Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 741
Sabeltanns høyrehånd
Heisann!
Har vist seg sånn at på skolen min har vi ræva nett i forhold til antall personer som benytter seg av nettet, og da lurte jeg på en ting:
Er det mulig å få raskere nettverk ved hjelp av innstillinger, slik at kun jeg har raskt mens de andres nett blir patetisk ræva? Vet ikke helt hvordan jeg skal si det. Vil helst ikke game League of Legends med 600 i ping og laster ned torrents med 4,3 kb/s haha

Takk for svar
Sitat av missie2000 Vis innlegg
League of Legends med 600 i ping og laster ned torrents med 4,3 kb/s
Vis hele sitatet...
Der har du vel grunnen til at nettet på skolen er dårlig. Du trodde vel ikke at du var den eneste?
Siden det er et skolenett er det nok fint lite du får gjort, med mindre du har IT ansvarlig som god venn.
Dette er jo ikke ting du skal bruke skolenettet til i utgangspunktet. Bredden dere får er nok derfor heller ikke beregnet for det. Du kommer ikke til å kunne gjøre noe med det, bortsett bra å slutte å laste ned og spille ELLER få alle andre til å gjøre det.