Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  65 5232
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Den er svart utenpå, klissete, rødbrun inni, og myk. Styrken er grei nok. Det jeg stusser på er at den lukter noe merkelig. Litt søt-krydder-aktig.

Noen som vet hva den kan være buffa med? Må jo være noe som klarer å maske lukten av ren hasj, og det skal vel litt til?
Fult mulig å kjøpe div terpener og kna inn. Evt olje fra fakehash.com, som de sier har den «rette» lukten.
R.i.p 23.04.2021
Det kalles sorting
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har en lignende type, ikke noe buff med den.
Testet med testkit og alt.

Hasj lukter forskjellig etter måte det er laget, oppbevaring, transport osv.
Anonym bruker
"Irritert Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har en lignende type, ikke noe buff med den.
Testet med testkit og alt.

Hasj lukter forskjellig etter måte det er laget, oppbevaring, transport osv.
Vis hele sitatet...
EZ-test for syntetiske cannabinoider er ikke optimalt for å teste mistenkelig hasj/weed.
EZ-test for THC er heller ikke optimalt for å teste mistenkelig hasj/weed.
Politiet sine hurtigtester funker ikke heller for å sammenligne, de slår ut THC på syntetisk hasj/weed.

Du må analysere den i lab for å være helt sikker.

Bilde av EZ-Test manualene til Syntetisk og THC.



Anonym bruker
"Fattig Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lukter røyken fra jointen søtt/krydderaktig? Hadde lignende bøff. Det ga funk men ikke noe tvil om at det var syntetisk. Kasta driten i søpla. Skal aldri kjøpe fra fyren igjen. Ser at han statlig reduserer prisen, sikkert ikke mange kunder som kommer tilbake. Synes synd på de som ikke klarer å skille bøff fra legit, de røyker ufrivillig syntetisk. Dårlig gjort ass!
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
EZ-test for syntetiske cannabinoider er ikke optimalt for å teste mistenkelig hasj/weed.
EZ-test for THC er heller ikke optimalt for å teste mistenkelig hasj/weed.
Politiet sine hurtigtester funker ikke heller for å sammenligne, de slår ut THC på syntetisk hasj/weed.

Du må analysere den i lab for å være helt sikker.
Vis hele sitatet...
Hvem har sagt jeg brukte EZ-test?
Finnes nok av andre testkits der ute også, Alphacat feks.
Anonym bruker
"Irritert Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvem har sagt jeg brukte EZ-test?
Finnes nok av andre testkits der ute også, Alphacat feks.
Vis hele sitatet...
Ok du skrev ikke hvilken, så antok det var den mest vanlige.
Hvilken test brukte du for å utelukke SYNTETISKE cannabinoider?
Finner ikke den testen på hjemmesiden deres.

https://www.cnbs.org/drug-test-kits/...thc-test-kits/
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ok du skrev ikke hvilken, så antok det var den mest vanlige.
Hvilken test brukte du for å utelukke SYNTETISKE cannabinoider?
Finner ikke den testen på hjemmesiden deres.

https://www.cnbs.org/drug-test-kits/...thc-test-kits/
Vis hele sitatet...
For det så brukte jeg en kombinasjon med flere ulike tester, noe jeg gjør uansett da det gir mer nøyaktig resultat for de fleste rusmidler.
Alphacat, CTK, IDT med fler.
Om alle testkittene tilsier at det ikke er syntetisk, så er det heller ikke syntetisk, men for all del.

Har mista tellinga på hvor mange ganger jeg har hørt folk si hasjen er syntetisk eller pensla fordi den enten er veldig potent eller fordi den ikke funker som forventa, i 99.99999% av tilfellene så er det ikke syntetisk eller pensla.
Anonym bruker
"Irritert Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
.

Har mista tellinga på hvor mange ganger jeg har hørt folk si hasjen er syntetisk eller pensla fordi den enten er veldig potent eller fordi den ikke funker som forventa, i 99.99999% av tilfellene så er det ikke syntetisk eller pensla.
Vis hele sitatet...
Det er mye syntetisk hasj, hvorfor er dere så noobs/lykkelig uvitende at dere ikke kjenner forskjellen på rusen? Det er så mye syntetisk i Norge at jeg ikke tar trekk av andre sine jointer, fordi 90% av gangene er det syntetisk.

Det lukter hasj, det ser ut som hasj (helt til du bruker mikroskop), det gir en mer "bang for the buck" enn vanlig hasj, folk liker syntetisk, viss de hadde fått vanlig god hasj hadde de klaget på at det var dårlig vare.
Det har faktiskt blitt så gale.

Pensla hasj? Det var en myte på 90 tallet, hele det greien oppsto av Tempelballs som ble blandet med opium. (som faktiskt skjedde)

Slutt å si det ikke finnes syntetisk hasj/weed, det er like dumt som å si fentanyl ikke finnes i opiater, RC benzo i "ekte benzo", 1P-LSD i LSD osv osv.
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er mye syntetisk hasj, hvorfor er dere så noobs/lykkelig uvitende at dere ikke kjenner forskjellen på rusen? Det er så mye syntetisk i Norge at jeg ikke tar trekk av andre sine jointer, fordi 90% av gangene er det syntetisk.

