Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  82 40535
faen i helvete, du er banna

edit: den neste som er så dum at de TILSTÅR EN FORBRYTELSE PÅ ET ÅPENT FORUM melder jeg faenmeg til politiet selv. For pokker, den eneste grunnen til at vi kan skrive dette er Porten, og så vil dere ødelegge den? ET ANGREP PÅ PORTEN ELLER PORTMODULER ER DET SAMME SOM Å ANGRIPE NFF
Sist endret av ivioyner; 2. februar 2006 kl. 21:24.
Au. nå sliter voldern. Alle vet at politiet finkjemmer internett. Og når de finner dette, får nye kripos vite det asap.
Hva skjer om en "hackerliga" med titusenvis av "pc-zombier" starter et DDos angrep på 127.0.0.1?

"Give us 1.000.000.000.000$ or live without the internett, muahahha" ?

Eller hva skjer?
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Problemet er at du er selveid når du drar ned 127.0.0.1, man er litt fucked uten porten liksom.
Det man derimot kan gjøre er å surfe rundt og sjekke meget konfidensielt materiale som ligger der.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Haha, så utrolig bra! Det syke her er at dette uten tvil er det største kriminelle lovbrudd der nFF har vært involvert, men hvis det noengang blir oppdaget så vil det ALDRI komme i avisene! Ironisk? I think so.
Devine: det er ytterst teoretisk, ingen vet jo akkurat hva som er i filarkivene på porten. Men hemmmelig er det nok sikkert, folk har jo blitt arrestert for å gå i nærheten av de ytre modulparametrene...
Snerk: Det vil du ikke vite, dessuten tror jeg ikke de fleste tør dette pga. konsekvensene.
Voldern turde ihvertfall, så det ut som ;P
http://www.wilhelmsen.co.uk/files/sentralporten.png

Dette er et gammelt bilde som har florert i undergrunnen. Det er Kevin Mitnick som har tatt bilde da han hacket sentralporten fra Cambridge University. Han er den eneste i USAs historie som er blitt sendt til fengsel uten høring eller rettsak, og knapt uten beviser. Han kunne visstnok hacke bare ved å plystre i telefonen, noe han lærte fra Kaptain Crunch (se http://en.wikipedia.org/wiki/John_Draper)
Sist endret av Skyfex; 2. februar 2006 kl. 22:01.
jeg husker en gang en kamerat prøvde å hacke og legge inn virus på folk med 127.x.x.x rangen, men det endte med at firewallen eler noe stoppet han og aktiverte viruset på hans pc... så du kan si han ble lurt i sin egen felle... er ganske tricky dette her :S
Voldern = Geni
Men hvorfor vil en sånn egentlig inn der? Sansynligvis er ikke informasjonen noe interesant selv om den er hemmelig. Greit nok en kunne brukt det til utpressing, men sånn utenom slike økonomiske fortjenesers grunner. Respect på et hacke forum? Jippi lissom, nerdene bak de 1000 skjermer ser opp til meg.
Hvem av dere glupinger har hærjet på sentralporten slik at MSN ikke virker?
Hørte rykter om at Norge skulle få egen sentralport for å sende pakker videre til hovedsentralporten i europa. Dette vil sannsynligvis starte en rekke hackerforsøk, som igjen vil føre til en rekke arrestasjoner. Be carefull out there!
om der lord kamikaze sier stemmer kan jo dette bety utrolige problemer med internettet og forusake at oss "uksyldige" brukere også blir rammet med harde DDoS mellom hovedsentralene og store forsinkelser på linjene. I tilegg kan det være kripos må starte store asksjoner hvor de går gjennom pc-er hus for hus for å plukke ut alle disse skyldige...
Jeg tror sentralporten står i fare pga. de ekstreme "mohammad" tegningene som har opprørt den muslimske verden. Jeg frykter og tror at muslimer planlegger storstillte angrep via UDP og RPC. Klarer de kjøre en paralelltunneling der, så vil det holde med å oprette en ekstern FRK tilkobling på rundt 100 000 maskiner. Noe som ikke vil være så vanskelig hvis man legger inn "REGCHECK:16.DENYALL:NO.OPEN.ALL" i biosen til den interne RFID brikken via ekstern tilkobling.

