og bare så det er sagt, med sånn feedback så sender du meg bare en adresse på PM så sender jeg deg en plate, jupp helt gratis