Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  163 31446
Sitat av Lullius
Jeg er heller ikke medlem, men man trenger ikke være det for å søke opp vendorer.
Vis hele sitatet...
Det skjønte jeg nesten, I og med man kan gjøre det på selve startsiden av Undrugged. Men åssen finner man Vendorer?
Sist endret av Dodecha; 29. juni 2008 kl. 13:42. Grunn: rtok vekk søppel
Sitat av Dodecha
NB! Angående RC Suppliers på internett NB!
Her på nFF har vi nulltolleranse over posting av slike linker
og navn på firmaer.
Undrugged er en side
der du kan søke opp informasjon om RC vendorer om du kan
navnet på de.
Vis hele sitatet...

Altså, du må kunne navnet til en vendor fra før av. Det er ikke lov å spørre om vendorer her, eller hvordan du finner dem.
Sist endret av mentalmelt; 28. juni 2008 kl. 19:32. Grunn: fjernet off-topic
▼ ... over en måned senere ... ▼
Om noen dager for jeg en pakke 5-meo-dmt, å for å være helt ærlig så tror jeg ikke at jeg tørr å røyke det! Så lurte på om noen hvet noe basic info om 5-meo-dmt både oralt og nasalt, dose? varighet? forskjell fra å røyke det? Erowid hadde ikke stort å si.
Sitat av http://www.erowid.org/chemicals/5meo_dmt/5meo_dmt_basics.shtml
The standard dosage range for smoked 5-MeO-DMT is between 2-15 mg; for insufflation the dose range is 5-20 mg. These are very small amounts of material and should be measured extremely carefully. Many people achieve full world-shattering effects at as low as 3-5 mg (8-12 insufflated) and it is not uncommon for individuals who smoke 20-30 mg to have psychological and mental difficulties lasting several weeks.
Vis hele sitatet...
http://www.erowid.org/chemicals/5meo...dmt_dose.shtml
Trenger du mer info enn dosering, varighet og effektbeskrivelse?

Nasalt trenger generelt sett litt mer tid på onset ettersom det må tas opp i slimhinnene i naso di, i motsetning til når man røyker det, hvor det meste absorberes så og si med en gang. Dette står det forøvrig mye om her: http://www.erowid.org/chemicals/5meo..._effects.shtml
Videre så er du nødt til å kombinere inntaket med en MAO-hemmer for at 5-MeO-DMT skal fungere oralt. En vanlig oral dosering ligger på 20-30mg, en sterk på 30+. All denne informasjonen kunne du lett gravet fram på erowid =)
Sist endret av Sky; 13. august 2008 kl. 23:30.
Btw har det noe å si om det er freebase form?
Sitat av twisted shroom
Btw har det noe å si om det er freebase form?
Vis hele sitatet...

Freebase formen av 5-meo-dmt er den som egner seg best til røyking.

Det vil ikke ha noe å si for deg som skal ta det nasalt/oralt.
Har googlet litt rundt og funnet steder som skriver at de kan skaffe " 4-bromo-2,5-dimethoxyphenethylamine HCl", eller 2C-B. Hvor sikkert er det å stole på sider som dette? Er det noen som har gode/dårlige erfaringer med å bestille sånt på nettet?
Sist endret av mentalmelt; 18. august 2008 kl. 01:55. Grunn: sensur
Sitat av xtoffer
Har googlet litt rundt og funnet steder som skriver at de kan skaffe " 4-bromo-2,5-dimethoxyphenethylamine HCl", eller 2C-B. Hvor sikkert er det å stole på sider som dette? Er det noen som har gode/dårlige erfaringer med å bestille sånt på nettet?
Vis hele sitatet...
Du finner erfaringer på sider som dette på https://www.undrugged.org/ (dette står i åpningsposten)
Har prøvd den siden, men den ser ut til å være nede. Har fått samme feilmeldingen flere dager på rad nå.

