Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1058
Jeg skal streame en avi fil med Tversity til min ps3.

Alle andre filer jeg streamer funker med lyd og bilde, men på denne filen mangler jeg lyden.

Noen som vet hva jeg kan gjøre?
Vil tro (uten at jeg vet så mye om slikt) at lyden er i et annet format en de andre filene du har spilt av tidligere.
Du kan vel sjekke om lyden er i AA3 eler AC3 format, og sjekke med andre filer om det er dette som er prob.

Som sagt, lenge siden jeg har hatt noe som helst med dette å gjøre, vet ikke engang om jeg har fått lydformatnavnene riktig ^^
Skal du kun streame til ps3 anbefaler jeg at du fjerner Tversity og legger inn Ps3 media server. http://ps3mediaserver.blogspot.com/
Den lar deg streame alt av filer, der Tversity sliter med masse. Den bruker mindre resurser og lar deg også streame dvd rips lagret som .iso osv. På toppen av det hele har den også kjempebra støtte for subs så du kan få subs på filmer der du har det.
trees
Trådstarter
Har prøvd ps3 media server en gang før, men den finner ikke ps3'en. Må jeg skrive ps3'en sin ip under server IP?
Det problemet har jeg faktisk ikke vært borti. Min fant den automatisk. Hvilke nettverks enheter bruker du, dvs whilken router, og evt. trådløst osv. Streamer du med Tverity bør jo ps3 server fungere utmerket.
trees
Trådstarter
Jeg har trådløs på pcn, til en wrt54gl til ps3 med kabel

Meg >)) Wrt54gl --- ps3

Dette funker med Tversity
finn ip til ps3 og prøv å pinge den. Også se på linksys menyen om det er noe sperrer som ligger inn på trådløst. Anbefaler uansett å kable pc'n siden trådløst nettverk begrenser streamingen litt. Selv hadde jeg trådløst på ps3'n men det lugget på hdfilmer så jeg dro å kjøpte meg lang nok utp kabel slik at jeg slapp dette. Så lang dette lar seg gjøre et det beste løsningen. Hvis det ikke går bør du google opp problemet med streaming og routeren, antagelig en nettverksinnstilling som ødelegger dette.