Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 8247
Har prøvd noen internasjonal IPTV-løsninger nå. Er det noen som er ute etter god kvalitet på lyd og bilde, uten buffring og hakking, uten lip-syncproblemer. god kundeservice etc, så bare glem hele IPTV-greia. Dette er ren mafia i mine øyne. Ubrukelig til annet en lek dette.
Er du en av de som nettopp har kjøpt inn en 85" som klager på kvaliteten på bildet når det sendes i 720p også eller?
Nope.
kjedelig streiting
Problemet med IPTV er vel at det er et mylder av sider som videreselger fra de samme kildene. Dermed kan man kjøpe den samme, potensielt dårlige tjenesten fra potensielt x forskjellige resellere.

Min erfaring med IPTV er at det kan fungere godt dersom man leser seg reviews etc., og har litt flaks. Men dersom man forventer super kvalitet og 100% oppetid er det nok bedre å betale full pris.
Sånn er det med svartemarked desverre. Brukt en del sånne løsninger å det er bedre enn ingenting. Skal du ha det plettfritt må du punge ut som legalize_it sier.
Jeg har IPTV fra Telenor, og det fungerer utmerket. Riktignok er dette ikke pirat, så kvaliteten og funksjonaliteten er nok bedre.

På de kanalene som tilbyr 4K får jeg det, på resten oppskalert 1080p. I tillegg får jeg mulighet til å starte alle programmer fra start, og evnt spille av hva jeg vil fra ukesarkivet pluss diverse strømmetjenester integrert (FOX+, HBO osv).

Hvis du skal piratkopiere er det klart at noe må ryke, har selv prøvd å se på amerikansk TV pirat før, og kvaliteten da var ræva. Du får det du betaler for.