Slutt å si det ikke finnes syntetisk hasj/weed, det er like dumt som å si fentanyl ikke finnes i opiater, RC benzo i "ekte benzo", 1P-LSD i LSD osv osv.
Vis hele sitatet...

Ingen som har sagt syntetisk hasj/weed ikke finnes mister, her bør du lese igjennom ett par ganger til før du kommenterer tror jeg, for du har missforstått noe kraftig.
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hasjen har forresten ikke blitt så dårlig som du skal ha det til heller, faktisk det stikk motsatte og det kan politiet bekrefte

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...delig-sterkere
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er så mye syntetisk i Norge at jeg ikke tar trekk av andre sine jointer, fordi 90% av gangene er det syntetisk.
Vis hele sitatet...
Hadde prøvd å fått noen nye venner om det var saken. 90% av hasjen i Norge har ikke synt i seg. Det kan jeg love deg.

Det er mange, inkludert meg selv, som kan å sjekke slikt. Jeg har ikke sett synt siden 2015, og det var ren pulverform. Shit blir testet av folk rundtom all the time, så hadde virkelig 90% av hasjen i Norge vært synt, eller hatt synt i seg, ville det virkelig ringt noen høylytte bjeller.
Haha herregud..
Hvorfor ruser dere dere når dere har så lite peiling? Du som sier du har testkitta flere typer røyk med flere typer kits prater bare piss, typisk stoner oppførsel (jeg kan alt om hasj)
Det finnes utrolig mye syntetisk i norsk hasj, der av sterkere beslag hos politiet.
Inb4 « hvorfor tror du at du kan så mye mer ?? »
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Haha herregud..
Hvorfor ruser dere dere når dere har så lite peiling? Du som sier du har testkitta flere typer røyk med flere typer kits prater bare piss, typisk stoner oppførsel (jeg kan alt om hasj)
Det finnes utrolig mye syntetisk i norsk hasj, der av sterkere beslag hos politiet.
Inb4 « hvorfor tror du at du kan så mye mer ?? »
Vis hele sitatet...
Mulig han er full av shit, men det er ikke jeg. 90% av hasjen i Norge er ikke synt. Selvfølgelig finnes det her til lands, men langt i fra mesteparten er det.
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
sikkert syntetisk, men du får grei rus på det
Sitat av Myrskog Vis innlegg
Mulig han er full av shit, men det er ikke jeg. 90% av hasjen i Norge er ikke synt. Selvfølgelig finnes det her til lands, men langt i fra mesteparten er det.
Vis hele sitatet...
Jeg har aldri sagt det heller, sier bare at det er en god del mer en hva folk tror.
Anonym bruker
"Irritert Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Myrskog Vis innlegg
Hadde prøvd å fått noen nye venner om det var saken. 90% av hasjen i Norge har ikke synt i seg. Det kan jeg love deg.

Det er mange, inkludert meg selv, som kan å sjekke slikt. Jeg har ikke sett synt siden 2015, og det var ren pulverform. Shit blir testet av folk rundtom all the time, så hadde virkelig 90% av hasjen i Norge vært synt, eller hatt synt i seg, ville det virkelig ringt noen høylytte bjeller.
Vis hele sitatet...
Jeg sa 90% av folk jeg møter, viss jeg møter 15 stonere på ett år, betyr ikke dette at hele Norge 90% syntetisk, men at 12 av 15 ganger var det syntetisk i hasjen/weeden de hadde.

JA det finnes bra hasj, MEN å si det ikke finnes syntetisk er ego tripping deluxe bare fordi du å din vennekrets har tilgang til bra hasj, betyr ikke det at det er slik i resten av landet.
Dette inkluderer, storbyer å småbygder å fuckings Svalbard.
MANGE dealere vet ikke de dealer syntetisk.

Mye syntetisk trenger ikke være bare fake hasj, de blander det i dårlig hasj også.
Anonym bruker
"Irritert Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nye venner?, de jeg prater om er oftest bekjente/gamle bekjente/folk på festivaler/fest som passer joints/bongrekk,
alle som er ekte venn venn med meg vet det jeg vet(at det florerer av syntetisk dårlig hasj), viss ikke hadde de ikke vært vennen min.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg sa 90% av folk jeg møter, viss jeg møter 15 stonere på ett år, betyr ikke dette at hele Norge 90% syntetisk, men at 12 av 15 ganger var det syntetisk i hasjen/weeden de hadde.

JA det finnes bra hasj, MEN å si det ikke finnes syntetisk er ego tripping deluxe bare fordi du å din vennekrets har tilgang til bra hasj, betyr ikke det at det er slik i resten av landet.
Dette inkluderer, storbyer å småbygder å fuckings Svalbard.
MANGE dealere vet ikke de dealer syntetisk.

Mye syntetisk trenger ikke være bare fake hasj, de blander det i dårlig hasj også.
Vis hele sitatet...
+1
Spesielt i disse tider.
Vet med 100% sikkerhet at det er en gjeng utlendinger i Oslo som tar inn dritt hasj, blander inn drit & synt så den skal få funk og selger det som top notch røyk.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg sa 90% av folk jeg møter, viss jeg møter 15 stonere på ett år, betyr ikke dette at hele Norge 90% syntetisk, men at 12 av 15 ganger var det syntetisk i hasjen/weeden de hadde.