Sikker tilkobling feilet

www.undrugged.org bruker et ugyldig sikkerhetssertifikat.

Sertifikatet er ikke tiltrodd fordi utstedersertifikatet er ukjent.
Vis hele sitatet...
Sist endret av xtoffer; 18. august 2008 kl. 02:01.
Det er massevis av slike forhandlere, og noen er seriøs mens andre er ikke. Det er lurt å søke litt etter informasjon om de enkelte forhandlerne på diverse nettfora som tillater den typen diskusjoner før du eventuelt bestemmer deg for å kjøpe noe. Ofte finner man positive eller negative kommentarer som kan hjelpe deg å avgjøre hvem du kan stole på og ikke..
Sitat av xtoffer
Har prøvd den siden, men den ser ut til å være nede. Har fått samme feilmeldingen flere dager på rad nå.
Vis hele sitatet...

Den er ikke nede.
Du må godkjenne sikkerhetssertifikatet , eller noe.
Eller så kan du prøve med en annen nettleser.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av battlecaT
Noen her som har testet MDPV eller hørt om det?
Vis hele sitatet...
Jeg har testet Methylone, Mephedrone... og MDPV.
MDPV er det som ligner mest amfetamin.
Methylone - MDMA
Mephedrone ligner mest MDMA/kokain eller crack,
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hva er dette for noe?

Doc`?
Har noen kammerater som kjøper 3,5mg kapsler

Hva er virkningen på dette?
Wikipedia:
Unlike simple amphetamines, DOC is a psychedelic that resembles LSD, DOB, and mescaline.These effects include open and closed eye visuals, increased awareness of sound and movement and euphoria. Its properties as an amphetamine are dwarfed by its unmistakable and potent properties as the "heavy-weight champ" of the Shulgin synthetic phenethylamine discoveries, with effects likened to 2C-B, high-dose LSD or DOM, and batting well into class 3-4 territory by Shulgin ratings at the 5mg level. In PiHKAL, Shulgin describes it as an archetypal psychedelic (#64); its full-range visual, audio, physical and mental effects share some of the exhilarating clarity of high-dose LSD, and some of the overwhelming, humbling and "composting"/interweaving effect of high-dose mescaline. It is often praised in particular, apart from its longevity and potency, for its typical sense of calm and relative ease, making the duration noticeably more "doable" than the similar sort of ride 2C-B, for instance, involves.

EDIt: sjekk erowid
Sist endret av sumoivar; 29. oktober 2008 kl. 19:19.
Tusen takk
Er det mange her inne som har erfaringer med dette?
hmm er dette er gatedop eller finnes det på nettet?
er det ulovlig?
virker intressant
DOC er et typisk RC og er som regel tilgjengelig over nett. Stoffet er ikke spesifikt oppført på narkotikalisten men går nok allikevel under derivatloven. Med andre ord, det er forbudt.
Sitat av battlecaT
Noen her som har testet MDPV eller hørt om det? Tror det er et forholdsvis nytt stoff, da jeg bla. ikke finner annet enn tripprapporter på Erowid og ellers på nettet. (Annet en noen få tripprapporter). Jeg fant det en gang på nettet men husker ikke linken..
P.S.
Vis hele sitatet...
Har testet. Kreves ekstremt lite av dette sammenlignet med andre lignende stoffer. Husker ikke akkurat hvor mye jeg hadde, men mener å huske rundt 10-15 mg. Det har på tross av små inntaksdoser, ganske heftig og ikke minst langvarig effekt. Uten å ha testet amf, vil jeg tro at det og mdpv er ganske så sammenlignbart.
Det så litt ut som kalk, og klumpet seg sammen til litt større klaser (når det lå i posen sin).
Medførte ikke noe særlig til nedtur for min del, annet enn at jeg slet med å sove den kvelden - lenge etter effekten føltes å være over...
▼ ... over en uke senere ... ▼
hei! lurte på hvilket av disse rc`ene som gir med visuelle effekter? har prøvd 4-acco mipt men da ble jeg bare noe så helt sinnsykt gira å fikk ingen visuelle effekter. en kamerat mente på pga jeg fikk altfor lite i meg. men ble lei av å vente på skikkelig funk så kasta i meg 2c-e å da var det å utrolig lite visuelle effekter. tingene jeg så på ble bølgete å fargene ble klarere men lite utenom det. men en ting som var litt morsomt var at jeg ble noe sinnsykt fasinert av sex å singel liv ettersom det var på tv(vi var 8-10stk der men bare 4 stk som tok psykedelia). å er det noen andre psykedelia som gir mer visuelle effekter en rc`er?

