Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2153
Nå er det snart nytt år, og med andre ord tid for å kjøpe seg en iMac som jeg har siklet over lenge. Har vært innom Macrumors for å se om det fantes noen spesielle råd der, men iMac'en er for øyeblikket "Mid Product Cycle". Jeg vil så klart ikke kjøpe meg iMac, og oppdage at dagen etter har de oppgradert grafikkortet eller noe lignende, ja dere skjønner...

Så er det noen her som vet om det tilfeldigvis er noe nytt rett rundt hjørnet eller hvordan det står til med de greiene? Er det lurt å kjøpe nå? Hvis ikke, hvorfor burde jeg ikke kjøpe nå?

Edit: ...og hvis man skal skifte grafikkort ved en senere anleding, hvor gjennomførbart er det egentlig, og hva vil det ca. koste (hvis det går)?
Sist endret av Octavarium; 26. desember 2004 kl. 14:54.
Du kan garantert ikke bytte skjermkort selv på de to siste iMac-modellene.
Det vil ikke være mulig å skifte skjermkort nettopp fordi apple vil kunne selge powermac-towers også i fremtiden.
Jaja, blir bestiller 1.januar uansett, gidder ikke vente mer