JA det finnes bra hasj, MEN å si det ikke finnes syntetisk er ego tripping deluxe bare fordi du å din vennekrets har tilgang til bra hasj, betyr ikke det at det er slik i resten av landet.
Dette inkluderer, storbyer å småbygder å fuckings Svalbard.
MANGE dealere vet ikke de dealer syntetisk.

Mye syntetisk trenger ikke være bare fake hasj, de blander det i dårlig hasj også.
Vis hele sitatet...
Les det første jeg skrev. Og ingen har sagt det ikke er syntetisk hasj i norge, jeg og de andre har påpekt at det er det.

Har du det bra?
Sist endret av Myrskog; 16. september 2020 kl. 20:52.
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Haha herregud..
Hvorfor ruser dere dere når dere har så lite peiling? Du som sier du har testkitta flere typer røyk med flere typer kits prater bare piss, typisk stoner oppførsel (jeg kan alt om hasj)
Det finnes utrolig mye syntetisk i norsk hasj, der av sterkere beslag hos politiet.
Inb4 « hvorfor tror du at du kan så mye mer ?? »
Vis hele sitatet...
Jeg prater piss fordi jeg tester de ulovlige stoffene jeg ikke aner hvor kommer ifra eller hva inneholder før jeg putter de i kroppen min?
Hahahahaha, det der var virkelig dagens!
Her beviser du faktisk at det er DU som bare prater piss

Test ALLTID narkotika du kjøper før du dytter det i deg.
Ved mindre du vil ende opp på sykehuset, død eller psykotisk da, men da kan du bare skylde deg selv som var en idiot.
Anonym bruker
"Irritert Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja, jeg har det fint, sitter ikke på forum å prøver overbevise om at syntetisk hasj ikke er vanlig.
Du sier siste gang du så syntetisk var i 2015 i pulverform, ja så flott for deg. Går du rundt til "randoms" å tester/prøver hasjen/weeden deres? Det gjør jeg! Siden jeg TROR ikke alle har syntetisk. Jeg vet det finnes mange steder i landet, så derfor sier jeg det finnes over hele Norge.

Viss du hadde litt peiling hadde du visst det ikke produseres nok GOD hasj til hele markedet i Europa. Derfor får du dårlig hasj med synt eller fake hasj med synt på gata å "lav rang" dealere. Som kun er ute etter å tjene penger, mange av disse folka røyker ikke sjøl(ikke deres varer ihveretfall), de dealer kun for penger.

Det finnes flere typer dealere, noen dealer på gata å ser aldri kunden igjen, noen dealer på darkweb å ser aldri kunden, noen dealer anonymt til faste folk(2 min deals få penga gi vare stikk), noen dealere er VENNLIGE å gir deg trekk på varene før du kjøper å informerer om at det finnes dårlige varer å du må ikke støtte de å heller kjøpe ekte vare.

Mesteparten av de jeg vet har dealt syntetisk/ folk som har fått syntetisk. har vært av gatedealere,darkweb å anonyme dealere siden du ser aldri kunden igjen som regel.
Noen hadde faktiskt reagert kraftig/drept personen(r) viss de fikk servert syntetisk uten å bli gjort oppmerksom på det, for å sette det på spissen.

Gidder ikke svare på mer bait, det er jo så sykt kult å påstå Norge har verdens beste kvalitet på narkotika.
Slapp av, det ordner seg.
Sist endret av Myrskog; 16. september 2020 kl. 21:18.
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja, jeg har det fint, sitter ikke på forum å prøver overbevise om at syntetisk hasj ikke er vanlig.
Du sier siste gang du så syntetisk var i 2015 i pulverform, ja så flott for deg. Går du rundt til "randoms" å tester/prøver hasjen/weeden deres? Det gjør jeg! Siden jeg TROR ikke alle har syntetisk. Jeg vet det finnes mange steder i landet, så derfor sier jeg det finnes over hele Norge.
Vis hele sitatet...
Særlig at du går rundt å spør randoms om å prøve hasjen dems, tror like mye på det som at 90% av all hasj er syntetisk.
Kom med kilder på det du sier da?

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Viss du hadde litt peiling hadde du visst det ikke produseres nok GOD hasj til hele markedet i Europa. Derfor får du dårlig hasj med synt eller fake hasj med synt på gata å "lav rang" dealere. Som kun er ute etter å tjene penger, mange av disse folka røyker ikke sjøl(ikke deres varer ihveretfall), de dealer kun for penger.
Vis hele sitatet...
Kilder på det? Produseres nemlig mer en nok god hasj rundt omkring.
Kjøper du dritt på gata av en random er det din egen feil og du kan ikke skylde på noe annet enn din egen dumhet.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det finnes flere typer dealere, noen dealer på gata å ser aldri kunden igjen, noen dealer på darkweb å ser aldri kunden, noen dealer anonymt til faste folk(2 min deals få penga gi vare stikk), noen dealere er VENNLIGE å gir deg trekk på varene før du kjøper å informerer om at det finnes dårlige varer å du må ikke støtte de å heller kjøpe ekte vare.
Vis hele sitatet...
Ser du aldri har møtt på han faste som du har kjent i årevis og som alltid har godis av god kvalitet til gode priser og som kjøper i store kvanta fra faste leverandører. Too bad for you, ikke rart du får så mye syntetisk dritt som du påstår da.


Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Gidder ikke svare på mer bait, det er jo så sykt kult å påstå Norge har verdens beste kvalitet på narkotika.
Vis hele sitatet...
Ingen som har påstått at Norge har verdens beste kvalitet på noe som helst, hvorfor finner du opp påstander?
Er det noen som baiter eller troller her så må det jo være du som ikke klarer å svare på det folk spør om og som finner på ting som ingen har sagt.
Syns den her tråden har deraila noe sinnsykt...kanskje bare la vær å svar? Ingen vinnere, ingen tapere
Anonym bruker
"Irritert Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Særlig at du går rundt å spør randoms om å prøve hasjen dems, tror like mye på det som at 90% av all hasj er syntetisk.
Kom med kilder på det du sier da?

.
Vis hele sitatet...
Du skal ha kilder på at jeg røyker med andre folk?
"ja jeg filmer og dokumenterer alle gangene jeg røyker med halv ukjente folk fordi en gang i fremtiden kommer en dude på forum å ikke tror jeg røyker med andre folk" denne personen vet ikke narkotika er tabu å ulovlig.
Viss du hadde sagt du røyker med random folk, så stoler jeg på deg. Herregud. Trenger ikke kilder på noe så teit?

[quote=Anonym bruker;3628367

Kilder på det? Produseres nemlig mer en nok god hasj rundt omkring.
Kjøper du dritt på gata av en random er det din egen feil og du kan ikke skylde på noe annet enn din egen dumhet.

.[/QUOTE]

Reis til Marokko å spør de som lager mesteparten av hasjen som kommer innpå det Europeiske markedet. Eventuelt begynn å stol på hva andre sier.
Viss du er så sikker på det du sier kan jo du servere kilder på noe som er tabu å ulovlig.
https://youtu.be/UvFEKurFCHI?t=480

Regner med du selv bare røyker fullmelt marok?
Jeg kjøper ikke av randoms, jeg sa eksempler på hvordan folk får dårlige varer. (siden du ikke forstår hvordan folk greier finne syntetisk)


Det sårer sjela å se at folk som ikke vet bedre,nybegynnere, ikke er kresne osv. blir servert dritt og syntetisk.

Regner med at du greier tenke selv, viss du begynte å røyke/ville teste hasj for rus eller medisinske årsaker, å viss det eneste du fikk tak i var syntetisk. Hadde du likt hasj like mye?
Mange av disse får negative effekter å går å sprer negativ omtale om hasj (når de røykte syntetisk), som igjen fører til at det blir vanskeligere å få A4 KARI til å se positivt på hasj.
Vi som lever for Cannabis vill at det ska bli legalisert skjønner du.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Bilde dude
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du skal ha kilder på at jeg røyker med andre folk?
"ja jeg filmer og dokumenterer alle gangene jeg røyker med halv ukjente folk fordi en gang i fremtiden kommer en dude på forum å ikke tror jeg røyker med andre folk" denne personen vet ikke narkotika er tabu å ulovlig.
Viss du hadde sagt du røyker med random folk, så stoler jeg på deg. Herregud. Trenger ikke kilder på noe så teit?
Vis hele sitatet...
Hadde du lest hele setningen istedenfor bare deler av den, så ville du sett at jeg ba om kilder på det du sier om at 90% av all hasjen i landet er syntetisk
Men way to go med å overdramatisere.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Reis til Marokko å spør de som lager mesteparten av hasjen som kommer innpå det Europeiske markedet. Eventuelt begynn å stol på hva andre sier.
Viss du er så sikker på det du sier kan jo du servere kilder på noe som er tabu å ulovlig.
https://youtu.be/UvFEKurFCHI?t=480
Vis hele sitatet...
For Marokko er jo det eneste landet i hele verden som produserer hasj sant...?
Hvorfor skal jeg stole på en random fyr på nettet som lyver og finner på påstander?
Hvor er egentlig en video om hvordan man lager hasj relevant her?

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Regner med du selv bare røyker fullmelt marok?
Jeg kjøper ikke av randoms, jeg sa eksempler på hvordan folk får dårlige varer. (siden du ikke forstår hvordan folk greier finne syntetisk)
Vis hele sitatet...
Har ikke sagt jeg ikke forstår hvordan folk finner syntetisk, nok engang prøver du å finne på ting.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det sårer sjela å se at folk som ikke vet bedre,nybegynnere, ikke er kresne osv. blir servert dritt og syntetisk.
Vis hele sitatet...
Det sårer sjela med folk som tror alt er syntetisk fordi de selv får det ved en eller 2 anledninger og derfor tror at alle andre også bare får syntetisk og at det er det eneste som er i omløp.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Regner med at du greier tenke selv, viss du begynte å røyke/ville teste hasj for rus eller medisinske årsaker, å viss det eneste du fikk tak i var syntetisk. Hadde du likt hasj like mye?
Mange av disse får negative effekter å går å sprer negativ omtale om hasj (når de røykte syntetisk), som igjen fører til at det blir vanskeligere å få A4 KARI til å se positivt på hasj.
Vi som lever for Cannabis vill at det ska bli legalisert skjønner du.
Vis hele sitatet...
Hva enn det er du er rusa på tror jeg det er best at du holder deg unna det. Først sier du en ting så sier du plutselig det stikk motsatte og er i bunn og grunn uenig med deg selv.
Så skal du finne på ting som INGEN har nevnt og lage "store" saker ut av det.

