Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1170
Jeg så at det hadde vært starta diskusjon på dette, men jeg starter en ny tråd her anyway.....

Jeg har fått boxen min her med boter på IRC, men så skulle jeg gjerne hatt flere. Men det funker jo svært dårlig med samme host.

Og det hadde jo oxo vært fint om de ikke er kloner med meg.

Men hvem er det som kan sette det opp (hoster på ip) ?

Er det bare å regge en host (har fast ip) ?

Jeg skal prøve å ringe ISP'en min og høre med de og komme tilbake hit med hva de sa......

hasta luego.
JaRam
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Det du kan er og regge deg et domene og lage hoster ut av det, however dvs du trenger revers på de hostene for og bruke dem som vhoster på irc, det tviler jeg STERKT på at ISP'en din er hypp på. Det beste alternativet er og handle deg shell, og regge domene gjennom dem og la dem hoste det, event bare bruke hostene de har. SSC feks har et veldig bra utvalg av vhoster, men er forferdelig på kundeservice-delen. De har også en tendens til og kutte irc-tilgangen hvis det blir en del load på linjene, noe som har en tendenes til og hende titt og ofte. Så om du ikke har bruk for kundeservice, og ikke har noe mot boter som hopper inn og ut, kan du godt velge SSC