Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1619
Hvorfor er ikke #nnf på Undernet.org??? viss det,så hadde jeg vært
der.. hm.. ofte såfall.. er slitsomt for meg å logge inn på
efnet når jeg bruker en helt annen server..
Grunnen til det er at du er den første som klager på det.. Men skaff deg pirch eller noe, den kan du vel bruke multiple connections på.. Du er hjertlig velkommen til #nff (som du sikkert mente) selv om den er fucket for tiden..
det er jo ikke så vanskelig å ha to programmer åpne samtidig. alle kanalene jeg er på untatt #nff er på astrolink, men det hindrer ikke meg å komme.
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
det finnes mange irc klienter i windows som har mulighet til å være på flere servere samtidig med å bare ha 1 program åpent. f. eks bersirc, klient, pirch...
som alle andre windows brukere bruker du sikkert mIRC, og hvis du laster ned mIRC scriptet IrcN så kan du brue 2 servere, bare skriv:
/irc2 <irc2 server> [port] [nick] [altnick] [password]

og for å joine #nff skriver du selvfølgelig /join #nff (irc2 krever at du bruker # foran kanal navnet..)
Trådstarter
45 1
hm.. takk for koden, zeth
litt sent å si det nå, hadde akkurat lasta ned dIRC
når du hadde sendt posten
men tror ennå de fleste frikene er på undernet serveren..
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
bersirc er en god klient. jeg har brukt det en stund nå. samme med klient. skikkelige saker.
Bersirc coda i delphi vettu d rokker.. fett å code scripts i pascal
Jeg har dropp Undernet nå...det suugggerr så kraftig...eneste grunnen til at jeg hengte der var at vennene mine henger der..... men jeg droppa dem i fordel for #nff og #root.no