Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 2060
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hvor mange brukerdoser er det i 1 gram bruning?
10-2.
Er du ny så ikke del det i mindre enn 5 første gang, gjerne start med maksimum 0.1 og føl deg frem. Er du innrøyka kan du fint røyke et helt gram uten å noe særlig effekt.
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er du nybegynner så holder det med 0.1-0.2gram, ta 5-8 små biter( ca som et halvt eller kvart knappenålshode) av hasjen å spre utover i tobakken. Klem eller gni det inn i tobakken og legg det jevnt fordelt i rullepapiret. Etter du har tent på så kan du legge fra deg jointen etter 3-4 trekk og vente noen minutter å la rusen synke inn og vurdere om du vil røyke mer eller vente litt. Mye bedre å røyke sakte og forsiktig med kontroll over rus nivået enn å røyke for mye og plutselig få angst eller paranoia fordi det blir for mye på en gang for hjernen.

Om du har røyka daglig i mange år må du kanskje ha 0.5 gram i per joint men regner med at du ikke har det siden du spør her
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
For meg er det 3 gode jointer eller 5 små
3-5 greie jointer, varierer ganske mye for meg.
Anonym bruker
"Sjokkert Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
2 og ett halvt mekk for 1 person.
for meg funker 0.1 knall på bong men om jeg skal rulle meg en joint ruller jeg vanligvis 0.2 eller 0.3.3/⅓
For bong hadde jeg delt klumpen i 2, og blandet 1klump med 1 og litt mindre enn halv sigg.

Da har du nok til 2 forskjellige kvelder der du kan røyke utover kvelden og som det.
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er du nybegynner så holder det med 0.1-0.2gram, ta 5-8 små biter( ca som et halvt eller kvart knappenålshode) av hasjen å spre utover i tobakken. Klem eller gni det inn i tobakken og legg det jevnt fordelt i rullepapiret. Etter du har tent på så kan du legge fra deg jointen etter 3-4 trekk og vente noen minutter å la rusen synke inn og vurdere om du vil røyke mer eller vente litt. Mye bedre å røyke sakte og forsiktig med kontroll over rus nivået enn å røyke for mye og plutselig få angst eller paranoia fordi det blir for mye på en gang for hjernen.

Om du har røyka daglig i mange år må du kanskje ha 0.5 gram i per joint men regner med at du ikke har det siden du spør her
Vis hele sitatet...
Glemte skrive du kan bruke en halv sigg på dette.
Bruker å dele i ca 04-05 pr sigg. Er nok til 2 stk. Fjerne i 2 omganger også