Litt søvn og litt mat, kanskje en tur til nærmeste legekontor hadde kanskje ikke vært så dumt?
Dere som er sikre på at det er hasj med syntetiske cannabinoider innblanda, kan dere beskrive hvordan den oppleves? Lukt, smak, konsistens. Hvor lenge den funker, hvordan det føles(gjerne sammenlignet med troverdig ekte cannabis). Og evt hvordan folk reagerer når de røyker for mye. Dere virker veldig sikre, og jeg veit at markedet er annerledes nordover i landet så jeg er genuint nyskjerrig på folks erfaringer. Jeg er åpenbart blandt de skeptiske, men igjen markedet varierer og jeg kjenner det ikke.

En håndfull personlige erfaringer er verdt mer enn ti sider med bastante konklusjoner for meg ihvertfall.
Har en del erfaring med syntetiske cannabinoider og vanlige cannabinoider. Heldigvis lite erfaring med falsk hasj såvidt jeg vet, bare dårlige bønner og mishandla weed. Har som de fleste blittt lurt noen ganger.
Men ingen liker å bli lurt, så; educate me anonymous?
Personlige erfaringer og inntrykk er jo bare anekdoter, men med nok anekdoter så kan man danne seg et slags bilde.
Å skulle sjekke folks ghetto pass og teste street cred funker ikke side opp og side ned.
Sist endret av Bothrops; 17. september 2020 kl. 01:15.
Får jo faen meg angst av å lese denne tråden. Trodde brunt ikke kunne bære syntetisk.

Få beggyne å røyke grønt.
Sist endret av spider_man; 17. september 2020 kl. 02:10.
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av spider_man Vis innlegg
Får jo faen meg angst av å lese denne tråden. Trodde brunt ikke kunne bære syntetisk.

Få beggyne å røyke grønt.
Vis hele sitatet...
Grønt kan også være sprayet med syntetisk.
Men det er ikke så "populært" som andre skal ha det til.

Hvor er alle innleggelsene på sykehus?
Hvor er alle overdosene og dødsfallene?
Syntetisk cannabis er kjent for begge deler, spesielt i de "normale" mengdene som en stoner bruker.
Uansett så merker man stor forskjell...


Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Regner med at du greier tenke selv, viss du begynte å røyke/ville teste hasj for rus eller medisinske årsaker, å viss det eneste du fikk tak i var syntetisk. Hadde du likt hasj like mye?
Mange av disse får negative effekter å går å sprer negativ omtale om hasj (når de røykte syntetisk), som igjen fører til at det blir vanskeligere å få A4 KARI til å se positivt på hasj.
Vi som lever for Cannabis vill at det ska bli legalisert skjønner du.
Vis hele sitatet...
Mmmmuligens.
Men kanskje det hadde vært en fordel for legaliseringen av naturlig, organisk, lokalt dyrka sur la farm2table cannabis de la Nguyen
Istedet for Kriminell livsfarlig utblanda superhasj som etter all formodning vil sende folket i psykoser og landet inn i en "spice-epidemi" slik de tilsynelatende opplever i England.

Kanskje det er en plass man kan stappe inn et budskap om kvalitetskontroll. Silver linings og alt det, jeg er glass half full i kveld
Sist endret av Bothrops; 17. september 2020 kl. 02:59.
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Mmmmuligens.
Men kanskje det hadde vært en fordel for legaliseringen av naturlig, organisk, lokalt dyrka sur la farm2table cannabis de la Nguyen
Istedet for Kriminell livsfarlig utblanda superhasj som etter all formodning vil sende folket i psykoser og landet inn i en "spice-epidemi" slik de tilsynelatende opplever i England.

Kanskje det er en plass man kan stappe inn et budskap om kvalitetskontroll. Silver linings og alt det, jeg er glass half full i kveld
Vis hele sitatet...
Legaliseringen kommer jo ikke til å gå i noen positiv retning når folk sprer falske rykter om at 90% av all cannabis eller mesteparten av det i Norge er syntetisk, når det absolutt ikke er tilfelle.

Normalt bruker folk mellom 0.2-0.4g i en joint.
Når det derimot kommer til syntetiske cannabinoider så er 2mg en ganske standard dose.
Bruker da JWH-018, 5F-AKB48, AB-FUBINACA, APICA, STS-135, 5F-PB-22, THJ-018 og THJ-2201 som utgangspunkt i dosering.

Det vil da si at folk normalt bruker 200 ganger så stor dose som nødvendig, noe som egentlig ikke gir noe "mer" effekt.
Burde jo ha vært hundrevis av avisartikkeler daglig om folk som havna på sykehuset eller døde av syntetisk cannabis om det er så mye av det og så "normalt" som folk skal ha det til.

