Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 4089
Jeg har 4 venner som skulle til Amsterdam i august, og jeg hadde uten tvil døds lyst til å være med. Jeg kjøper meg billetter til samme fly og et annet hotell noen hundre meter unna. I utgangspunktet var det meg, Per og Pål som var klar for røykings denne turen. I motsetning til Askeladden og Jarle som var klar for masse festing hadde vi andre en avslappet innstilling.

Flyturene og mye av turen bestod av Baileys

DAG 1:
Vi ankommer Amsterdam etter en alt for lang reise (believe it or not).
Vi er egentlig ganske trøtte, og splitter vei når jeg skal sjekke inn på hotellet mitt. Etter kort tid møter jeg dem igjen, og det neste på skjemaet er coffeeshop. Vi går rett over gaten til en helt ok coffeeshop. Der sitter allerede mine venner og ruller seg en joint. Jeg klarer ikke å vente og kjøper meg en "pre-rolled", noe som ikke var særlig fett. De er fylt med tobakk (80% tobakk og 20% weed eller noe), noe jeg ikke er noe glad i. Vi kommer i helt ok form etter å ha delt to joints. Vi tar det helt med ro denne dagen, drikker litt alkohol og spiser god mat.

DAG 2:
Dagen etterpå er kroppene våres klare for mye sprell. Vi går rett ut for å kjøpe litt nyttige ting som for eksempel: grinder, papir, filter, noen gram med litt av hvert og føler oss klare for dagen. Vi går for det meste rundt, spiser god mat og kikker i red light district. Jarle er en kåting, så jeg endte opp med å slappe av med han i RLD flere ganger om dagen. Når jeg alltid var høy, var det nok den teiteste men samtidig beste humoren på turen. Denne dagen blir vi så trøtte at vi går å legger oss på ettermiddagen. Vi våkner opp, ikke særlig klare for å gå ut, men vi gjør det likevel.

Da kom jeg på den anbefalte "Amnesia Haze", og dro med karene for litt energi. Amnesia Haze lever opp til forventningene. Meg, Per og Pål blir helt messed up i hodet. Askeladden og Jarle ville alltid drikke, så vi splittet. Meg, Per og Pål har ikke peiling hva vi gjør, hvor vi går eller hva som i det hele tatt skjer. Vi er så høy og dumme, vi bare ler og ler. Til slutt har vi gått rundt i flere timer uten å gjort noe, samt knapt snakket sammen. Vi hadde så klart gått oss vill. Vi var alle tre like sløve. Vi ender opp i en skummel gate. Taxi sjåføren vår hadde fortalt at vi aldri måtte gå i denne gaten på kvelden. Det var visst den eneste ordentlig farlige gaten i byen. Vi ser gjenger som ligner på mafia, de går gjenger på 4 og 5 forbi oss med skinnjakke, og en hånd på innsiden. Vi blir så paranoid og redde at det ikke var behagelig å eksistere. Jeg har ikke vært så redd siden jeg var en liten gutt.

Vi kommer oss fort unna, og tar en taxi hjem. Per sa at taxi-turen tok 1 time, mens Pål sa at den tok 5 minutt. Jeg var for høy til å ha en formening. Vi splittet vei og jeg gikk redd hjem til hotellet mitt.

dette er et gram. Er det flere som blir smålurt i Norge?

DAG 3:
Vi (spesielt Pål) er keen på noe hasj denne dagen. Vi handler med oss et par gram med noe som ser veldig potent ut, uten å egentlig vite hva den het. Vi kjøper tobakk på hotellet og skal i dyreparken. Vi tar oss et par joints før vi går inn i dyreparken. Askeladden er en engel denne turen, han går for å bestille billetter til alle mens vi røyker. I dyreparken er vi helt messed up/ i form. Jeg er for det meste stoned, men vi er også mega høy. Jeg står stille og ser på skilpadder i 10 minutter før jeg innser hva jeg gjør og hvor jeg er. Jeg går flau videre. Vi ser en bjørn som spinner på rumpa, går en runde rundt bassenget sitt, og gjør denne rutinen uendelig. Vi ler så mye at folk begynner å se dumt på oss. Pål er totalt messed up. Han får en latter som minnes om en barne-tv latter eller noe som var slik: "hihi" på en tydelig måte. Det var flaut, men døds morsomt.

