Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  41 11226
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Skulle hente noe greier i dag som ikke gikk avlikevell.. men fikk med meg 3 stk piller av karen.

Små piller, som er helt blanke..:
http://i.imgur.com/OqEDc.jpg
http://i.imgur.com/2fqHX.jpg
http://i.imgur.com/PrB65.jpg

Er helt blank når det kommer til piller, men kunne jo vært fint og visst hva dette var før jeg kasta i meg alle 3.. Er 100% sikker på og ha sett denne pilla før, gjen glemt i bilen min etter og ha kjørt noen pille kompiser engang, men siden pilla var så liten og blank trodde jeg bare det var noe fluor eller mint drops og kasta dritten... men duden jeg har fått di av nå driver en del med diazapam, valium osv, kan det være noe sånt?

Takker for all fin hjelp
Hva med å spørre karen du fikk dem av?
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Trådstarter
Var stressa og hadde dårlig tid, og fikk aldri noe ordentlig svar av han, jeg tror han prøvde og si at det var "diaz" eller noe sånt om det hjelper noe... ?
Diaz = diazepam. Les deg opp om det på nettet, søk bilder på Google, osv. Kanskje det er piller fra en utenlandsk produsent? Jeg ville uansett ha ventet til i morgen og forhørt meg på nytt med dealeren (?). Ikke stapp noe i deg som du ikke veit hva er
ArbeidsledigProletar
og hvem sier at trappetrinnsteorien ikke har noe for seg? EH EHEH, legaliser, send kids på polet istedet for pillejunkier som finansierer sitt eget missbruk med salg av piller.

Og ja, som alle har sagt, forhør deg med kjøpmann, stoler du på ham og ønsker å loke på benzo, så spis dem.
Om du ikke stoler på kjøpmann (aldri stol på noen som knasker mye piller eller har dårlig råd) så kaster du dem.
Sist endret av Batabusa; 7. april 2012 kl. 03:31.
Føler du deg sløv og trøtt etter å ha tatt de?

Står det "DO" på ene siden av pillene, så er det Dolcontin (preparat av morfin).
Sist endret av Eplegutten; 7. april 2012 kl. 03:56. Grunn: Fordi klokka er 3:56
Ser ut som ibux...
Ser ut som E ,Synest jeg,
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
fasitsvaret er: ingen vet.

det er helt hvite vanlige piller uten noen form for merking.
du vet ikke hva de er, og dealeren din kan ikke bekrefte hva de er.
de ligner ikke diazepam eller dolcontin som nevnt over.

kast dem, med andre ord.
King of Destructions
lilpsych's Avatar
Halla folkens.
Ny her på forumet foressten. Lest her i alle år, så var på tide og registrere seg.

Men til Topic:

Det der så ut som Diazepam piller, som kommer fra polen eller nedover der.
Har vært borti dem endel, og de går bare under kallenavnet UFO'er eller diaz her i distriktet.. De kommer fra brett, har jeg sett, kommer ikke på navnet på dem i farta. Men er nok dem ja. =) Kan sifra hvis jeg kommer på navnet.. Men de funker hvertfall fint for dem som er glad i benzoer.

MvH lil Psych.
Det er ikke noe benzo fra norsk apotek i det minste. For de har merker på seg. Dette ser ut som fluor tabett heller noe.
prøv å smak på den med tunga. Så kjenner du fort om det smaker noe heller om det er bøff.
King of Destructions
lilpsych's Avatar
Det er Diazepam piller fra Polen, er 99% sikker.. ta 1, vent 20-30 min. Da kjenner du om det er diazepam i dem, merker du ingenting, så er det bøff, eller flurtabletter etc etc
Sist endret av lilpsych; 7. april 2012 kl. 09:15.
Ikke hvem som helst.
F0reman's Avatar
lit OT men.. hva betyr det når det er en stor M på den ene siden av pillen?
King of Destructions
lilpsych's Avatar
Sitat av F0reman Vis innlegg
lit OT men.. hva betyr det når det er en stor M på den ene siden av pillen?
Vis hele sitatet...
Samme pillen som på bildene over eller?
Ikke hvem som helst.
F0reman's Avatar
Sitat av lilpsych Vis innlegg
Samme pillen som på bildene over eller?
Vis hele sitatet...
nei har noen her. og har sett flere piller med en stor M på og det må da ha ett sammenheng. sa det var OT.
Sist endret av F0reman; 7. april 2012 kl. 09:38.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Sitat av F0reman Vis innlegg
nei har noen her. og har sett flere piller med en stor M på og det må da ha ett sammenheng. sa det var OT.
Vis hele sitatet...
nei, det må det ikke. hvem som helst kan stemple noen falske piller uten at du aner hva som er i dem.

