Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 3131
Grønt er chill men, noen ganger frister det å kun røyke hasj (med sigg tobakk. Er så sykt lei å blande med tobakk fordi det er både helsefarlig og stinker dritt. Vil heller ikke blande grønt med brunt for da blir jeg bare for høy. Noen tips?

Hørt om greengo men vet ikke om dette er bra
R.i.p 23.04.2021
Har begynt og kjøpe real leaf fra shady.no ganske godt alternativ uten nikotin

https://www.shady.no/categories/urtemix
Sist endret av Tarm; 24. september 2020 kl. 14:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvis du er ute etter sunnere alternativer for å nyte cannabis, vil jeg anbefale deg å se på Vaporizere
Har selv en Pax, og er strålende fornøyd med den

Da kan du blande med tobakk, uten å få i deg de uheldige stoffene som dannes ved forbrenningen av plantemateriale.
Sist endret av HelpMePlz; 24. september 2020 kl. 14:32. Grunn: Glemte å nevne en ting.
Sitat av Ung og dum Vis innlegg
Er så sykt lei å blande med tobakk fordi det er både helsefarlig
Vis hele sitatet...
Og cannabis er _ikke_ farlig?
Åkei. Got it.
Sist endret av Arex_x; 24. september 2020 kl. 14:33.
Jeg har kutta tobakk helt med cannabis. Enten edibles eller blanda med Oregano av alle ting. Real Leaf er overprisa så det holder.

Uansett så er ikke røyk noe lungene setter pris på. Uansett hva du erstatter tobakken med.

Vappe for min del ble borkasta. Investerte 3000kr, men var ikke min greie. Ikke får du solgt det på feks Finn I ettertid heller.
Sist endret av Tilbaketrukket.; 24. september 2020 kl. 14:43.
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg er også på jakt etter noe å bytte ut tobakk med. Har testet vape og ikke min greie da det gir en ekkel ettersmak etter hvert trekk for min del. Testet Go Green (kjøpt i butikken Shangri La tror jeg den het) , men den svei så mye i halsen at jeg følte meg nesten sunnere da jeg blandet med tobakk igjen :P . Hvordan reageres det på bestilling av sånt noe fast?. Røyker noen virkelig de variantene som vanlig sigg for å kutte ut tobakk eller er det så og si kun brukt til mekking og det vet tolletaten?.
Du får kjøpt Real Leaf innenlands, men til stiv pris.

Jeg kjøpte RL fra utlandet i bulk over ett år. Blir noen korner biligere av det. Tollen bryr seg nok lite på hva du bruker RL til.

Go Green er noe svineri.
Sist endret av Tilbaketrukket.; 24. september 2020 kl. 15:03.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
bra kuret weed
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
https://www.shady.no/products/realle...sh-urtemix-20g om du syntes det er chill med grønt
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
https://www.shady.no/products/realle...sh-urtemix-20g om du syntes det er chill med grønt
Vis hele sitatet...
Dette hørtes interessant ut, men er det ikke like greit å kjøpe normal RL? Eller hvilken anbefaler dere?
Kjøper bare en pakke med paramount red/gold. Koster ikke hundrelappen engang og den brukes kun til mekk. Tobakken smaker dritt men jeg orker liksom ikke og betale masse ekstra for hver gang jeg skal ha en ny pakke sigg
Mer innhold i den originale RL. Personlig så likte jeg den originale bedre enn de med kush.

Mener jeg bet 450kr for en 5pakk med RL på nettsiden deres. Fikk alltid med grinder og rullepapir.

Uansett så burde du teste edibles som er laga kontrollert, er du så opptatt av at du ikke vil ha røyk på æyngnene.

Kapsler med kokosfett på 0,05g pr stk. feks.
Prøvde ut Real Leaf med terpenes og det er beste alternativet til tobakk jeg har prøvd.
Nå har jeg ikke testa den originale som Tilbaketrukket snakker om, men vil nesten tro den er bedre da de med terpenes egentlig ikke gjør stort og smaker det samme.

Røylet plantemateriale er skadelig for lungene det også, men ikke like skadelig som sigaretter og alt som det inneholder.
Kjøp herb vaporizer, da legger du nedi <0.1g grønt i kammeret og ingenting annet. Så slipper du tobaklsdriten, og du brenner ikke noe, så det er mye mildere for lungene siden det bare varmes opp med coil. Null sotpartikler i lungene, bare varm damp/luft
Tørket basillikum fungerer kjempebra!
Jeg brukte akkurat persille, det var helt ok. Gjør jobben.
Sitat av QuantumLove Vis innlegg
Tørket basillikum fungerer kjempebra!
Vis hele sitatet...
Hvordan ruller du det tørre greiene der?

Kunne også tenkt meg å røyke uten hasj i en gang iblant, for å kunne bare slappe litt av uten rus. Er bare ett eller annet med å røyke som er så sykt digg. Skulle bare ønske det ikke var så helseskadelig som det er.

Sitat av Tarm Vis innlegg
Har begynt og kjøpe real leaf fra shady.no ganske godt alternativ uten nikotin

https://www.shady.no/categories/urtemix
Vis hele sitatet...
Problemet mitt med real leaf er prisen
Sist endret av Ung og dum; 26. september 2020 kl. 09:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har blanda med grønn te eller kamillete i flere år, funker helt fint. Det føles myye mildere å røyke enn med tobakk, du kjenner knapt når du trekker røyken ned!
Vet ikke hvor «sunt» det er, men tipper det er sunnere enn tobakk uansett

Ps, de litt dyrere grønn te-merkene (Lipton etc) er best å rulle med, de billigere er ofte litt tørre og vanskelige.
Sist endret av PlanteLus; 26. september 2020 kl. 12:25.
Har prøvd ulike typer te flere ganger ved nødstilfeller, personlig er det ikke noe jeg vil anbefale.
Kanskje om man klarer å plukke ut kun blomster/te blader fra de blandingene eller har helt "rene" teposer uten noe tilsatt.

Real leaf holder forsåvidt veldig lenge og prisen er sammenlignbar med en pakke rulletobakk.
60g med RL har holdt meg i 10mnd, jeg har gitt bort mye, røyka mye og har fortsatt mer enn nok igjen til at jeg ikke trenger å kjøpe på en god stund.
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Har prøvd ulike typer te flere ganger ved nødstilfeller, personlig er det ikke noe jeg vil anbefale.
Kanskje om man klarer å plukke ut kun blomster/te blader fra de blandingene eller har helt "rene" teposer uten noe tilsatt.
Vis hele sitatet...
Ja, det må forøvrig være det som heter pure green tea eller ren kamillete. Har brukt både med mint og ingefær noen ganger, det er ikke like behagelig... Og svart te inneholder koffein (tein), så det er greit å unngå.