Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1694
Better than thou.
NÅ ER DET NOK! SE TIL HELVETE Å KOMME DERE INN I #NFF PÅ EFNET! NU! FOR FAEN!

Men særiøst.. Bare meg, dephic, oz0n, gusto, phun q, xeqtr, + et par til som er der jo.. Kom inn da! La oss få muligheten til å bli kjent med dere! please?

Hm, jeg er nå der.. Selv om jeg ikke sier en dritt
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
uhm.. lissom.. ikke komme her og komme her.. såvidt jeg husker har jeg vært på den chan'en siden den ble opprettet.. lenge før bot-nett og slikt ble satt inn.. syntes at jeg fortjener å bli nevnt i den setningen din også
Better than thou.
Trådstarter
Beklager så mye nso.. Du har selvsagt vært med lengst og er der hele tiden! Chick er der av og til, zeth, ++

Til alle je har glemt; beklager så meget mye!!
Det er jo jævli døtt der inne da.. Jeg står alikavell og idler og venter på folk...

BurnHard
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
ja, hvis flere kommer inn der blir det jo liv

og du glemte sharken
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Er der jeg...Når jeg har tid. Pleier å være pratesjuk så det er bare gøy å være der!!!
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Er innom non få ganger, menne blir aldri no av det lissom. Lite saklig som skjer der iaffal *mobbe* Skitprat, been there done that. Hehe
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
lite vits i å poste i denne tråden og si: "ey, jeg er der jo!". xtrise du kan jo se at tråden er gammel, og situasjonen har jo forandret seg på det siste halvåret. du var ikke medlem engang når denne tråden ble laget
Sist endret av Gusto; 28. november 2001 kl. 18:41.
enig med deg Carlo, jeg har derfor kommet til #'en pleier å være på irc så da kan jeg like godt henge på #nff @efnet..
Opprinnelig postet av Carlo
Bare meg, dephic, oz0n, gusto, phun q, xeqtr, + et par til som er der jo..
Vis hele sitatet...
Latterlig at ikke jeg er tatt med der! Jeg har hengt på #nff så lenge den eksistert! (bortsett fra den stunden nFF var nede et par uker, og fant faen ikke ut hvilken kanal dere hadde flytta til)

Men jeg er enig, teit å sparke fram denne posten
sorry meg da!!!