det sagt, oxycodon kan ha M-stempel på seg.
King of Destructions
lilpsych's Avatar
Sitat av somnium Vis innlegg
nei, det må det ikke. hvem som helst kan stemple noen falske piller uten at du aner hva som er i dem.

det sagt, oxycodon kan ha M-stempel på seg.
Vis hele sitatet...
Får man Oxy i pilleform da?
Vanlig paracet 500 mg, har en stor M.
King of Destructions
lilpsych's Avatar
Sitat av frank_l Vis innlegg
Vanlig paracet 500 mg, har en stor M.
Vis hele sitatet...
Ja men er jo ikke Paracet det er bilde av over her da!
Sær slabbedask
Atal's Avatar
Sitat av F0reman Vis innlegg
lit OT men.. hva betyr det når det er en stor M på den ene siden av pillen?
Vis hele sitatet...
Er det bokstaven man ser f. eks på bildet her du mener?
Det er ingen M, men en W for legemiddelprodusenten Weifa.
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Trådstarter
Paracet er mye større i form enn disse jeg har ja... lol :P

Men tok først 1 pille i går kveld, venta en halvime kanskje lenger og tror ikke jeg følte så mye eller noe i det hele tatt, så tok jeg en til, og la meg ned på senga og sovna litt etterhvert. Vanskelig og si om jeg merket noe siden det var såpass sent på natten og jeg var trøtt fra før, men tror kanskje jeg ble litt ekstra sløv av disse. I det minste når jeg våknet idag så føltes bena mine litt tunge og traskete, snubla nesten til tider, og var litt mere sløv en ellers rett etter og ha våkna...

Men ikke noe spessiellt virking tror jeg... skal ta den siste i kveld imens jeg er opplagt før jeg drar på fylla...
I tilfelle det faktisk er diazepam hvor lang tid kan det ta før det får noe virking?

Sitat av frank_l Vis innlegg
Vanlig paracet 500 mg, har en stor M.
Vis hele sitatet...
http://lenabeatrice.net/wp-content/uploads/2009/10/pille.JPG
Sitat av lilpsych Vis innlegg
Det er Diazepam piller fra Polen, er 99% sikker.. ta 1, vent 20-30 min. Da kjenner du om det er diazepam i dem, merker du ingenting, så er det bøff, eller flurtabletter etc etc
Vis hele sitatet...
Helt enig! Kjøpte noen diazer selv for noen uker siden som ser helt like ut som disse
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Trådstarter
Var og henta 15 stk igjen i går kveld og er vist diazer ja...

Men ser virkelig ikke greia... jeg ble BØTTE trøtt, lå og så på tv hos en kompis etter 3 stk, 2 paracet og 2stk fluoxetin mylan, og alt jeg så spesielt på TVet var dobbelt.. heeelt spaca... Og NULL russ følelse iform av eufori etc.. for noe dritt unskyld meg, gleder meg til jeg får inn kodein istedet for det sovemiddelet her, aldri vært så trøtt og snøvlete i hele mitt liv.
De ligner på 10 mg Atarax, antihistamin altså...
King of Destructions
lilpsych's Avatar
Sitat av deGrønne Skoger Vis innlegg
Var og henta 15 stk igjen i går kveld og er vist diazer ja...

Men ser virkelig ikke greia... jeg ble BØTTE trøtt, lå og så på tv hos en kompis etter 3 stk, 2 paracet og 2stk fluoxetin mylan, og alt jeg så spesielt på TVet var dobbelt.. heeelt spaca... Og NULL russ følelse iform av eufori etc.. for noe dritt unskyld meg, gleder meg til jeg får inn kodein istedet for det sovemiddelet her, aldri vært så trøtt og snøvlete i hele mitt liv.
Vis hele sitatet...
Det var diazer ja.. Ja jeg personlig er ikke noe fan av de, syns dem er svake og må så mange til for oppnå noe annet særlig enn sløvhet bare. Også er det også såkalte 'fake' diazer også ute og florerer. 'De er glattere i overflaten og går i oppløsning med engang på tunga. Også kjenner man lett diazepam smaken for de som har litt greie på det..
Ja da gjør kodein jobben bedre, men det blir en helt annen rus enn benzo igjen da. Blåvalium eller rivotril 2mg var mine favoritter da jeg holdt på og ikke minst gode gamle 542 for ''old shcool's a som husker dem..
Sist endret av lilpsych; 8. april 2012 kl. 22:02.
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Trådstarter
Var og hooka 15 stk til i går... solgte (tor jeg) 6 stk og tok 3 selv sammen med litt cognac., 4-5 fluoexetion myla, 1 ibux, 1 paracet, og NOK Cosylan. Når jeg våkna i dag i 12 tiden (tror jeg) la jeg meg på sofaen litt, og så på klokka og da var den 4-5 alt... skulle ned og ta flere "diaz" om det er det det er pluss noe annetom jeg fannt... men finner INGEN ting... så ser ut som jeg kan ha tatt alle sammen uten og huske det.. husker ingen ting har litt noia... FAEN ta as... jeg vil ha mer...

