Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  155 128796
Nå skal jeg forklare deg hvordan du kan skaffe deg din egen Spotify account vist du ikke har fått tak i invitasjon noen steder.

Alt du trenger å gjøre er å gjøre som forklart under:

Først laster du ned og installerer Hide my ip

jeg har ikke funnet noen serial eller crack til denne, men det trenger du ikke vist du bare skal lage noen få accounter, for den varer i to dager.

Start opp Hide my ip, trykk "hide my ip" e.l
Nå når du surfer på nettet går du under en annen ip adresse å en UK proxy.
så vips sitter du nede i united states


så går du inn på www.spotify.com/en/get-started

visst du har gjort allt rett så skal du komme rett til siden du skriver inn bruker navn osv. visst ikke, kommer du på en side der du må skrive inn et invitation token.

Så skriver du abre inn ditt brukernavn å ditt ønskede passord.
obs!--> i postal code skriver du inn SW1A 2AB

etter du har registrert deg der, så slår du av Hide my ip, åsså går du inn på
www.spotify.com/en/ å så på Edit Profile under Account.

der endrer du land til Norge, så skriver du inn all original informasjon f.eks din zip code å slik.


Vips, du har en Spotify account uten invitasjon

[color=red]Som vanlig er det ikkje tillatt å spørre eller tilby invites på nFF - sjølv om det er ei lovleg teneste. Grunnen er enkelt og greit at det ikkje passer på et diskusjonsforum. Hold den slags en anna plass. ~Slashdot[/color]
Sist endret av vidarlo; 18. januar 2009 kl. 13:38.
takk skal du ha, funker fjell^^
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Sitat av Ondskap Vis innlegg
Nå når du surfer på nettet går du under en annen ip adresse å en UK proxy.
så vips sitter du nede i united states
Vis hele sitatet...
pirke.. bruker du en UK proxy så "sitter" du vel strengt tatt i England
Sitat av somnium Vis innlegg
pirke.. bruker du en UK proxy så "sitter" du vel strengt tatt i England
Vis hele sitatet...
o0

jaok, kanskje det ikke var UK proxy da:P

men det siste jeg husker er United states x)
hehe, my bad
Gammelt nytt å bruke UK proxy, men spotify er en genial sak uansett hvordan man skaffer seg det
Sitat av DfenZ Vis innlegg
Gammelt nytt å bruke UK proxy, men spotify er en genial sak uansett hvordan man skaffer seg det
Vis hele sitatet...
hehe, jeg vet. men tenkte at det er ikke alle som vet om å spoofe ip'n å bruke UK proxy
har testet og det funker perfekt

-har jeg skjønt riktig vis "spotify er et nettsted hvor man kan høre på gratis musikk, men er det noen mulighet for å laste ned sangene?

-det går vel alltids ann å recorde de, men finnes det noen enklere måter å laste de ned på?
Sitat av xhacktly Vis innlegg
har testet og det funker perfekt

-har jeg skjønt riktig vis "spotify er et nettsted hvor man kan høre på gratis musikk, men er det noen mulighet for å laste ned sangene?

-det går vel alltids ann å recorde de, men finnes det noen enklere måter å laste de ned på?
Vis hele sitatet...
nei, det går ikke an å laste ned noen av sangene, å det ser jeg egentlig ingen grunn til heller egentlig...
du kan høre på musikk når som helst å når du vil uten noen betingelser, da ser jeg ikke noen grunner til å laste de ned heller:P

alt du trenger er stabilt internett tilgang:P
ok (Ondskap)

-tenkte mest på å laste ned sanger slik at man kan da høre på de hvis man ikke har internett,
eller bruke de nedlastede sangene til musikk produksjon, tenker mest på å lage remixer eller bare bruke deler av beats osv!

-finnes det noe/noen andre nedlastnings muligheter annet enn å recorde med audacity?

-"og ja jeg vet man bare kan laste ned fra torrentsider"
Sitat av xhacktly Vis innlegg
ok (Ondskap)

-tenkte mest på å laste ned sanger slik at man kan da høre på de hvis man ikke har internett,
eller bruke de nedlastede sangene til musikk produksjon, tenker mest på å lage remixer eller bare bruke deler av beats osv!

-finnes det noe/noen andre nedlastnings muligheter annet enn å recorde med audacity?

