Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 984
Jeg er i rusbehandling og sliter sinnsykt mye med angst. Får truxsal og quetiapine og vallergan for å sove på. En medpasient får neurontin og jeg har fått en 300mg som jeg kan prøve. Er oxo i lar. Vil neurontinen slå ut på urinprøven på noe annet enn det jeg allerede får eller er det trygt å prøve?
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor vil du med denne rusbehandlingen da? Burde du heller ikke bruke rusbehandlingen til din fordel, som å jobbe med angsten din? Mulig jeg tar feil, men aldri hørt noen får neurontin mot angst. 300mg neurontin vil heller ikke gi noe nevneverdig angstlindring. Når du allerede er i behandling burde du heller jobbe med deg selv enn å selvmedisinere deg selv noe du godt kunne gjort utenfor. Heller gi plassen til noen som trenger den. Forresten, neurontin vises ikke på standard urinprøver.
Trådstarter
6 0
Jeg er her får å bli nykter. Men jeg tørr nesten ikke gå ut i spise salen engang og kunne trengt noe mot angsten for en myk overgang.
Neurontin hjelper mot nervesmerter og for å forhindre epileptiske anfall. Tror den har ingen virkning på angsten din i det hele tatt.

https://www.felleskatalogen.no/medis...-pfizer-561923

Men man kan faktisk få abstinenser av dem. Vanligste bivirkning er trøtthet.

Heller finn en terapeut og snakk med du, bedre det enn å spise medisin du ikke trenger.

Neurontin er i tillegg ikke hurtigvirkende men må taes over tid for å bygge opp virkestoff i blodet. Så en vil gi absolutt null effekt på noe som helst
Trådstarter
6 0
Okay, ja da dropper jeg det..
Tusen takk for hjelpen
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg skjønner det. Du får også levert mat på rommet ditt om angsten din er skyhøy. Er du der for å bli nykter av egen vilje, burde du jobbe med tankemønsteret ditt asap. Skriv deg heller ut istedet for å finne smutthull du kan utnytte. Myk overgang kan du egentlig glemme i rehab.
Trådstarter
6 0
Er her av egen fri vilje ja, og merker angsten bare blir verre for hver dag som går. Skrive meg ut er ikke ett alternativ. Behandleren min er tilbake på Mandag så jeg får ta en samtale m henne da. Har ruset meg store deler av livet så nærvene er Tynn slitte. Så tenkte at det kanskje kunne finnes noe mann ikke blir rusa på
Sist endret av Ilo32; 19. september 2020 kl. 16:05.
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg forstår. Siden du er der inne, og virkelig kan ta tak i livet og fremtiden, spesielt tanken som selvmedisinering. Forklar til behandleren din akkurat hva du skriver her. Din plass der inne er helt unødvendig om du ikke tar tak i akkurat dette problemet. Jeg har vært der selv, å skjønner hvordan du tenker. Men jeg kan si med sikkerhet at 100% av de som tenkte sånn da jeg var inne, kastet bort tiden sin. Jeg ønsker deg lykke til på alle måter!! Bare hold tunga rett i munn, så er du nykter fortere enn faen :>
Trådstarter
6 0
Ja takk for det
Dette skal jeg klare