Har røyka hasj i 15 år så nokså innrøyka. Skal sies jeg røyker 2-3g daglig
Sist endret av sukkersyke; 13. september 2020 kl. 05:04.
0.2-0.3 pleier å holde om det er god kvalitet.
Bland med en hel sigg.
Er du ny så kan det være lurt å ta ett par trekk og føle deg frem først.
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
spørs på kvalitet, men får gjerne 10-20 små jointer ut av 1g. foretrekker å røyke og litt litt, men jevnlig, da det er selvmedisinering, istedenfor å bli fjærn som faen på et halvt g rulla inn i tobakken.
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
litt og litt *
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tre enmannsjointer, to om man er to. Legg på én om det er super vare. Tjue jays fra ett gram? Lommeboka mi misunner toleransen din. Har stått i en sirkel med hippier og trodd vi deler en rullings med ren tobakk.
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tre enmannsjointer, to om man er to. Legg på én om det er super vare. Tjue jays fra ett gram? Lommeboka mi misunner toleransen din. Har stått i en sirkel med hippier og trodd vi deler en rullings med ren tobakk.
Vis hele sitatet...
som jeg nevnte bruker jeg det ikke for å bli så fjern som overhodet mulig. har røyket fast over flere år, og skal jeg bli skikkelig stein må jeg pushe mer, men har ikke interesse av å gå rundt sånn hele tiden, pga som nevnt over er det mer medisin enn rus. røyker da akkurat nok til at det demper smerter og jeg får litt ro i hodet. kjøper heller god grønning om jeg skal kose meg
Anonym bruker
"Reflektert Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg ble tatt for 50g hasj da stod det 200 brukerdose i avisa
Anonym bruker
"Skrikende Krabbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mellom 0.3-0.5 per Joint for meg
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg ble tatt for 50g hasj da stod det 200 brukerdose i avisa
Vis hele sitatet...
Det er fordi avisa skal tjene penger. Jf Naken greve jager neger med øks. Er ikke opp til avisa om jeg har i 0.25 eller 0.5 i, men om jeg røyker 0.1 blir det plutselig 500 brukerdoser. Artig det der
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg ble tatt for 50g hasj da stod det 200 brukerdose i avisa
Vis hele sitatet...
Det er faktisk riktig brukerdosen er på 0.2g om du ble stoppet med 50g og de sa det var 200brukerdoser vil det si De mener 0.25 er en brukerdose som er så si riktig. Men hasj/brunt pleier å inneholde 20-30% thc men hvordan skal man vite hvor mye thc som er i den, har ofte kjøpt stander som ikke gjør meg skev, og noen ganger har jeg fått hasj som har fått meg til himmelen.
R.i.p 23.04.2021
Kansje på tide da at purken oppdaterer infoen sin at 1gram hasj ikke lenger er 1 brukerdose, men 1gram er 5 til 10 doser?
Anonym bruker
"Sjokkert Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Tarm Vis innlegg
Kansje på tide da at purken oppdaterer infoen sin at 1gram hasj ikke lenger er 1 brukerdose, men 1gram er 5 til 10 doser?
Vis hele sitatet...
Eh nei.
Fordi noen røyker 1 gang i året å blir fjern på 0.01 betyr ikke det at det er normen.
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tror 10-20 doser på et gram er mer riktig. Den største hasjsigaretten jeg har røket på mange år var på 0.08, og det ble litt for heftig. Hasj de siste årene, med noe unntak grunnet koronatiden, er meget potent. Skal jeg røke pipe for å slappe av, blir en noe lavere dose, rundt 0.05, mer riktig. Og da har jeg noen trekk i løpet av kvelden. I første trekket så fordampes noe av virkestoffene, som gir en sigende og lett rus, men en ubrent og noe mer kompakt klump som blir liggende en stund. Etter et par timer, er det tid for neste trekk, da blir det litt fordampelse og litt glød, dette gir en balansert og avslappet rus et par timer. Det ligger som regel en halvbrent klump til slutt, dette er kveldens siste trekk, og gjør meg god og trøtt.
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
spørs på kvalitet, men får gjerne 10-20 små jointer ut av 1g. foretrekker å røyke og litt litt, men jevnlig, da det er selvmedisinering, istedenfor å bli fjærn som faen på et halvt g rulla inn i tobakken.
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tror 10-20 doser på et gram er mer riktig. Den største hasjsigaretten jeg har røket på mange år var på 0.08, og det ble litt for heftig. Hasj de siste årene, med noe unntak grunnet koronatiden, er meget potent. Skal jeg røke pipe for å slappe av, blir en noe lavere dose, rundt 0.05, mer riktig. Og da har jeg noen trekk i løpet av kvelden. I første trekket så fordampes noe av virkestoffene, som gir en sigende og lett rus, men en ubrent og noe mer kompakt klump som blir liggende en stund. Etter et par timer, er det tid for neste trekk, da blir det litt fordampelse og litt glød, dette gir en balansert og avslappet rus et par timer. Det ligger som regel en halvbrent klump til slutt, dette er kveldens siste trekk, og gjør meg god og trøtt.
Vis hele sitatet...
Get outta here troll
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Get outta here troll
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Eh nei.
Fordi noen røyker 1 gang i året å blir fjern på 0.01 betyr ikke det at det er normen.
Vis hele sitatet...
Dersom man ikke røker ofte, eller ikke øker doseringen, så øker heller ikke toleransen.
For min del rekker 1g til 3 jointer, røyker først halve og så resten etter et par timer så brukerdose uten justering blir vell 6 om jeg tolker begrepet brukerdose riktig