-"og ja jeg vet man bare kan laste ned fra torrentsider"
Vis hele sitatet...
hmm, ja jeg skjønte hva du mente første gangen da:P

men tror ikke spotify kommer med noen form for nedlasting funksjon noen gang.
eneste muligheten er enten å bruke P2P eller record'e alle sangene, funker sikkert fint, men vil ta utrolig mye lengre tid.

For å record'e så kan du bruke et program som heter OpD2d. det får du lastet ned gratis.
Dette er en direkte-til-diskverktøy som registrerer lyd fra lydkortet.

guide finner du her!
Sist endret av Ondskap; 17. januar 2009 kl. 21:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ser ikke problemet med å registrere e-posten sin på siden, også vente litt før man får en invitasjon. Tok under en uke før jeg fikk.
Jeg trengte ikke å gjøre noe for å late som jeg var i england, holdt å skrive det engelske postnummeret Uansett er det massevis av invites feks i itavisen sitt forum.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Jeg skrev dette i PM til brukeren "Feint" som postet en tråd der han ba om invite:

Sitat av Jonta
Heh, jeg lette livet av meg etter folk som kunne tenke seg å invitere meg i går. Jeg fikk faktisk en e-post med invite, og er kjempeglad.

Det letteste er å søke etter noe slikt som "spotify invite" med Google. Ikke ta en av de første sidene (tror jeg fant min på s. 11 elns), og send e-post til noen som sier dem har.

Om du absolutt ikke finner så selges de for ~11 kr. på eBay, men det er jo bare tull

Lykke til
Jonta
Vis hele sitatet...
jeg vet det går å signe up e-postn din dær, men dette tar under 1 minutt å fikse

er bare et alternativ
Jeg kom på "Thank you! We have added you to our waiting list."
Betyr dette at jeg må vente mongo lenge?
Sitat av Apu Vis innlegg
Jeg kom på "Thank you! We have added you to our waiting list."
Betyr dette at jeg må vente mongo lenge?
Vis hele sitatet...
neei, tror ikke det... men tror de bare tar en random e-post adresse, jeg sign'a meg opp for snart 1 og en halv uke siden, har enda ikke fått svar, så vist du vil ha den raskest mulig, foreslår jeg at du tester denne metoden.

raskt å enkelt
Tror de har fikset det, jeg greide iallefall nå ikke å lage meg en bruker når jeg fulgte guiden din plettfritt .
Huske å sjekke at du bruker GB (UK) proxy og ikke US. Er litt tilfeldig hvilket land proxyen er fra.
"Stop hide" , "Hide IP" helt til du får GB.
Sist endret av plohg; 17. januar 2009 kl. 22:48.
Bare for å si det for å bytte til GB trykker du Advanced settings - Så går du der det står IP Adress preferences så tar du vekk krysset på Always se US Based IP.
Takk for dette Onskap! Har rotet med å få tak i Spotify i sikkert 3 uker nå ! Happy happy
Sist endret av Apu; 17. januar 2009 kl. 23:53.
Force protection
ShaolinMonk's Avatar
lettere aa bruke www.unblockism.com

slipper installasjon av hide ip og du skriver bare inn den Url'en med Get_started eller noe og vips, you're in.
Sitat av Maol33t Vis innlegg
UnblockISM er veldig tregt da. Men er kanskje bedre enn å installere noe som man egentlig ikke trenger.
Vis hele sitatet...
ja, det er veldig tregt...

men finnes mange alternativer

OBS!--->
Har merket at det er mange som har startet ip spooferen, men fortsatt ikke kommer inn på registreringssiden..

problemet da er at ip din da ikke er under United Kingdoms (GB)
da har du mest sansynligvis United states...

allt du trenger å gjøre er å trykke "stop hiding" å så trykke "hide my ip" ijenn, helt til du har
ip location: United Kingdoms (GB)

da skal allt funke fett
Sist endret av Ondskap; 18. januar 2009 kl. 13:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
http://sites.google.com/site/spotivite/ Tar 1 min, funka for 30 min siden for min del.
Sitat av -=Insane=- Vis innlegg
Tusen takk <3 har hatt lyst på en spotify acc leeeenge! var noen som sa de hadde stengt den muligheten med proxy så jeg gadd ikke prøve før nå
Vis hele sitatet...
hehe, de fleste sidene som HideMyAss å HideOnline er sperret. men denne funker hest enda iværtfall
hint :
Proxyshell.Hide.IP.2.4.1.0.Winall.Cracked-NoPE
Proxyshell.Hide.IP.2.4.6.0.Cracked-NoPE

begge 2 funker :-)
Jeg har da funnet en ENDA lettere måte, fant en nettside som bruker UK proxy for å "hide" ip.
den er like rask som google:P

Jumptags
Sitat av Hegepuppemasør Vis innlegg
Vis hele sitatet...