Vi kommer oss videre. Denne dagen skal det drikkes. Vi får en kjedelig tur ned fra hasj-effekten og er egentlig ganske nede når vi begynner å vorse på hotellet. Det går i døds dyr øl (samme pris som i Norge) og en drit kvalm vodka. Jeg blir aldri ordentlig i form før vi går ut. Jeg drikker masse baileys som jeg generelt gjorde denne turen og får en kvalm ånde (så klart). Meg og Per føler oss ikke helt bra. Vi tar to joints til, og føler enda at vi ikke er helt i form. Pål var enda i form fra den første jointen vi tok denne dagen. Meg og Per stikker på en av "Bulldog" coffeeshopsene (ikke noen av de nærme RLD). Vi kjøper oss en som heter "Cheese". 4 gram. Vi setter oss i røykerommet og tar oss et par joints. Jeg får øye på denne planten. Vi kommer i fin form og møter på de andre. Det var en torsdag så det var litt lite liv ute. Vi tar kvelden og er alt i alt fornøyd med dagen.

http://www.ultimatecoffeeshopguide.com/images_coffeeshops/abraxas%20too4.jpg
dette er inne på abraxas too

DAG 4:
Denne dagen var jeg klar for å bli mega høy. Det var vår nest siste dag. Vi går rett på røykingen. Vi går til en coffeeshop som heter "Abraxas too" og kjøper G13, Amnesia Haze, Cheese og flere hybrid-buds som fikk oss i fin form. Vi går i andre-etasje og setter oss ned på noen krakker som er sånn 30 cm høye, og bordene var knapt høyere. Jeg og resten av gutta ler oss ihjel av rommet. Vi har lånt oss en bong. På mitt siste trekk tar jeg et alt for stort trekk og ender små kvalm. Vi går nå til kanalbåtene, for å ta oss en deilig båttur. Av en eller annen grunn får jeg totalt noia og sier til de andre at jeg ikke joiner. Jeg har båt hjemme og har ikke noe skrekk for dette. De andre går uten meg. Jeg går alene rett over elven på "Greenhouse" og røyker noen joints. Jeg blir tilbutt LSD av en hyggelig engelskmann og alt er som det skal. Jeg skjønner ikke helt hva som skjer når jeg ender opp i Kina. Jeg er nå redd for at jeg skal ende opp med å gå meg vil, noe meg, Per og Pål gjorde HVER gang vi gikk alene. Jeg går inn på et slags museum, høyere enn alle andre som er der inne. Jeg ble fascinert og tok noen bilder.
Jeg har flaks, og kommer meg tilbake, utrolig nok i perfekt tid til når de andre var tilbake. Vi stikker på en fin italiensk restaurant. Askeladden er liksom litt klovn for å få oss til å le så han roper på ho som jobber: "Ey, sexy lady" og diverse andre ting. Vi ler og ler og klarer ikke å stoppe. Han spør også "do you smoke it" uten å egentlig referere til noe, da ler vi oss også ihjel. Vi sitter egentlig å dummer oss.

Resten av denne dagen går til Red Light District mens vi er høye. Jeg bare ler av Jarle som kjøper seg ca 10 horer denne dagen. Når jeg tenker om gikk jeg alltid med Jarle så jeg kunne le av han. Vi skal ut og feste denne dagen. Jeg drikker ingenting, kanskje bare en øl og en baileys før vi går ut. Vi stopper på en fet uteplass. Jeg drikker masse tequila-shots. Det får meg alltid i godt humør. Jeg er mest høy, men også veldig full. Vi går til en klubb som heter "escape". Den var HEFTIG, i forhold til dritt-klubbene i Norge. Så høy og fest-kjip jeg er står jeg og drikker øl ved disken/baren. Jeg står og smiler/små-ler av Askeladden som er insane på dansegulvet. Vi går dermed innover mot byen/hotellet/RLD igjen. Noen av guttene kjøper noen horer, vi spiser på vår faste plass "Chipsy king" som også ble kalt "Chips house" av en eller annen grunn. Vi lo alltid av navn(ene)et til denne sjappen. Jeg var vegetarianer under turen og spiste ikke annet en "fries" og "farm omelett" hele turen.