Ikke minst er jeg i chill modus til tuuuuusen i dag, men det er chill da
King of Destructions
lilpsych's Avatar
Sitat av deGrønne Skoger Vis innlegg
Var og hooka 15 stk til i går... solgte (tor jeg) 6 stk og tok 3 selv sammen med litt cognac., 4-5 fluoexetion myla, 1 ibux, 1 paracet, og NOK Cosylan. Når jeg våkna i dag i 12 tiden (tror jeg) la jeg meg på sofaen litt, og så på klokka og da var den 4-5 alt... skulle ned og ta flere "diaz" om det er det det er pluss noe annetom jeg fannt... men finner INGEN ting... så ser ut som jeg kan ha tatt alle sammen uten og huske det.. husker ingen ting har litt noia... FAEN ta as... jeg vil ha mer...

Ikke minst er jeg i chill modus til tuuuuusen i dag, men det er chill da
Vis hele sitatet...
HaHa. Høres ut som diaz-tur ja.. take it easy med dem, addictive shit. Men kos deg, får håpe du finner de siste hvis ikke du har eti dem uten og huske det som kan skje lett i sånn rus hehehe. :P
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Trådstarter
Kan virke som det var diaz ja... fin første gang opplevelse. NULL rusefølelse, men har vært veldig deilig og chill da..

Men fyyy og mye dumt jeg gjore i går.. drakk en halv flakse Cosylan av den store typen, tok sikkert 5 av hver ibux og paracet, Trooor jeg tok minst 1 Voltaren, og ikke minst drakk jeg litt konjakk så husker bare små millisekunders hendeleser fra i går fra tid til annen... litt morro igrunn. Men helt erlig gleder jeg meg heller til og få inn kodeinen min og ta det rolig på sofaen uten og gjøre mye dumme ting med hukomelses tap i etterkant.... heheheheh.
Fant forøvrig ikke diazene jeg hadde mista /gjort klar til idag... heller ikke alle di andreforskjellige pillene jeg hadde gjort klar... hmmm, rart det der haha

Stay safe peepz
Sist endret av deGrønne Skoger; 9. april 2012 kl. 23:13.
Det er dårlige piller som kanskje har et snev av diazepam i seg. Har hatt de selv. De suger blir nok ikke fjern en gang
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Trådstarter
Skrivi nesten samme innlegga 3 ganger på rad ja... ehehe...

Artig og ha prøvd diaz da, var ikke noe som fenga så mye for min del egentlig selv om det var chill, men liker ikke når jeg blir såpass care til alt og bare bøtter på med alt jeg finner og ikke husker en dritt flere dager tilbake. Og putta i meg noe smertestillende vistnok som ikke var av beste sorten så jeg så dobbelt i et par dager etterpå... lite fun, sliter faktisk bitte litt med det enda...

Var forøvrig sløv i 2-3 dager etter jeg tok di så kan da vell ikke ha vært så dårlige saker?

Duden jeg fikk diazen av påsto faktisk at det var noe av det bedre og få tak i og at det var veldig gode tilbake meldinger på di. Hooka di i vestfold her i norge, normal prisen var 1x30 sølv mynter med ett tall på, per stykk.

Peace freaks
Sist endret av deGrønne Skoger; 12. april 2012 kl. 00:58.
King of Destructions
lilpsych's Avatar
Sitat av deGrønne Skoger Vis innlegg
Skrivi nesten samme innlegga 3 ganger på rad ja... ehehe...

Artig og ha prøvd diaz da, var ikke noe som fenga så mye for min del egentlig selv om det var chill, men liker ikke når jeg blir såpass care til alt og bare bøtter på med alt jeg finner og ikke husker en dritt flere dager tilbake. Og putta i meg noe smertestillende vistnok som ikke var av beste sorten så jeg så dobbelt i et par dager etterpå... lite fun, sliter faktisk bitte litt med det enda...

Var forøvrig sløv i 2-3 dager etter jeg tok di så kan da vell ikke ha vært så dårlige saker?

Duden jeg fikk diazen av påsto faktisk at det var noe av det bedre og få tak i og at det var veldig gode tilbake meldinger på di. Hooka di i vestfold her i norge, normal prisen var 1x30 sølv mynter med ett tall på, per stykk.