Det tar jo faktisk år og dag ?
Det tok meg 3 uker å få invite fra http://sites.google.com/site/spotivite/.
Så tror nok det er enklere å lage selv..

forresten, om du bytter land til Norge på brukeren har du ikke mulighet til å invitere folk.
Sitat av Apu Vis innlegg
Det tar jo faktisk år og dag ?
Det tok meg 3 uker å få invite fra http://sites.google.com/site/spotivite/.
Så tror nok det er enklere å lage selv..

forresten, om du bytter land til Norge på brukeren har du ikke mulighet til å invitere folk.
Vis hele sitatet...
Tull? Man får da invitasjonene fra Spotivite med en gang, så lenge det er noen ledige der, noe som det som oftest er.
Sist endret av Maol33t; 20. januar 2009 kl. 10:45.
Sitat av Maol33t Vis innlegg
Tull? Man får da invitasjonene fra Spotivite med en gang, så lenge det er noen ledige der, noe som det som oftest er.
Vis hele sitatet...
Det tok iallefall meg 3 uker første gang jeg prøvde. Er jo enklere allikevel å lage selv. Tar 1 minutt.
Merkelig. Hva mener du med "lage selv"?
Sitat av Maol33t Vis innlegg
Merkelig. Hva mener du med "lage selv"?
Vis hele sitatet...
Det han mener er at du ikke bruker invite -.-

Sitat av Hegepuppemasør Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Dette er bare en treg tjeneste...

vist du bruker Jumptag eller denne metoden som er forklart her, så går det mye fortere, da får du aktivert brukeren med en gang, å du trenger ikke vente på en fackings invite...

OBS!---> Jumptag funker ikke lenger, waste of time
Sist endret av Ondskap; 20. januar 2009 kl. 18:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hei, folkens. Måtte bare svare på noen greier her.

Sitat av Apu Vis innlegg
Det tar jo faktisk år og dag ?
Det tok meg 3 uker å få invite fra http://sites.google.com/site/spotivite/.
[...]
Vis hele sitatet...
Sitat av Apu Vis innlegg
Det tok iallefall meg 3 uker første gang jeg prøvde. Er jo enklere allikevel å lage selv. Tar 1 minutt.
Vis hele sitatet...
Umulig, sida åpnet for under 2 uker siden, og e-posten sendes ut øyeblikkelig av seg selv. Er kun mulig å legge inn e-postadressen om det faktisk er koder ledige, mao, ikke noe køsystem eller "legg inn og vent".

Sitat av Ondskap Vis innlegg
[...]
Dette er bare en treg tjeneste...
[...]
Vis hele sitatet...
Hvordan vet du det? Du har jo ikke engang hentet ut en kode (sjekket e-postadressen på profilen din). Og kodene blir jo sendt ut øyeblikkelig av seg selv, finnes ikke tregt med det.
Sist endret av spotivite; 21. januar 2009 kl. 01:42.
Sitat av spotivite Vis innlegg
Hei, folkens. Måtte bare svare på noen greier her.



Umulig, sida åpnet for under 2 uker siden, og e-posten sendes ut øyeblikkelig av seg selv. Er kun mulig å legge inn e-postadressen om det faktisk er koder ledige, mao, ikke noe køsystem eller "legg inn og vent".


Hvordan vet du det? Du har jo ikke engang hentet ut en kode (sjekket e-postadressen på profilen din). Og kodene blir jo sendt ut øyeblikkelig av seg selv, finnes ikke tregt med det.
Vis hele sitatet...
Haha, jeg bruker ikke hotmail kontoen min til slikt bare sånn btw...
jeg bruker en annen e-post adresse til slik å spam å greier, å jeg har enda ikke fått den.
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Dette tok meg ca. 2 minutter til sammen. Kjempelett og greit.

Tusen takk!
Sitat av TurboAciid Vis innlegg
Dette tok meg ca. 2 minutter til sammen. Kjempelett og greit.

Tusen takk!
Vis hele sitatet...
jess, er ganske enkelt for de som faktisk gidder å prøve...
folk som whiner over at det er så jævla tungvindt å laste ned programmet, kan bare gå å legge seg, for det er ikke stort, å tok meg MAX 2-3 sec å laste ned, installere tar du på 5-10 sec...

