Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1025
Hei, jeg er final fantasy fan og lurer på om det er noe fast side som har lagt ut noen små final fantasy videor. (musikk video osv mix'a med FF)

Jeg har lastet ned nesten alle som er å få tak i på kazaa og lurer på om noen vet hvor det er fler..
mener du ff - advent children?
Han mener alle Final Fantasy FMV-er med musikk lagt over.
Spennende poste må jeg si. ff er og blir de beste spillene. synn de bare holder seg til ps2.

Noen som vet om noen tilsvarende sider for ff7og ff8 og eller?
hysing: litt vanskeligere, men gi meg et par timer
DSJ
Trådstarter
28 0
last ned kazaa lite
(ligger en vesion av kazza på itavisen.no som ikke er stengt, vis jeg ikke tar feil)

søk på final fantasy så får du en god del små film snurter av all spillene
www.ffshrine.com - gå på irc kanalen dems (husker ikke i farta, står på siden)
Jeg har mye, men gidder ikke laste opp på mitt eget webområde, så om du enten har FTP eller HNN or something down those lines, do share.
Om du er interresert i midi filer, sjekk ut disse:

FFX ost
FFIX ost
FFVIII ost
FFVII ost
FFVI ost
FFV ost
FFIV ost

Ellers kan jeg finne mere videoer senere. Driver å leter etter diverse tools for å rippe Videoene selv
q_Werty: det er forresten www.ffshrine.org ikke .com.
jeg har noen episoder av final fantasy unlimited.. det er en animasjons serie fra final fantasy ganske kult.. lignende naruto og andre anime serier.. ganske knall søk på www.packetnews.com skal være noen episoder der.
Er ingen musikkvideoer på denne siden, men det er mange FF-klipp og ikke minst FF-musikk samt FF-bilder!

www.rpgplayersrealm.com <- Masse knall der

Edit: Det er dessverre ikke NOE musikk på de filmene, kun in-game lyder
Sist endret av HaZnO; 1. august 2004 kl. 21:29.
Jeg har en glitrende mix sak som inneholder samtlige klipp fra ff9 med musikk,lyd osv. Hvis noen har hnn eller ftp så kan jeg sikkert laste opp.
http://www.vgmusic.com/music/console.../index-af.html

Her finner du ALLE sangene og themene til alle finalfantasy spillene.
gå sjekk ut suprnova.org og let etter Final Fantasy der..Det er en Anime serie av Final Fantasy ( kødder ikke! ) som jeg ikke helt husker : navnet på. Den heter Final Fantasy : etellerannet.

Ja. Den er ganske fet, bare ikke helt hva jeg hadde forventa av FF..Ja.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Mmm jeg leste kanskje ikke godt nok, men er det noen som vet om en url til video snutten som viser handlingen som skjer imellom FFX og FFX-2 ??