Ikke nok med det, men det å si at potent cannabis er potent nettopp fordi det er syntetisk er noe av det latterligste jeg har hørt på lenge.
Det tilsier at alle de sterkeste strainsa i verden, alt av cannabiscup vinnere osv bare er syntetisk det da

I rest my case!
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nederste delen der er ikke ment til deg Bothrops
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Godt argument av mink, tror heller vi opplever at folk blander hasjen med drit i opprinnelseslandet eller etter atkomst i norge. Med de doseringene mange røyker ville syntetisk cannabis slå ut ekstra hardt og tydelig hvis det var veldig utbredt
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Legaliseringen kommer jo ikke til å gå i noen positiv retning når folk sprer falske rykter om at 90% av all cannabis eller mesteparten av det i Norge er syntetisk, når det absolutt ikke er tilfelle.

Normalt bruker folk mellom 0.2-0.4g i en joint.
Når det derimot kommer til syntetiske cannabinoider så er 2mg en ganske standard dose.
Bruker da JWH-018, 5F-AKB48, AB-FUBINACA, APICA, STS-135, 5F-PB-22, THJ-018 og THJ-2201 som utgangspunkt i dosering.

Det vil da si at folk normalt bruker 200 ganger så stor dose som nødvendig, noe som egentlig ikke gir noe "mer" effekt.
Burde jo ha vært hundrevis av avisartikkeler daglig om folk som havna på sykehuset eller døde av syntetisk cannabis om det er så mye av det og så "normalt" som folk skal ha det til.

Ikke nok med det, men det å si at potent cannabis er potent nettopp fordi det er syntetisk er noe av det latterligste jeg har hørt på lenge.
Det tilsier at alle de sterkeste strainsa i verden, alt av cannabiscup vinnere osv bare er syntetisk det da

I rest my case!
Vis hele sitatet...
Uuuhm, okei. Altså, men det er nok ikke slik at de blander inn 2mg syntetisk per 0.2 eller 0.4 hasj. Det hadde ikke gått om man skulle selge det som vanlig hasj. Kanskje visst det i utgangspunktet var «hasj» med null funk.

Og jævlig dårlig stemning visst noen dør. Så det tror jeg de har kontroll på.


Jeg har aldri, så vidt jeg vet sett syntetisk hasj. Om noen har noen bilder så hadde vært gøy. Siden det finnes så mye.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Den er svart utenpå, klissete, rødbrun inni, og myk. Styrken er grei nok. Det jeg stusser på er at den lukter noe merkelig. Litt søt-krydder-aktig.

Noen som vet hva den kan være buffa med? Må jo være noe som klarer å maske lukten av ren hasj, og det skal vel litt til?
Vis hele sitatet...
Hvor mange plater har du sniffa deg rundt?
Selv vært borti plater som lukter skikkelig bubblegum (nesten typ hubbabubba), å der finnes et hav av andre products alle med særegne lukter, siden du ikke nevner noe med virkningstid, å du var fornøyd med styrken, går jeg utifra at det var go tjall bare med smak/lukt du ikke har vært borti før, å det varte lenge nok til at syntetisk er utelukket.
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Shittet jeg har er ganske potent, hvor jeg igår lagde en edible av det og fikk super-funk. Alt tyder på at det er høy kvalitet, jeg har bare aldri opplevd at så bra greier kan lukte som ren buff. Mtp at jeg fikk god funk av edible, så tviler jeg på at det er noe syntetisk innblandet, vet ikke hvordan synt funker oralt??
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Shittet jeg har er ganske potent, hvor jeg igår lagde en edible av det og fikk super-funk. Alt tyder på at det er høy kvalitet, jeg har bare aldri opplevd at så bra greier kan lukte som ren buff. Mtp at jeg fikk god funk av edible, så tviler jeg på at det er noe syntetisk innblandet, vet ikke hvordan synt funker oralt??
Vis hele sitatet...

Synth er gjerne kortvarig å ihælvettes intense å psykoaktivt fra en annen planet.
Kortvarig snakker vi typ 30minutt en time så er du nede igjen, men føles gjerne som 3 år å at du i hue er fucka for life.
Tror du kan slå deg til ro med at du har fått gullvarer
Her jeg bor har jeg opplevd prisen bli 100lapp dyrere pr gram, men kvaliteten har skutt igjennom taket, fra ett allerede ganske bra kvalitetstak.
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sist jeg var borti shit med kort/mistenkelig funk er tilbake i 2011-12. Fikk også noe grønt i Torggata som funka aaalt for sterkt på samme tiden ift. vietnam-weeden som sirkulerte da. Det er en syntetisk kvalitet over rusen på synth, litt som forskjellen mellom sopp og syre for å dra en (dårlig) sammenligning. Varm i skallen, svett, bleik og mer stimulert enn avslappa, mye mer twitchy og «elektrisk». Ja, har prøvd tre typer pulver-«cannabis» alene for å etablere et sammenligningsgrunnlag, og det er en markant forskjell på rusen. Bytter alt jeg er skeptisk til.

