Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3764
Hei,
jeg vet at båt ruten som var kalt "Flaggruten" ble nedlagt i 2013, men er det noen som vet om det fins en båt som går fra Bergen til Stavanger med stopp i Haugesund?
Jeg skal besøke venner i Stavanger og har lyst til å se Haugesund før eller etter.

Mange hilser fra Bergen
Det gjør det desverre ikke, du kan ta hurtigbåt fra Bergen til Leirvik (stord) og buss derfra til Haugesund og ev. videre til Stavanger, eller du kan ta danskebåten til Stavanger fra Bergen. Deler av turen blir uanset med buss
Haugesund er omtrent like severdig som en vanlig stein spør du meg. På nivå med Lillestrøm, Lillehammer, Kongsberg eller andre komplett verdiløse destinasjoner.
Da må du ta kystbussen.
Trådstarter
24 3
Takk for svarene deres.
Takk også til @tihihihi hvor meningen din, da skal jeg sjekke en gang til om det virkelig lønner seg.
Jeg er fra og bor i Haugesund, og kan si med en gang at det ikke er mye å se som er verdt å ta turen av. Da hadde jeg heller brukt den tiden i Stavanger.