Peace freaks
Vis hele sitatet...
Er nok de fake, de funker som dagt de også, spesielt masse av dem i vestfold så :P
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Trådstarter
Hva menes med fake? Er det bare noe miks piks med masse forskjellig?
..Litt rart i og med at andre som knasker til daglig sier di er fine. Har sett samme type her før og for flere måneder siden :O

Men joa.. di ser jo ikke akkuratt ut som di kommer fra apoteket på formen og dømme.
King of Destructions
lilpsych's Avatar
Sitat av deGrønne Skoger Vis innlegg
Hva menes med fake? Er det bare noe miks piks med masse forskjellig?
..Litt rart i og med at andre som knasker til daglig sier di er fine. Har sett samme type her før og for flere måneder siden :O

Men joa.. di ser jo ikke akkuratt ut som di kommer fra apoteket på formen og dømme.
Vis hele sitatet...
Er to typer av de Diazepam (Ufo) pillene.. De ene er ekte og kommer egentlig fra brett fra nedi polen eller noe sånt, husker ikke navnet i farta.

Men fins samtidig en fake type av denne pilla og man merker forskjellen ved og suge på dem. De fake er mer søtlige og går i oppløsning i munn med engang, mens de ekte kan man ha i i munn/under tunga lengre og er mer glatte i overflaten. Også funker de ekte en god del bedre , men er nok litt diazepam i de fake også.
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Trådstarter
Prøvde og slikke litt på en, og den var ikke glatt og hard på overflaten når jeg slikket den, jeg fikk hvit pulver på leppa og fingrene med en gang, smakte litt sånn surt paracet aktig også.

Til info.
Sist endret av deGrønne Skoger; 12. april 2012 kl. 01:18.
King of Destructions
lilpsych's Avatar
Sitat av deGrønne Skoger Vis innlegg
Prøvde og slikke litt på en, og den var ikke glatt og hard på overflaten når jeg slikket den, jeg fikk hvit pulver på leppa og fingrene med en gang, smakte litt sånn surt paracet aktig også.

Til info.
Vis hele sitatet...
Da er det nok de 'fake' men er jo funk i de også bare litt mindre. hehe.. men da vet du jo det til neste gang.
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Trådstarter
Aha, ja nice

Hvordan er det og dra på fylla etter 3-4 stykker foresten? Pæser ut med engang, eller ender opp som psykopat?


Men var som sagt ikke noe jeg var så glad i, men di er nok GARANTERT fine og ha på lager om man er på speed ville jeg tro og trenger søvn etc.
Sist endret av deGrønne Skoger; 12. april 2012 kl. 01:29.
King of Destructions
lilpsych's Avatar
Kommer veldig ann på personligheten din og omstendigher som skjer under rusen tenker jeg.. Kan fort bli psykopat og crazy og blacke ut, som piller og alkohol har en tendens til og forårsake, men samtidig kan du jo få en dritfet kveld og ha det maks fett.. Må nesten bare prøve det ut i såfall, er forskjellig fra person til person, men somsagt så er blanding av alkohol & piller en kombinasjon som ikk er sunn for verken lever eller psyke. :P
▼ ... over et år senere ... ▼
Hei fikk tak i noen lyse røde piller med delestrek. Skal vistnok være kodein i de.

http://www.nnpf.no/default.asp?do=do...&c=34&docId=36

Som disse på denne siden. Noen som vet hva de heter og eventuelt hvor mye kodein ?
Mest sannsynlig 30mg kodein, paralgin forte. Merket W med dyp delestrek
Sitat av kuri Vis innlegg
Hei fikk tak i noen lyse røde piller med delestrek. Skal vistnok være kodein i de.

http://www.nnpf.no/default.asp?do=do...&c=34&docId=36

Som disse på denne siden. Noen som vet hva de heter og eventuelt hvor mye kodein ?
Vis hele sitatet...
Har hatt helt like paralgin forte før. Disse var 30 mg kodein og 500 mg paracetamol
Okei, takk. Er vel ikke så mye rus å hente av de alene, har 10mg diaz + litt brunt, god kombinasjon ?
Det går fint å hente rus fra paralgin forte. Ekstrakter Kodeinen fra 10 stykker og drikk det på tom mage. Garanterer en veldig god rus.

Jeg har alltid likt å blande opiater og cannabis, ja. Varm god, og avslappet følelse. Diaz vil hjelpe på humøret, og gjøre musklene dine slappere prøv deg med litt brunt, litt PF, og en 10 mg diaz du. Mulig det blir litt mye og du bare sovner, men behagelig blir det nok...