Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  43 5850
Halla, jeg og noen venner skal ta en bønne ikveld,
og i den anledning skal vi selfølgelig ha det morsomt.
Så derfor lurer vi på om noen har bra forslag til morsome
leker når man er fjern? Eller ting man kan gjøre som er
underholdende..

Alle forslag er hjelp, så tusen takk..
Det finnes vell noen spesielle filmer som er "ekstra" underholdende når man er høy
Så en post om dette her for en stund siden, husker dog ikke noen titler, men å se på en slik film kan vell være litt underholdning
ja men det blir litt for usosialt..
barneleker feks kan være veldig
underholdende
men desverre er vi tom for ide'er.
heh, uansett vist man hadde funnet på å skulle "leke" når man ble fjern, er det sikkern en del som ikke gidder å være med for å si det sånn.
vi er ikke mange så det er det minste problemet..
desuten er vi veldig gode venner så vi har en del
av samme humoren..
det vanlige er vell film, ps2, xbox osv.
Jeg vet ikke om leker som er artige vist man er fjern eller ikke.
ga opp pangbox for en stund siden.
men pangbox er faktisk ett godt forslag

Edit: Pangbox aka Boksen går, tror jeg.
Sist endret av Magnus; 18. august 2004 kl. 21:52.
En Xbox med SmashBros eller Monkeyball eller hva det heter, trur jeg hadde vært veldig underholdene når man er "fjern".
Er veldig underholdene når man ikke er "fjern".
hva er pangbox Magnus?
Eventyrbesatt
Wiggles's Avatar
Flasketuten peker på, seff... Det må være den ultimate leken.
Evt. skru av alt lys i hus og så sulle rundt kan også være tidi.
asså.. hva heter det spillet med den matta? twister??

hehe.. "høyre fot: rød, venstre arm: gul"
Det kan ofte være litt morro å sette på en barnefilm som f.eks postman pat. Gjør det som en regel at dere tar en slurk drikke hver gang han tuter.

Det er slik man egentlig først legger merke til hvor ofte postman pat tuter
Opprinnelig postet av ZerBox
Det kan ofte være litt morro å sette på en barnefilm som f.eks postman pat. Gjør det som en regel at dere tar en slurk drikke hver gang han tuter.

Det er slik man egentlig først legger merke til hvor ofte postman pat tuter
Vis hele sitatet...
Eller hver gang han bomgirer
Opprinnelig postet av Jumbo
asså.. hva heter det spillet med den matta? twister??

hehe.. "høyre fot: rød, venstre arm: gul"
Vis hele sitatet...
Må nesten ha med noen av det feminine kjønn da... Men det er utrolig morsomt!

Du kan jo spille noe Fantasi, eller et annet brettspill, som ikke er strategi, men bare humor.
Øh, sitt og prat piss og le av hverandre. Det er det desidert morsomste i mine øyne.
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Prøv å gjør noe kreativt. Tegne, male, skrive eller spill sjakk. Bake ei kake hadde vel kanskje heller ikke vert så dumt.
orker dere å leke mens dere er fjerne..?
Enig at det hørtes fryktelig slitsomt ut.. film, musikk, heftig filosofering, spising av store mengder digg og sex er ting som er ypperlig "under the influence". så lenge det ikke involverer bevegelse så er alt greit (sex er unntaket).
Se filmen The Cell.
Skaff en helium-ballong, innhaler heliumet, snakk og la den gå på rundgang. Alltid en høydare når man er fjern :>
Liero!!!11 Har aldri vært høy, men det MÅ bare være et å spille det når man er fjern.
Sist endret av Deezire; 4. august 2004 kl. 01:14.
Man burde se på dårlige norske situasjonskomedier. Det er først da man virkelig forstår hvor dårlig det er, og da blir det ekstra morsomt. Vi pleier alltid å se på Hos Martin når vi er fucka. Absolutt til å anbefale.
For meg har det ikke blitt noen røyking i det siste og det blir det nok heller ikke med det første, men noen venner av meg hadde spilt monopol mens de var fjerne nå nylig. De sa det var utrolig gøy.