Vi møter helt tilfeldig noen norske dudes, som er på roadtrip. Det var noen artige karer.

http://www.trippist.com/Escape.jpg
Escape i Amsterdam

DAG 5: Vi har ikke hele dagen, så kaster oss på "abraxas too" og "Amnesia" for å røyke. Vi koser oss som vi alltid har gjort. Vi drikker øl og drar på et par strippeklubber før vi tar taxi til flyplassen (schiphol). Det var allerede kveld. Meg og Pål skal skal ta oss en joint før flyet går, det blir en feit en. Vi står der det går hundrevis av biler forbi og føler oss egentlig truet for å bli tatt, selv om vi teoretisk sett er i Amsterdam. Vi har en fantastisk flytur hjem, og sover fint på gardermoen (i rullestoler).

Alt i alt var vi høye 24/7 i Amsterdam. Hasjet og weeden er så potent at vi har smålig med effekter selv når vi står opp. Jeg var ikke helt nede før dagen etter jeg hadde kommet hjem.


Mange sier at cannabisen i Amsterdam er skuffende, men det syns ikke jeg.
Jeg har hørt at Brussel kan sammenlignes på Rotterdam og Den Haag på den måten at de ikke har så ekstrem turisme på cannabis. Belgisk weed er det kvalitet på, men Amsterdam sin er nok hakket bedre. Jeg skal ned til Amsterdam igjen i november under cannabis-cup.

Alle lenker er bilder. Det er noe som ikke stemmer også, vi drakk aldri øl og dro på strippeklubb på en søndag. Vi dro hjem på en løradg. Anyway.
Håper dere likte rapporten min
Sitat av RealistDrømmer Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Et gram er en måleenhet for vekt, ikke volum. Håper da de fleste som kjøper ymse lar selger veie det først.

Ellers hørtes det ut som om dere hadde en kul tur. Typisk guttetur til Amsterdam! Slår aldri feil det nei..
Meg, deg og Jarle må bare ta oss en tur!
On-topic så hørtes det ut som en drømme tur.
Har aldri vært i noen stor by og fått tak i ''god greiene'' pga alder, men merker at jeg så vidt klarer og vente når jeg leser sånt som dette!
Pga jeg er snill skal du få KP selv om du egentlig bare gjorde meg forbanna og misunnelig!
Sitat av random1random Vis innlegg
Meg, deg og Jarle må bare ta oss en tur!
On-topic så hørtes det ut som en drømme tur.
Har aldri vært i noen stor by og fått tak i ''god greiene'' pga alder, men merker at jeg så vidt klarer og vente når jeg leser sånt som dette!
Pga jeg er snill skal du få KP selv om du egentlig bare gjorde meg forbanna og misunnelig!
Vis hele sitatet...
Hahaha. Fantastisk. Takk for KP
Hahaha, bra du skrev rapport du også mann.
Husker den der bjørnen som loopet seg selv hele tiden, var helt sykt random.
Bare jeg som fikk løst og dra til Amsterdam nu?
Synd at jeg har venner som priotere kjærester og snescootere mere en Amsterdam, men 1 dag skal jeg klare og komme meg dit også, treng bare crazy reise kompiser
Bra skrevet, hørtes ut som en artig gutte tur
Takk folkens

KaiN: Nei, jeg vil dra til Amsterdam NÅ!

Jeg tror vi på NFF hadde hatt en fet tur sammen.
Utrolig laid-back og koselig rapport! Skulle gjerne hatt flere av denne sorten. La du merke til noen store forskjeller med rusen i amster kontra standard norsk hasj? Nå snakker jeg om den steinharde klumpen som ikke er dårlig, men ikke bra heller.
Sitat av TheGloryHole Vis innlegg
Utrolig laid-back og koselig rapport! Skulle gjerne hatt flere av denne sorten. La du merke til noen store forskjeller med rusen i amster kontra standard norsk hasj? Nå snakker jeg om den steinharde klumpen som ikke er dårlig, men ikke bra heller.
Vis hele sitatet...
Vel, jeg har testet bra hasj i Norge og må innrømme at forskjellen ikke var så alt for stor. Men nå testet jeg aldri ut ice-o-later hasjen. Den største forskjellen finner du i weed.