Jeg skjønner ikke hvorfor man ikke bare kan stenge disse sikkerhetshullene. Det er greit nok at man trenger det for at Windows i det hele tatt kan klare å kjøre, men hvorfor kan de ikke bare omprogrammere kjernen og legge til støtte for DDOV og SNAPSHAT i MDMA? (Microsoft Data Manager Agent). Da vil pakkene kjøre korrekt, uten å ta omveier som forårsaker disse sikkerhetshullene.
Jeg har absolutt ingen erfaring innen hacking, eller hva dere enn snakker om...
Jeg får ikke noen problemer om jeg går inn på denne 127.0.0.1?
Sitat av Mercury
Jeg har absolutt ingen erfaring innen hacking, eller hva dere enn snakker om...
Jeg får ikke noen problemer om jeg går inn på denne 127.0.0.1?
Vis hele sitatet...
Nei, men hvis du forsøker å bryte deg inn får du fort problemer
Intærn lagger noe sinnsykt her nå.. Er det noen som kødder med sentralporten?
Jeg var inne å klussa litt i sted, fxpa noen filmer over på servern, faen i hellvete den nyeste ARPA protokollen til CIA er syk.

127.0.0.1 er forøverig uten connections nå, skulle dere får problemer er det ikke meg.
Er ikke det litt dumt å skryte når dere vet kripos(for ikke å si CIA) leser her inne.
Blir dumt å sammenligne, men dere såg jo hva som skjedde med Up North Bboy.
De forsterkerene vi bruker til våre D&B høytalere er satt opp med 127.0.0.1 som default adresse. Sikkert en lurk hos produsenten som vil kødde med folk.
Lurer på hva som skjer med meg hvis jeg skal logge meg inn på ampene for å skjekke tempen på transistorene eller tune EQn litt mens jeg samtidig er koblet opp mot intern over trådløst nett? Håper jeg ikke risikerer å fucke opp noe. Protokollen som brukes i oppkoblingen mot ampene lytter ganske agressivt på port 1338 for å reagere hvis forsterkerene har problemer...

(og ja. I forsterkere er blitt så avanserte! Digitalt meg her og digitalt meg der. Snart går vel sikkert 80 ampere 3-fas over trådløst nett
Hallgeir: STYR UNNA! DET KAN BLI FATALT.
Regnet med det. Forbanna dust som har programert chipen til de ampene! Kommer garantert en noob en dag og driter seg. Heldigvis er det en relativt ny amp og det er ikke så mange som bruker den i så store specs hvor monitoring av ampene er fruktbart. Har du to amper gir du faen, men når du har 30 er det digg å kunne overvåke alt.
Skal gå gjennom jobb-pcene våre og sørge for at extern oppkobling på 127.0.0.1 ikke vil gjennomføres. Så er det i alle fall ingen hos oss som blir fuced.

Noen som har et script for det eller? Jeg er ikke helt leet på C#
Går det an å kompilere modulen med gcc?

