Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1060
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hey. Er veldig avhengig av snus, snuser rundt 1,5 boks per dag. Men når jeg tar amf eller lignende begynner faen meg snusen å renne etter 3 minutter... noen som vet hvordan unngå dette? Andre som også har d sånn?;(

Takker for svar
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Oh my, det er en god del snus det..
Prøvd å tørke deg under leppa før du putter inn snusen?
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har aldri hatt det problemet selv hah, prøv å tørk leppa godt
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Selvfølgelig, jeg tørker under leppa, og blåser innover mot overleppa mens den er i.
Samme når jeg røyker, da samler det seg jævlig mye spytt i kjeften, sykt irriterende
Anonym bruker
"Ivrig Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sikker på at det ikke bare føles ut som 3 min, men er mye lenger? På amf blir tidsperspektivet helt fucka..
Kanskje du må bake hardere? Eller om du bruker porsjonssnus så må du kanskje bake dem også temmelig tett når du er påtent. De renner langt mindre når de bakes. Ellers har du sikkert forsøkt white versjonene?

Du kan evt. ha en egen snus for bruk når du er påtent. En boks som du lar stå med lokket åpent en stund slik at den blir tørrere. Da bør snusen renne langt mindre. Med mindre det kommer av at du faktisk sikler masse når du er påtent. Da får du nesten bare bruke spyttekopp og spytte jevnt hele tiden.