Enjoy

Å til de som vil ha en oppdatert "weekly top 5" list fra all musikk du hører på i Spotify, gå på Last.fm ¨å registrer dere.

etter det går dere inn i spotify, så trykker du CTRL+P, så skriver du inn last.fm brukernavnet ditt inn slik som dette:
http://bildr.no/thumb/329564.jpeg

husk å huk av for "Enable scrolling to last.fm"

å får å få en slik på din profil på en side, går du på denne linken så fikser du resten, ganske enkelt...

http://imagegen.last.fm/basicrt10/recenttracks/Ondskap.gif

OBS!--> skjekk også Tråden med guiden til Spotify - last.fm
Sist endret av Ondskap; 21. januar 2009 kl. 02:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Takk!

Men hvorfor er det greit å lage en acc når du er i UK ?? altså tenker da på at alt går greit når du har UK IP
Sitat av nissenisse Vis innlegg
Takk!

Men hvorfor er det greit å lage en acc når du er i UK ?? altså tenker da på at alt går greit når du har UK IP
Vis hele sitatet...
vet ikke helt, kan henne de har lov å laste ned ting å tang...
jeg vet ikke
Nå når du surfer på nettet går du under en annen ip adresse å en UK proxy.
så vips sitter du nede i united states
Vis hele sitatet...
Uhh.... når ble United Kingdom United States?
En kamerat av meg har satt opp serveren sin til dette.
Veldig lett å bruke

Bare trykk her å lag din konto.
Sitat av d3|3rium Vis innlegg
Uhh.... når ble United Kingdom United States?
Vis hele sitatet...
Uhh...når sluttet man å lese tidligere poster?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Denne funka flesk for meg http://lakka.se/index.php?p=spot
Takker Hide IP funka bra =)
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen her på nettby?
ville bare få sagt at for de som er på nettby, har jeg laget en gruppe som heter Spotify™
En gruppe der vi deler spillelister å har flere felles Spillelister som ALLE i gruppa kan legge til musikk, spillelister i forksjellige sjangre:

Metal/rock/Punk
Techno/Trance
Barnas Beste
Country
Hiphop/Rap/R&B

Vist du ikke finner gruppa, gå på min profil Ingelinzin der ligger link til gruppen, alle er velkommen til å dele musikk

Edit:

Glemte å si at vi har 500 invites i gruppa som er til utdeling, men alle må være medlem i gruppa!
Sist endret av Ondskap; 6. februar 2009 kl. 18:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Om 1 uke legger vi ut ca. 2000 invites, så her er det nok til de fleste som blir med i gruppa


OT:

Jeg har fått mange spørsmål om hvorfor man må endre land til norge etter du har registrert deg?

jo... Vist du er registrert i UK, med fake ip, så når du skrur av Hide My Ip, å starter spotify, så logger den en helt annen ip adresse, nemlig din egen. Etter en stund vil du få en melding;
You can travel with spotify, but only for 2 weeks/14 days.
Vis hele sitatet...
For å unngå dette, må du nemligen skifte land å postal code til ditt eget


Tips:

Vil du være ekstra slu, lag deg mange ekstra brukere som er registrert i UK, dem får du mange invites på til slutt...
Sist endret av Ondskap; 11. februar 2009 kl. 00:54.
Den absolutt enkleste måten å skaffe seg invite på er å åpne en IRC klient, gå inn på en quakenet server, join kanalen #Spotify og skriv "!invite" i kanalvinduet, og vips dukker boten Spotify opp med en invite link til dere
Men der igjenn er det ikke alle som vet hva IRC er engang:P

Men det er jo den absolutt enkleste måten får de som har å bruker IRC...
funker jo ikke å bruke den hidemy ip lengre da.. funker ikke på pcen min isåfall, selvom jeg bruker en uk proxy
Hmm.. det var rart, for det funker her enda!

Men Hide My Ip jobber ikke mot alle nettlesere, hvilken webbrowser bruker du?

Det funker ikke på Google Chrome eller SRWare Iron...
bruker firefox! har google som startside og den blir engelsk... så jeg vet at hidemyip funker
http://bildr.no/thumb/344262.jpeg

Hmmm, da må du gjøre feil, for her funker det flesk!

Ifølge dato og klokkeslett på bilde, så viser det seg at de ikke har fjernet denne muligheten
Sist endret av Ondskap; 11. februar 2009 kl. 19:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.