Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 997
Prøvde meg med litt "dark art" i Photoshop.
Har ikke peiling på det, men er ganske fornøyd med mitt første bilde.
Noen som vet om noen tutorials innen dette feltet?

Anyway...her er bildet.
Har ikke brukt noe filters eller effekter, kun klasha på med drit og lekt med blending mode osv.
ikke værst
hmm det var jo et herligt bilde, bra var det men nå kommer jeg til å gitare(fele) i natt.
Kunne lett blitt en character i Doom3 !
Det var ganske enkelt über å se på det, bildet. Ganske nasty right there. Vil du dele med oss hvordan du kom frem til det? Regner med det var en del kildebilder, men utover det..? Effekter osv.

Edit: Litt for trøtt til å se hva som stod nederst i posten.
Sist endret av Jisatsususha; 19. oktober 2003 kl. 14:40.
Ministry of Love
sptz's Avatar
han har bare brukt blending mode sier han jo i den første posten.. var tøff men litt formye rødt til at jeg kunne like den. hadde det meste vært slik som panna hadde jeg likt den mye bedere..
Er det bare jeg som føler at singlet-/bh-stroppen trenger å ødelegges/redigeres litt for å følge bildets form?
n5k
Rokkukyu
n5k's Avatar
Trådstarter
Mekka et kjapt til her.
Jeg liker det bedre, selv om det er gjort på 10 minutter.

Vad tycks?
very impotent freak
Delusional's Avatar
Nr. 1 de greiene i pannen og i øyeområdet ble for markerende.
Nr. 2 veldig rå. Men en mildere rødfarge og litt lysere hadde gjort seg.
nr1. Ser ikke ut som et sammensatt bilde. For min del ser det altfor fragmentert ut mtp textures vs hovedbilde.

bl.a ville jeg fikset sår/hull på hake/kinn til omtrent samme fargespekter som hud/kjøtt.. Hvis det van meningen å lage 'sår'. Det ser heller ikke bra ut når bildet fader inn i bakgrunnen (ved panna)

Øyet likte veldig jeg godt.


nr2. Pent, mye bedre enn nr1. Det er så overgjort at konstruktiv kritikk blir vanskelig. Men bra ja.
Ninja: Knalle bilder
Veldig bra laga, og skumle

Men en ting som mangler er kilde-bildene, så jeg kan se originalen Hadde vært fint =)
Pent bilde!

Tror jeg kjenner han du har 'bøffa' nesa fra.. prikk lik
n5k
Rokkukyu
n5k's Avatar
Trådstarter
Nesa er ikke bøffa.