Tror det er vanligere å blande ut veldig bra greier med plantemateriale/dadler/fett og dermed øke kvanta enn å tilsette syntetisk cannabis, som merkes lett, spesielt om man har røykt på typen noen dager i strekk, eller har røykt bra greier i forkant. Det eneste håndfaste jeg har sett på dette området var en rapport fra politiet der de ikke hadde tatt beslag i «fake hasj» overhode.

Virker som enkelte i denne tråden har røykt på seg noia. Norge har relativt få og kjøpesterke kunder. Det fremstår ikke sannsynlig å smugle møkk hit, med påfølgende ryktespredning rundt om i bygder og småbyer. Evt. utblanding foregår i enkelte drittmiljøer innenlands, men det er som regel ifbm. pengenød og en kortvarig affære.
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ler av folk her som har fått litt for potent hasj/weed og klandrer det på syntetisk...

Man kan lett skille en syntetisk high med en opprinnelig
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Det var en særdeles amper stemning rundt debatten om hvor vanlig syntetiske cannabinoider er i dagens marked.

La oss ta en liten analyse av det vi vet, så kan vi prøve å nå en slags konklusjon.
Om vi ser på "historien" av syntetiske cannabinoider så vet vi at det flommet markedet da stoffene var såpass nye at de ikke var omfattet av narkotikalovgivningen. Dette er det ene viktigste punktet, for det betyr at kommersielle labratorium kunne produsere dette (tenk land som Kina etc).
Siden stoffene er lovlige så er de også billige å transportere, dette er nøkkelen til hvorfor stoffene ble så utbredt da de dukket opp for fullt i 2012.

Så kommer alle skrekkrapportene, freak ble fyllt opp av tråder som merkelige bivirkningen ryktene begynte å gå i mange kretser om hvor potent og skumle stoffene kunne være.
Jeg finner ikke lengre tilbake enn til 2016 akkurat nå, men jeg har planer om å grave litt mer for å underbygge konklusjonen min.
Jeg fant en trendrapport fra 2012 som nevner økende beslag av nye psykoaktive stoffer, bl,a. syntetiske cannabinoider. Men i 2016
kan vi lese i statistikken at beslag for nye psykoaktive stoff har gått drastisk ned, hvorfor?
Hovepunktene er miljøenes misnøye for de syntetiske cannabinoidene, det andre er at myndighetene oppdaterer narkotikalisten og stoffene blir etterhvert ulovlige.

Vi kan anta, at det ikke er store aktører som blandet syntetiske cannabinoider. Hvorfor? Fordi i større cannabis/hasjbeslag blir det aldri registrert syntetiske cannabinoider. Det gjøres beslag hos gate-dealere men aldri lengre opp i systemet.

I Statistikken fir første halvår 2020 nevnes dette flere har vært inne på om tilstandene i Marokko (Kongen slår ned på cannabisbønder, mengdene de produserer og eksporterer har gått drastisk ned).
Lengre ned i rapporten nevner de at nye psykoaktive stoffer har gått ned, de står for bare 1% av alle beslag og syntetiske cannabinoider nevnes ikke en gang, stoffene de beslaglegger er ofte syntetiske opioider.

Så, selv om i vi kan anta at en eller annen gjøk her i landet fortsatt blander noe syntetiske cannabinoider i varene han selger til gutta på bygda så kan vi med stor sikkerhet si at det er et uhyre sjeldent tilfelle i dagens marked.
Det vi vet er at styrken i både cannabis og hasj øker, samt at andre produkter blir vanligere: Edibles og diverse THC oljer.

Så der har vi det: Syntetisk cannabis eksisterer kanskje her og der enda men det er høyst usannsynlig at det er så mye av det som noen påstår her i tråden. Både cannabisproduksjon har økt betraktelig samt kvaliteten på hasjen, selv om det har blitt mindre hasj.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Det var en særdeles amper stemning rundt debatten...
Vis hele sitatet...
Tørken
Anonym bruker
"Irritert Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hadde du lest hele setningen istedenfor bare deler av den, så ville du sett at jeg ba om kilder på det du sier om at 90% av all hasjen i landet er syntetisk
Men way to go med å overdramatisere.
Vis hele sitatet...
Du forstår jo ikke at når jeg skrev 90% tidligere i tråden, så skrev jeg ikke "av all hasj". Men du greier jo ikke lese hva folk skriver.
Så du bruker noe du misforsto tidligere i tråden og jeg svarte på, i ett senere svar siden du ikke har noe mer bait å si.

Jeg skrev i tråden fordi du sier du har testa hasjen, også sier du at du testet med
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
For det så brukte jeg en kombinasjon med flere ulike tester, noe jeg gjør uansett da det gir mer nøyaktig resultat for de fleste rusmidler.
Alphacat, CTK, IDT med fler.
Om alle testkittene tilsier at det ikke er syntetisk, så er det heller ikke syntetisk, men for all del.

Har mista tellinga på hvor mange ganger jeg har hørt folk si hasjen er syntetisk eller pensla fordi den enten er veldig potent eller fordi den ikke funker som forventa, i 99.99999% av tilfellene så er det ikke syntetisk eller pensla.
Vis hele sitatet...
Skriv hva du brukte for å teste det da? Det som startet det hele, men du finner jo på nye svar for vær gang noen caller deg out på dette.
"jeg testet med alphacat" eh nei siden de har ikke syntetisk test "jeg testet med mange forskjellige" ok hvorfor skrev du Alphacat først da? Virker som du finner på ting, gi link til testen du brukte.

