Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2249
Hallo allesammen,

Sittet her en stund nå og søkt litt rundt på "Time Based Encryption", dette er i forbindelse
med pakke editing. Det er slik at pakkene som blir sendt mellom meg og server endrer seg hele tiden. Så når jeg for eks. legger opp 1 kr på traden, og jeg gjør det samma en gang til så ser ikke de 2 pakkene jeg sender til server like ut.

Det jeg er ute etter er komme meg forbi denne sperren.

Anyway, håper noen kan hjelpe meg med finne noe rundt dette.

Takker for svar!
Hva om du tar kontakt med server, mottar en ticket som du benytter til å kryptere pakken med og sender inn den krypterte pakken. Serveren vet hvilken ticket den har sendt deg sist, og bruker den for å dekryptere pakken.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Kva algoritme, og kva implementasjon? Går tida inn som en del av seed? Finn algoritme, så kan vi kanskje svare.
#Conex's Avatar
Trådstarter
Hm.. Skjønte ikke så veldig mye av det! Men uansett jeg kan forklare litt nærmere hva som skjer når jeg tar pakken og prøver og sende den igjen.

Det som er med de pakkene serveren sender meg endrer seg hele tiden, så om jeg sender den pakka igjen til serveren. Virker det bare som serveren ikke skjønner en dritt også kommer det en feil mld i spillet som sier.. "Connection has lost because the time synchronization was not matched the server and the client".
Sist endret av #Conex; 10. februar 2006 kl. 17:36.
I like turtles
Skyfex's Avatar
|d13m0b: Tror han snakker om at han vil hacke et spill, ikke lage en kryptering.

#Conex: Kan du peke til hvilket spill det er snakk om? Er det flash, binary, java..? Med en avansert kryptering tror jeg den eneste muligheten din er å decompilere programmet.
#Conex's Avatar
Trådstarter
Jeg snakker om et spill som er utviklet i korea, det heter kalonline.
Det skal være mulig og gå forbi dette, har en god gamer kompis fra Svergie. Han er ganske god på dette, men jeg skjønner desverre ikke en shit når han forklarer. Eneste han sa var at jeg skulle bare begynne og lese på www.gamehacking.com , og jeg har lest litt om wpe og memory (ArtMoney). Men så er det slik at kalonline er tror jeg 100% server basert så da er det vel pack editing som er saken her.

Jeg trenger bare og byepase checken..
http://gamehacking.com/forums/index....9&hl=kalonline