Kode

mats@marvin:~$ nmap 127.0.0.1

Starting nmap 3.81 ( http://www.insecure.org/nmap/ ) at 2006-02-03 01:34 CET
Interesting ports on 127.0.0.1:
(The 1654 ports scanned but not shown below are in state: closed)
PORT     STATE SERVICE
21/tcp   open  ftp
22/tcp   open  ssh
25/tcp   open  smtp
80/tcp   open  http
111/tcp  open  rpcbind
139/tcp  open  netbios-ssn
445/tcp  open  microsoft-ds
1013/tcp open  unknown
3306/tcp open  mysql
Nå skjer det saker og ting her. Åpne porter raser inne. Noe er i gjære.
Kjør en ipconfig -release før du sliter ned forbindelsen, det der så stygt ut
Til informasjon, så fortalte faren min nå nettopp, som jobber som betjent ved Oslo politkammer, at de allerede hadde fått tips om denne tråden - og fått en forespørsel fra amerikanske Homeland Security. De hadde visstnok sendt tipset med URL videre til Kripos, for en ekstraksjon av deltakerne i denne trådens individuelle IP-adresser. Dette kan politiet i alvorlige tilfeller få utlevert fra Telenor og ICANN.

Ikke for å skremme noen, men nå ville jeg SERIØST begynt å vært litt forsiktig i forhold til hva jeg sier om 127.0.0.1..
Shit, da er det seriøst, når Homeland Security er på saken. Vet dere hva dette kan bety folkens? Slutten på nFF! La oss håpe det ikke går så langt...

Så vær mer forsiktige med hva dere sier!
Sitat av DarkStaar
Jeg tror sentralporten står i fare pga. de ekstreme "mohammad" tegningene som har opprørt den muslimske verden. Jeg frykter og tror at muslimer planlegger storstillte angrep via UDP og RPC. Klarer de kjøre en paralelltunneling der, så vil det holde med å oprette en ekstern FRK tilkobling på rundt 100 000 maskiner.
Vis hele sitatet...

Sitat av ITavisen
Flust av Muhammed-bilder på nettet Protester og sensur til ingen nytte

De som vil ha vekk alle avbildninger og ondsinnede karikaturtegninger av profeten Muhammed, må trekke ut Internett-pluggen.
Vis hele sitatet...
http://itavisen.no/php/art.php?id=289892

Hmm, hvor sannsynlig er dette?
Jaja, vi får håpe Voldern har kjørt Format C:, knust og smelta hardisken om til en liten metall kule som er blitt dumpet i havet, og makulert resten av pcn. for så å ha fjernet all internett tilknytning, skaffet seg falsk navn og flyttet 5125km bort.
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
HAHA! Eide folk ass... Driver å snakker om 127.*.*.1 i fora som hvem som helst kan få tilgang til... Og til han som ble utstengt, jeg sier ikke mer enn at du har driti på draget. Tror du ICANN er idioter eller? Selvfølgelig har de forutsett sånne enkle angrep som det der, men når har de håndfaste bevis på hva du har drevet med.
WTF er det dere driver med å snakke om dette på nff? Vil dere ha hele dritten stengt, eller? Jeg ville i alle fall brukt en DEL anonyme proxyer og brannmurer og antiviruser for å være anonym.
STENGT AV NYE KRIPOS!


... og Eli Rygg.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Sitat av Stormen
Til informasjon, så fortalte faren min nå nettopp, som jobber som betjent ved Oslo politkammer, at de allerede hadde fått tips om denne tråden - og fått en forespørsel fra amerikanske Homeland Security. De hadde visstnok sendt tipset med URL videre til Kripos, for en ekstraksjon av deltakerne i denne trådens individuelle IP-adresser. Dette kan politiet i alvorlige tilfeller få utlevert fra Telenor og ICANN.

Ikke for å skremme noen, men nå ville jeg SERIØST begynt å vært litt forsiktig i forhold til hva jeg sier om 127.0.0.1..
Vis hele sitatet...
Hei,

jeg vil bare i embedet som administrator her få medele at vi takker så forbanna mye den personen som tipset Nye Kripos om denne tråden.

Nå har jeg satt i avhør siden klokken 9 i morges, og jeg har ingen idè hva som kommer til å skje videre.
Vi får håpe at ICANN ikke kommer til å forfølge saken.


Bare sånn at det er sagt. For aller siste gang;

127.0.0.1 ER IKKE NOE Å SPØKE MED!

Denne tråden kommer til å forbli stengt.