edit: takk for kompliment
Sist endret av RealistDrømmer; 21. september 2012 kl. 23:27.
Sitat av RealistDrømmer Vis innlegg
Vel, jeg har testet bra hasj i Norge og må innrømme at forskjellen ikke var så alt for stor. Men nå testet jeg aldri ut ice-o-later hasjen. Den største forskjellen finner du i weed.

edit: takk for kompliment
Vis hele sitatet...
Hehe, derfor jeg skrev standard hasj. Kommer ikke så mye over noe annet, og den gangen jeg gjorde det, sovnet jeg relativt fort. Ja, det kan jeg tenke meg, spesielt på sativa-cannabisen. Er iallefall noe du ikke kommer ofte over her i nord.
Sitat av TheGloryHole Vis innlegg
Hehe, derfor jeg skrev standard hasj. Kommer ikke så mye over noe annet, og den gangen jeg gjorde det, sovnet jeg relativt fort. Ja, det kan jeg tenke meg, spesielt på sativa-cannabisen. Er iallefall noe du ikke kommer ofte over her i nord.
Vis hele sitatet...
Åja, ja. Standard hasjen i Norge er et stykke unna Amsterdam sitt gjennomsnitt. Sativa-cannabisen er det ganske ekstrem forskjell på ja, hehe.
Det var en ny følelse å være høy hele døgnet rundt. To døgn etter siste joint var effekten "endelig" ute.
"Pål" her!
Denne videoen summerer mitt inntrykk av Amsterdam. Freaky, morsom, fantastisk og på sin egen sære måte, vakker. Kommer definitivt til å besøke denne byen mange ganger iløpet av mitt liv!


Sitat av RealistDrømmer Vis innlegg
Etter kort tid møter jeg dem igjen, og det neste på skjemaet er coffeeshop. Vi går rett over gaten til en helt ok coffeeshop. Der sitter allerede mine venner og ruller seg en joint. (...) Vi kommer i helt ok form etter å ha delt to joints.
Vis hele sitatet...
Per fikk jo meganoia, og jeg holdt jo på å eksplodere av latter, så dette var nok ikke helt presist.


Sitat av RealistDrømmer Vis innlegg
Vi ender opp i en skummel gate. Taxi sjåføren vår hadde fortalt at vi aldri måtte gå i denne gaten på kvelden. Det var visst den eneste ordentlig farlige gaten i byen. Vi ser gjenger som ligner på mafia, de går gjenger på 4 og 5 forbi oss med skinnjakke, og en hånd på innsiden. Vi blir så paranoid og redde at det ikke var behagelig å eksistere. Jeg har ikke vært så redd siden jeg var en liten gutt.
Vis hele sitatet...
Det komiske med denne episoden er, etter min mening, at ganske tidlig påpeker Per at dette var "murder street", men av en eller annen grunn svarer ingen av oss, og vi fortsetter å gå. Personlig var jeg ikke bevisst på mine omgivelser, og skjønte ikke hvorfor jeg eller dere var så redd, men på et punkt så snur vi tre oss helt synkront, og småjogger i motsatt retning.

Sitat av RealistDrømmer Vis innlegg
Per sa at taxi-turen tok 1 time, mens Pål sa at den tok 5 minutt. Jeg var for høy til å ha en formening. Vi splittet vei og jeg gikk redd hjem til hotellet mitt.
Vis hele sitatet...
Jeg sa den tok 20, Per sa den tok 2. Når jeg tenker meg om så tror jeg at det var en mellomting.

Jeg tilbydte meg å følge deg de 200 meterene hjem, så ikke whine!


Sitat av RealistDrømmer Vis innlegg
DAG 3:
(...) I dyreparken er vi helt messed up/ i form. Jeg er for det meste stoned, men vi er også mega høy. Jeg står stille og ser på skilpadder i 10 minutter før jeg innser hva jeg gjør og hvor jeg er. Jeg går flau videre. Vi ser en bjørn som spinner på rumpa, går en runde rundt bassenget sitt, og gjør denne rutinen uendelig. Vi ler så mye at folk begynner å se dumt på oss. Pål er totalt messed up. Han får en latter som minnes om en barne-tv latter eller noe som var slik: "hihi" på en tydelig måte. Det var flaut, men døds morsomt.
Vis hele sitatet...
Anbefaler alle å ta seg en joint og besøke Artis Royal Zoo. Det høres kanskje ganske freaky ut, men dette er en av de vakreste (ingen passene adjektiv egentlig, men går for "vakker") opplevelsene jeg noensinne har hatt. Sto i evigheter og så på alle de nydelige, rare, skumle og morsomme skapningene i total sjokktilstand. At det var mennesker rundt meg var jeg ikke klar over.

