Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1532
Noen som kan gi meg en shellaccount, behøver ikke være store greiene skal bare ha en eggdrop.
Det beste er nokk bare og betale for det.... http://www.kvalito.no/it/prisliste.asp ....tror nåkk du har råd til det....
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
de fleste har vel tatt noen søk på internett etter gratis shellkontoer med mulighet for å kjøre boter på. og det er skikkelig få av dem. og de som finnes er fulle og tilbudene deres er mest sannsynlig dårlige.

du er heldig hvis du bare får en shellkonto gratis.

kjøp heller en. det er ikke så dyrt. 1 eggdrop kan du kjøre for 30 kr måneden. det er ikke mye.
anbefaler ikke webonline !!
Jeg skal ikke si vorr mange timer jeg har brukt på å lete etter gratis shellaccount gidde bare faan til slutt for å si det sånn....
▼ ... over en uke senere ... ▼
sugx's Avatar
Trådstarter
Jeg har funnet shellaccounter før, men de er som regel k-lina... kjipern
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
jaja, det er lett å finne shellkontoer som tilbyr gratis shell med mulighet for bot, men de tar enten ikke inn flere folk, eller er lagt ned fordi alle misbruker kontoene sine.

bare kjøp en konto sier nå jeg.

http://www.exn.no. billig.
▼ ... noen uker senere ... ▼
sugx's Avatar
Trådstarter
Vel, nå har jeg fått meg en shellaccount fra EXN. Men nå står jeg ved ett spm. Hvilke servere for ef-net skal jeg bruke, de jeg har sett på tillater ikke boter. Og hvis jeg ikke vil miste kontoen min så må jeg ikke bruke slike servere. Så jeg lurer på om du, Gusto kunne gi meg en liste over servere du bruker
er det ikke bare å se på user centralen da?
sugx: jeg har hatt flere private shell accounter i en ganske lang tid, og kjørt boter på stort sett de serverne jeg kommer (irc.homelien.no, irc.daxnet.no, irc.prison.net, irc.rt.ru, efnet.demon.co.uk, irc.du.se, irc.light.se osv) Og har aldri hatt problemer med bot/bnc der..
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
jeg har heller ikke hatt noen problemer. jeg har kjørt bot/bnc på irc.homelien.no, irc.du.se, irc.light.se, irc.ins.net.co.uk (eller.no, men den er lagt ned), efnet.demon.co.uk (men den går det ikke an å banne folk med )
Kjekt og vite!