Prøv monopol du JimKing.
Jeg og bactuz kommer å besøker deg en dag. Hils alle felles venner.
Bare att alle folka som er der er fjerne er jo lattis, høre på hvor mye dumt personene gjør eller sier er alltid lattis.
Eller ha ordleker.
Flasketutenpekerpå er fett.
cheech & chong : next movie...!

viktig!
Opprinnelig postet av Wiggles
Flasketuten peker på, seff... Det må være den ultimate leken.
Evt. skru av alt lys i hus og så sulle rundt kan også være tidi.
Vis hele sitatet...
Eventuelt "Bongen" peker på"
Jeg vet ikke så mye om leker som krever mye energi.
Anbefaler å spille gode gamle Amiga-spill. Før i tiden brukte man mye koseligere farger, noe som er hyggelig når man er stein. Nye spill bruker å reflektere det enorme fargespekteret i real life, noe du like godt kan se ut vinduet. Mickey Mouse: Castle of illusion på Sega Mastersystem anbefales for behagelige farger!
Lyd er også bra på konsoller og Amiga/C64.

Når jeg tenker meg litt om, hvorfor ikke lage en egen lek...selvfølgelig når man allerede er stein. Er jo alltids sånn at når man er stein og skal gjøre noe så kommer man på syke ting man "må ha med/spise/høre på"
Lag reglene etter noen trekk,se om dere gidder å leke et par trekk etterpå.

Bill Hicks snakker om når noen alltids kommer med forslag om hva man må gjøre mens man er på syre
"Dude, you're trippin' !!? You gotta play miniature golf!!"
Vis hele sitatet...
Eventuelt hvis man har grønntkort(eller ikke og gir faen),ta en tur til den lokale golfbanen. Passer nok best lengre nord da man kan gjøre det om natten når det ikke er for mange folk,men fortsatt klarer å se.
Vel.. aldri vært høy, men stol-leken er forferdelig arti når man er full
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
Min lange og brede erfaring innen hasjens verden sier meg med en gang at leker som innebærer fysisk aktivitet vil strande så fort den første bongen er røyka. ting som er artig og ikke koster verdifull energi er slikt som å ringe 1881 å stille håpløse spørsmål og kjefte på hun som tar telefonen o.l. ellers er det som king ghidora sier, sitte å preike piss og le av hverandres gullkorn og dustete opptreden.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg blir i hvertfall sykt kreativ hver gang jeg får på. Prøv å visualiser ting, hør på fet musikk, prat tull med folk. Grisefestlig. Det er forøvrig obligatorisk å høre Primal Screams 'Screamadelica' og Why?s 'Oaklandazulasylum'. Gong eller Phish er ei heller å forakte.
Oppholde seg på lekeplasser pleier da og være generellt festlig når du er stein
Boksen Går
Jeg er meget sjokkert hvordan enkelte individer i dag har et så lett forhold til det å eksperimentere med dop. Jeg så i går en serie på TVNorge, hvor noen ungdommer eksperimenterte med PCP. Der endte ene jenta opp med å spise sin vennine grunnet at ho var helt vekk av PCP'en. Dette er et bevis på hvor farlig det å eksperimentere med medikamenter kan være.
I mine øyner er det ikke farlig å røyke hasj.
Det er litt dumt, men å drikke seg full er enda dummere.
Vist man røyker har man ivertfall kontroll over det man gjør.
Uansett så er det ikke farlig, men det er sikkert lettere for å gå over til tyngre stoffer.
Hvordan kan du påstå at hasj ikke er farlig? Det ødelegger kroppen, og det er ikke uten grunn at hasj er ulovlig i store deler av verden.
ødelegger kroppen like mye som vanlig tobakk gjør.
ødelegger kroppen mye mindre enn akohol.
Ergo like ufarlig som alkohol og tobakk
Opprinnelig postet av Magnus
ødelegger kroppen like mye som vanlig tobakk gjør.
ødelegger kroppen mye mindre enn akohol.
Ergo like ufarlig som alkohol og tobakk
Vis hele sitatet...
Like ufarlig som alkohol og tobakk? Vet ikke helt med deg, men jeg annser ikke alkohol og tobakk som ufarlig.
Sist endret av kiminator; 18. august 2004 kl. 21:32.
Poenget mitt var da at det selges tobakk og alkohol i butikkene og de skader kroppen.
Hasj er ikke mer eller mindre farlig enn det som er lovlig.
"men hasj er ikke lovlig så det må være farligere" nei, bs
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Opprinnelig postet av prinsen
Jeg er meget sjokkert hvordan enkelte individer i dag har et så lett forhold til det å eksperimentere med dop. Jeg så i går en serie på TVNorge, hvor noen ungdommer eksperimenterte med PCP. Der endte ene jenta opp med å spise sin vennine grunnet at ho var helt vekk av PCP'en. Dette er et bevis på hvor farlig det å eksperimentere med medikamenter kan være.
Vis hele sitatet...
Jaha. Hva slags serie er det snakk om?

