Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  110 8929
Better than thou.
Jeg har to, men gir dem ikke bort med mindre det spørres pent. Pent er ikke mailaddressen din.
kan jeg vær så snill å få en invite?
mailadressen min er
Better than thou.
Vet ikke om du kan være så snill, men jeg var ihvertfall.
Opprinnelig postet av kuroger

Noen som har noen invites liggende?
Skulle egentlig bli medlem der, men det skjedde noe galt så fikk ikke invite. Vil gjerne ha.
Send mail til:
Vis hele sitatet...
MSN Hotmail og AOL blokker invites fra TKA.
Martin: Hotmail blokkerer ikke TKA.
Jeg kunne også godt tenke meg en TKA invite, så vis noen har lyst til å være snille og sende en til ville jeg vært evig takknemlig!
Opprinnelig postet av IvIoyner

Martin: Hotmail blokkerer ikke TKA.
Vis hele sitatet...
Mulig du har rett. Mine erfaringer og FAQ-en støtter deg i alle fall ikke. :-)
Jeg fikk iallefall gjennom min TKA-invite på en hotmail-konto
- hvs noen føler veldig for å gi bort en invite
Jobber mye på Mac i studioet til en kompis, og vet at det alltid er noe vi trenger når vi sitter der. Men det er et evig problem å finne ting til mac, så veldig kult om noen kan sende en invite til

På forhånd tusen takk!
Sist endret av Drix; 16. desember 2004 kl. 20:36.
Det vanskligste med overgangen fra pc til mac er tilgangen til programvare, cracks og serials. Pretty please? Trenger sårt hehe

thx

Var da virkelig regga der før da det var gratis og åpent for alle med en hotmail konto. Kan god gi ut den vanlige mailen min, men helst på pm hvis noen har en account å gi bort..
Har fått en invitasjon, så jeg trenger ikke lenger, men hvordan får man egentlig mulighet til å sende ut invites? Ved å donere spenn, eller å laste opp en torrent f.ex?

Dersom noen vet om en aldri så liten tutorial på å mekke en torrent, så kan jeg sikkert starte en torrent eller to (dersom det er sån man får invites til å sende ut), har fått tak i et par nyttige ting til mac, selv om jeg ikke har fått meg maskinen enda, så jeg bruker foreløpig abc som klient, hvis det har noe å si?
atomet: Man får 3 invites etter å_ha vært medlem en stund. Mulig det har noe med hvor mye du seeder og.
Jeg fikk 2 ihvertfall. Bruker det dog relativt lite, så kan ha noe med det å gjøre.

DrixXx: It be done.
aha, regna halvveis med at det var noe sånt, jaja, da bør det vel komme noen invites etterhvert...
Noen som har lyst å gi meg en invite til TKA som julepresang? Husk å pakk fint inn da.
Hvis noen av dere får en invite setter jeg kjempe stor pris på om du ville gi den til meg, lover å seede masse.
Trenger sårt mac programmer, hadde faktisk TKA som startside før.
på forhånd takk.

▼ ... noen uker senere ... ▼
Hvis noen har en invite til meg hadde jeg blitt veldig glad

I like turtles
Skyfex's Avatar
2 invites igjen.
Hvis noen har en og gi bort, så hadde det vært koslig.

Mvh.
Jeg har igjen noen invites. Jeg sender kun til de som sender PM, ikke post her dersom du spør meg. Da slipper jeg å sløse bort invites dersom du får av en annen i tillegg.
Tusen takk SkyFex
Jeg kan gi ut et par til folk som faktisk har Mac, hvis dere sender pm og/eller himkok i norgespakke.
kan jeg få? vææær så snill? Har iBook G4, hvit som faen, hvis noen lurer.. (jeg HAR mac..)
zer01, du har epost
Powerbooken min er sulten!
I like turtles
Skyfex's Avatar
Vær forsiktig med å gi bort invites.. Den siste batchen med invites er visstnok den siste på en god stund. Bare sier at det er greit å ha en igjen i tilfelle dere trenger den til noe viktig
hvor laster man ned torrent klient til mac?
I like turtles
Skyfex's Avatar
maceren: Google "bittorrent mac"

http://sarwat.net/bittorrent/ <- Veldig mange funksjoner. For power users
http://bittorrent.com/ <- Offisielle klienten. Ganske enkel. Lett å bruke.

Jeg har brukt begge over lenger tid. Jeg bruker ofte den offisielle klienten fordi jeg ikke trenger alle funksjonene til Tomato Torrent.
Jeg har heller ingenting imot å få en TKA invite! Kan spørre så fint som bare det! Vær så sniiiil? Det vil hvertfall gjøre en iBook-eier og mac-fan kjempe gla!
Har fått.. epost fjernet
Sist endret av Bønna; 19. januar 2005 kl. 16:57.
jeg kan også få invitasjon
send pm for å få mailen
hadde vært kjekt med en invite:

reallife@start.no
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Oj, overså denne tråden totalt. Bommert. Hmm, vel, jeg har bestilt meg en Mac mini, men det er dårlig med Mac programvare ute å går for min del. Noen som vil dele invite med Tias?



Meget takknemlig.
Sist endret av Tias; 23. januar 2005 kl. 00:18.
Da har jeg også bestillt meg mac (iBook 12")
Så om noen har flere invites å dele så skulle jeg likt å få en.



Takk og bukk!

Edit;
tok bort mail så jeg slipper dobbel-invites
Sist endret av KingDragsten; 24. januar 2005 kl. 20:59.
iBook 14" er i posten, så hadde vært evig takknemlig for en invite om noen har en til overs!

Hadde vært evig takknemlig for en TKA invite

mail adresse:
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Ser ikke ut som folk har flere invites å gi bort, eller så er jeg bare veldig dårlig likt her på forumet. Jaja...

Edit: Mange takk, Martin. Håper jeg ikke sniker i en eventuel kø .
Sist endret av Tias; 23. januar 2005 kl. 19:24.
Opprinnelig postet av Tias
Ser ikke ut som folk har flere invites å gi bort, eller så er jeg bare veldig dårlig likt her på forumet. Jaja...
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke fått invites på en stund. Du står først på lista dersom det dukker opp en. :-)
Jeg har fortsatt invites, men tar kunn imot på PM og at det ikke postes i denne tråden (så du ikke tilfeldigvis får to stykker).

Poster her når jeg er ute av invites
Noe fucka seg opp, sjekka i går og jeg hadde flere invites igjen, men kom ikke inn på siden. I dag er linken til inivtes tatt vekk. Så da er jeg tomt, sorrt folkens
tar gjerne imot en invite, jeg.
sende pm?

min ibook trenger programmer..
Hadde vært fint med en invite min PB lengter etter iWorks
I like turtles
Skyfex's Avatar
Libre: iWork, ikke iWorks. Og les "Req: iLife '05" tråden for å finne ut hvorfor denne ikke ligger på TKA.
-s var litt usikker på om det var works eller work, men hadde fremdeles vært kjekt med et sikkelig mac-warez sted. Slitter litt med å finne de tingene man skal ha siden det ikke finnes en fullgod dc klient til mac.
noen som kunne invitert meg? hadde vært evig takknemlig.

har bestillt mac mini og programvare er lik nada, så en invite hadde vært flott!
kan byttes mot en gmail konto :P

▼ ... over en uke senere ... ▼
Hadde gjort seg med en invite!
hadde vært konge med en invite

Om noen har en invite å gi bort, er jeg mer enn villig til å ta i mot