For å toppe det hele, så møtte vi denne freaky'e, men samtidig, veldig morsomme bjørnen. Tror aldri jeg har ledd så mye i hele mitt liv.


Sitat av RealistDrømmer Vis innlegg
Pål var enda i form fra den første jointen vi tok denne dagen.
Vis hele sitatet...
Jeg kom aldri ned fra cannabis-effektene under den turen. Var konstant påvirket.

Husker du hvor koselig det var når jeg, Askeladden og Jarle kom på Bulldogg, og vi satt i dette søte, lille røykerommet? Husker også jeg fikk meg en god latter når jeg skulle guide Jarle igjennom et joint-kjøp, og han ender opp med å kjøpe noen pittesmå "reefers". Størrelsen hadde dog ikke mye å si, for de sparket veldig ifra seg!



Sitat av RealistDrømmer Vis innlegg
Vi går nå til kanalbåtene, for å ta oss en deilig båttur.(...) Jeg har flaks, og kommer meg tilbake, utrolig nok i perfekt tid til når de andre var tilbake.
Vis hele sitatet...
Anbefaler denne kanalbåt-turen til alle. Det var en interessant opplevelse, selv om vi kokte ihjel i disse båtene. Husker vi fire fikk total latterkrampe når båten stiller seg slik at man kunne se rundt 10 broer som var line'a opp, og jeg kommenterte "Sava, forrrr noen speiza brrrruerrrr!".

Sitat av RealistDrømmer Vis innlegg
Noen av guttene kjøper noen horer, vi spiser på vår faste plass "Chipsy king" som også ble kalt "Chips house" av en eller annen grunn. Vi lo alltid av navn(ene)et til denne sjappen.
Vis hele sitatet...
Skjønner enda ikke hvorfor dette var så morsomt (selv om jeg lo ganske hardt selv), men poenget var jo at jeg sa feil én gang, og dette lot du meg aldri glemme.

Sitat av RealistDrømmer Vis innlegg
Vi møter helt tilfeldig noen norske dudes, som er på roadtrip. Det var noen artige karer.
Vis hele sitatet...
Du forteller ingenting om når vi var på Bananabar eller på strippeklubb. Personlig var jeg av en eller annen grunn megaredd for de prostituerte når jeg var høy, og ettersom jeg var høy 24/7 ble det aldri aktuelt eller tiltrekkende med prostituerte eller strippere.

Bananabar hadde varierende kvalitet. Lineupen deres når vi var der var en søt, slank brunette, en forhåndsvis "gammel" blondine og en vest-europeisk, platinablond galning. Ettersom platinablondinen var opptatt når vi kom (Jarles drømmedame), satt vi oss ved et bord med de to tidligere nevnte stripperne. Den eldre stripperen var ganske pågående, og ville veldig gjerne ta pengene våre for å skrive et kort med vaginaen sin som vi kunne sende hjem til mams og paps, men dette var ikke helt vår greie.

På dette punktet var flere av oss veldig gjerrige (Vi hadde betalt 50 euro for å komme inn, og forventet mer enn hva vi fikk), så vi var ikke så lette å overtale, men til slutt endte det opp med at vi skulle ramme den søte brunetta med en dildo. Showet åpnet opp med at Jarle og Askeladden blir utfordret til å fange dildoen, da brunetta skøyt den ut fra vaginaen sin. Dette var hysterisk morsomt.

Etterpå skulle vi på tur ramme henne med dildoen, og dere kan vel tenke dere hvor gal jeg følte meg når jeg innså at jeg hadde mer lyst til å be henne med ut på en middag enn å gjøre nettopp det jeg hadde betalt for å gjøre.