Uansett. Jeg er ikke helt sikker på om du helt vet hva dop egentlig er. Du skjønner det at et stoff, selv om det står på lege- eller narkotikalisten, er ikke nødvendigvis det samme som et annet stoff som står på akkurat samme listene. Hasj, som vi diskuter her, er et ufarlig, naturlig rusmiddel som har vært brukt siden tidenes morgen. Går under kategorien hallusinogen. PCP er et syntetisk bedøvelsesmiddel oppfunnet i 1926, kjent for å skape delerium og psykoser.

Selv om du ikke syns det er helt O.K. at folk nyter rusmidler som du og størstedelen av samfunnet ikke syns noe serlig om, så gir det deg ikke rett til å dømme oss. Klart det kan være dumt å eksperimentere med rusmidler (eller som du liker å kalle det: medikamenter), du tror vel ikke rusen ikke har sin pris? Som f.eks et mord her og der påvirket av PCP, eller et par hundre tusen bilulykker nå og da forårsaket av alkohol.

Den dagen du kan komme å påstå at folk aldri gjør dumme ting i alkoholrus, som f.eks å drepe hverandre - ja den dagen, og ikke før, skal jeg vurdere å bry meg om folk som deg.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Opprinnelig postet av kiminator
Hvordan kan du påstå at hasj ikke er farlig? Det ødelegger kroppen, og det er ikke uten grunn at hasj er ulovlig i store deler av verden.
Vis hele sitatet...
Grunnen til at hasj og alle andre medikamenter er ulovlig, er i bunn og grunn relatert til USA. USA var redd for de late hasjrøykerne fra Mexico, USA var redd for at Asiatene skulle lokke til seg alle damene til Opiumsbulene - og historien ender selvsagt med USA forbyr det meste pga. fremmedfrykt.

Nå, 80 år etter, er verden et helt annet sted. Det fins for en gangs skyld ordentelig, relevant informasjon om rusmidler, men de som sitter med makten gjør ikke noe med de banale lovene fordi de a) vil ha offentlige kronasjer for alkoholsalg, b) ikke tørr forrandre gamle lover pga. sansynlig synkende stemmer eller c) ikke vet bedre - uvitenhet.

Hva mener du med hasj ødelegger kroppen?
Opprinnelig postet av prinsen
Jeg er meget sjokkert hvordan enkelte individer i dag har et så lett forhold til det å eksperimentere med dop. Jeg så i går en serie på TVNorge, hvor noen ungdommer eksperimenterte med PCP. Der endte ene jenta opp med å spise sin vennine grunnet at ho var helt vekk av PCP'en. Dette er et bevis på hvor farlig det å eksperimentere med medikamenter kan være.
Vis hele sitatet...
Jepp,jeg så også CSI i går og jeg er først og fremst meget sjokkert over at det var i reprise. Det var meget skuffende,siden jeg allerede hadde sett den før.

Det er sjokkerende at du sammenligner PCP med hasj,to narkotiske stoffer som er MEGET forskjellige.
Det var meget off-topic av deg å i det hele tatt nevne CSI,som rett og slett er meget usannsynlig.

Det sjokkerer deg kanskje at vi har noen meget bra regler her, som du kanskje burde lese litt før du poster bullshit på rusmiddelforumet.
Stol leken er genial :-)
Mime lek :P
beste jeg har vært med på var å sitte i en park å røyke, bare jeg og dama, så rusla vi ned til hu, muncha pizza og gøtt, gikk opp og hadde sex, muncha mer godteri og sovna... finnes ikke bedre opplevelse...
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
prinsen
Banned
Vis hele sitatet...
Aww, jeg som ventet på et halvhjertet svar fra enda en tomskalle. Kudos til crew.
Greitnok at tråden går over til diskusjon om hvorsåvidt hasj er skadelig eller ikke..

Uansett her har jeg noen forslag:

Filmer/TV:
Pingu
Norske Byggeklosser
How High

Det er også artig å spille kort (Jug er et utrolig morsomt kortspill i høy tilstand)