Testene kan heller ikke oppdage alle mulige syntetiske cannabinoider, siden det finnes opp nye vært år.

Dodecha, slutt å link til politi GLOBAL rapport. du tror politiet beslaglegger 50% av hasjen i Norge å tror det er en god kilde.
Å de tester ikke hasjen for ALT annet når de analyserer, det sier seg selv.
De tester for virkestoff, altså THC. Ikke random RC syntetisk cannabinoider. Det tar måneder å analysere ting i drapsaker å du sitter å tror de analyserer hasjen for andre ting, hva faen.

Kripos svarte jo selv på forumet her engang å sa de hadde beslaglagt hasj som ligner på hasj men ikke er hasj.
Glemte du det?
Rus på syntetisk er absolutt ikke sammenlignbart med rusen fra cannabis.

Fåtallet av reven som fåes kjøpt er blanda ut med syntetisk. Har røyka i godt over 20 år. Jeg har aldri vært borti rev som har blitt blanda med syntetisk.
Anonym bruker
"Irritert Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Tilbaketrukket. Vis innlegg
Rus på syntetisk er absolutt ikke sammenlignbart med rusen fra cannabis.

Fåtallet av reven som fåes kjøpt er blanda ut med syntetisk. Har røyka i godt over 20 år. Jeg har aldri vært borti rev som har blitt blanda med syntetisk.
Vis hele sitatet...
De fleste syntetiske cannabinoider gir forskjellig virkning, JWH-018 er ikke som AM-22. Osv.
Noen syntetiske cannabinoider er faktiskt veldig likt cannabis rusen. Tviler på de fleste hadde merket forskjell.

Det er flere syntetiske cannabinoidfamilier (f.eks. CP-xxx, WIN-xxx, JWH-xxx, UR-xxx og PB-xx) klassifisert basert på basestrukturen.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
tullprat
Vis hele sitatet...
Herregud nå får du gi deg.
Finn gjerne frem det "kripos" skrev, du vet forresten at hvem som helst kan utgi seg for å være hvem som helst her inne?

Forøvrig så bør du lese grundig igjennom det Dodecha skrev, for det eneste du gjør her er å drite deg ut igjen og igjen og igjen

Enda har du ikke klart å komme med en eneste kilde på noe du har sagt heller.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dodecha, slutt å link til politi GLOBAL rapport. du tror politiet beslaglegger 50% av hasjen i Norge å tror det er en god kilde.
Å de tester ikke hasjen for ALT annet når de analyserer, det sier seg selv.
De tester for virkestoff, altså THC. Ikke random RC syntetisk cannabinoider. Det tar måneder å analysere ting i drapsaker å du sitter å tror de analyserer hasjen for andre ting, hva faen.

Kripos svarte jo selv på forumet her engang å sa de hadde beslaglagt hasj som ligner på hasj men ikke er hasj.
Glemte du det?
Vis hele sitatet...
Første setning i den første kripos rapporten jeg linker til:
Kripos’ narkotikastatistikk er en total nasjonal statistikk som inneholder både toll- og politibeslag.
Vis hele sitatet...
.
Hvor får du ideen at det er global statistikk?

Og hva mener du med at politiet beslaglegger 50% av hasjen? Hvordan i huleste skulle kripos vite hvor mye hasj som slippes igjennom? Jeg tror du leser feil og tallet betyr 50% av alle beslag er hasj.

Det er klart de ikke tester alt, men det de sier er at alle store beslag testes, derfor konklusjonen min om at det ikke skjer utblanding på stort nivå.

Du nevner dette med en kripos post, om jeg ikke husker feil er det angående en eldgammel rapport fra kripos som nevner gummi og henna som ble solgt som hasj, dette forekommer i sjeldne tilfeller, men har lite med poenget ditt å gjøre.

Du overser den største sprekken i teorien din: nå som syntetiske cannabinoider er like ulovlig som cannabis, som igjen betyr at de kommersielle produsentene nå har sluttet å lage stoffene, tilgjengeligheten har gått ned og prisene opp.
I tillegg har andel THC i beslag gått stødig oppover, så vi har faste bevis på at varene blir bedre og bedre.
Hvorfor skal man da styre rundt med å bruke tid og penger på å blande i syntetiske cannabinoider?

Diskusjonen er tydeligvis død, for du kommer med mange påstander men ingen kilder og avfeier anerkjent statistikk som vås, da kommer vi ikke særlig videre.
Sist endret av Dodecha; 18. september 2020 kl. 01:32.
Anonym bruker
"Irritert Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Folk snakker om det i våre kjære naboland også.
http://www.grønstue.net/emne/3754-då...rhus/?pageNo=1
https://www.flashback.org/t2639428

Dere er så sykt naive viss dere ikke forstår dette skjer i Norge, å har skjedd i lang tid.

"men kripos sier" lol. alle som jobber i kripos/politiet liker at narkotika er ulovlig, de sier ikke at hasjen inneholder farligere stoffer da det er ett godt argument for å legalisering. (viss de hadde visst det av analyse)