Etterpå fant jeg ut at jeg satt helt alene og pratet med brunetta, for alle andre hade stukket til platinablondinen. Jeg sa farvel til mitt nederlandske crush, og gikk for å sette meg med de andre. Ettersom hjertet mitt enda var knust av å måtte forlate min kjære, så var jeg ikke like keen som resten av gjengen til å massere denne galningen med en eller annen form for fuktighetskrem, og at på til betale for det! Jeg satt for det meste å pratet med et veldig hyggelig kjærestepar som heller ikke var like interessert i å beskue denne stramme kroppen som lå på bordet foran oss. Ut av intet kom det noen medium-størrelse bryst opp i ansiktet mitt, og jeg rakk ikke å skjønne at jeg mottar en on-the-house tittyslap før det hele var over. Kan tenke jeg så dum ut med fuktighetskremen i ansiktet, spesielt med tanke på latteren dette synet vekte.

Synes du kan fortelle litt om den skumle strippeklubben vi var på, for jeg er altfor trøtt, og må komme meg i seng ASAP.

Sitat av random1random Vis innlegg
Meg, deg og Jarle må bare ta oss en tur!
Vis hele sitatet...
Hva er galt med Pål?!

Sitat av TheGloryHole Vis innlegg
Utrolig laid-back og koselig rapport! Skulle gjerne hatt flere av denne sorten. La du merke til noen store forskjeller med rusen i amster kontra standard norsk hasj? Nå snakker jeg om den steinharde klumpen som ikke er dårlig, men ikke bra heller.
Vis hele sitatet...
Personlig har ikke det jeg har testet ut i Norge på noen måte kunne måle seg med det jeg fikk servert i Amsterdam, men dette kan ha med at mitt forhold er ganske avslappet til cannabis, og har dermed sikkert ikke røyket det beste av kvalitet.
Sist endret av ffdck; 24. september 2012 kl. 05:02.
Sykt gøy å få ditt view av byen, og turen.

Haha. Ang. episoden med "Murder Street": det gir mening det du sier. Vi fikk liksom ikke med oss noe, så vi gikk bare uten å tenke. Jeg husker ikke at vi småjogget eller hvilken vei vi gikk. Jeg husker rett og slett ikke alt etter å ha røyket Amnesia Haze.

Nå har Pål allerede fortalt om Bananen Bar, men på strippeklubb nr. 2 var det veldig creepy. Vi betalte ikke så alt for mye for å komme inn og fikk gratis drikke, der sitter de andre nordmennene vi møtte tilfeldigvis. Det var noen fine strippere der, men plutselig kommer det ut ei dame som rett og slett gjør meg litt småredd. Jeg skal prøve å ikke være så frekk, men jeg ville rett og slett ikke være der mer. Vi går allerede etter sånn 5 minutter (aka 1 minutt mens ho dama var der)

Ja de minijointsene Jarle kjøpte, haha. Av en eller annen grunn hatet jeg dem litt. Jeg tok et par trekk når jeg ikke hadde noe på meg, men ellers ville jeg unngå dem. Jeg tror bare jeg ikke likte smaken, eller måten pakken var designet på. Men nå som du sier at de kicket godt, angrer jeg nesten litt på at jeg ikke tok et par av dem selv.

Ellers så var høydepunktene på turen:

- Dyreparken (min favoritt)
- Bananen Bar (+ live porn show (som var litt creepy))
- Røyking generelt - Utvalg, lovlig
- Godt selskap og fantastisk by
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Kan du si noe mer om disse folkene som var på roadtrip? Lurer på om det kan være noen kamerater
Hva er aldersgrensen på hasj/cannabis i amster? 18 eller 21?
Haha, dette hørtes fantastisk ut!

Vurderer å ta en tur selv nå i sommer med noen kamerater. Hvor mye penger brukte du ca på hele turen?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
18 år, ha med pass som legitimasjon, flere steder aksepterer ikke visakort som ID.
Totalt pengebruk sånn ca?
Vil også gjerne vite hvor mye dere brukte hver på denne turen. Når du sier dere betalte 50 euro for å komme inn på strippeklubben, mener du da totalt for alle sammen? Hvis ikke så høres det fryktelig mye ut.
Var i Amsterdam for 1.5 år siden og Amnesia Haze var yndlings weeden min der nede :3