tusen takk for svar!
Sitat av amhx Vis innlegg
hei! lurte på hvilket av disse rc`ene som gir med visuelle effekter? har prøvd 4-acco mipt men da ble jeg bare noe så helt sinnsykt gira å fikk ingen visuelle effekter. en kamerat mente på pga jeg fikk altfor lite i meg. men ble lei av å vente på skikkelig funk så kasta i meg 2c-e å da var det å utrolig lite visuelle effekter. tingene jeg så på ble bølgete å fargene ble klarere men lite utenom det. men en ting som var litt morsomt var at jeg ble noe sinnsykt fasinert av sex å singel liv ettersom det var på tv(vi var 8-10stk der men bare 4 stk som tok psykedelia). å er det noen andre psykedelia som gir mer visuelle effekter en rc`er?

tusen takk for svar!
Vis hele sitatet...
2c-i . Har aldri prøvd andre psykedelia en vanlig syre og sopp. Men har hørt at 2c-i skal gi sinnsyke visuals.
Sist endret av plohg; 12. november 2008 kl. 21:10.
ok. takk skal du ha! har alltid hatt lyst til å prøve stoffer som gir sinnsyke visuals siden lenge før jeg begynnte med rusmidler

2c-i it is da blir det neste ting på listen min
2C-I gir ikke spesielt interessante visuals. Eksperimenterte en del med det over fjor sommer, og syntes igrunn det kunne være litt dystert til tider.
2C-E derimot skal visst være en veldig sterk visuell opplevelse.
Sist endret av Slaktern; 13. november 2008 kl. 00:38.
Hva som gir "sinnsyke" visuals og "lots of fucked up shit" (for det er vel det som er meningen nå?) avhenger av mengden du tar, substansen du tar, inntaksmetoden du bruker og videre er det også veldig individuelt. Våre gode, gamle og trygge LSD og psilocybin kan til tider være kraftig og artig visuelt, så jeg ser ikke hvorfor ingen synes de er gode kandidater? Slaktern nevner 2C-E, og jeg vil si meg enig. Men om det kvalifiserer for hva du har en forestilling av som sjukt, vet jeg ikke. Videre så har 2C-B vist seg å være veldig visuelt for meg, men ikke noe mer. Virker uansett som om du, blandt altfor mange, leter etter feil ting i slike opplevelser.
Sist endret av Sky; 13. november 2008 kl. 07:44.
2C-B har blitt så visuelt at jeg ikke kunne klart å bevege meg rundt i rommet av koordinasjonsproblemer, dog i en alt for sterk dosering til at det var noe særlig behagelig.

Personlig mener jeg at sopp-visuals er mye mye mer interessante. For meg så følger sopp-visuals opplevelsen ganske bra, f.eks så skjer det gjerne visuelle endringer i takt med pust og tanker. På et visst punkt mister man jo gjerne også trangen til å fly rundt som en annen ape for å se etter ting som beveger på seg og blir om til dansende blomster, også slår man seg pent og pyntelig til ro i magestilling på en sofa og koser med den istedenfor

Bare ikke glem at når visualsene kommer for fullt, er gjerne hodet såpass langt ute at man ikke klarer å sette pris på dem skikkelig fordi man har alt for mye annet å tenke på. Da er det ihvertfall kjekt å være på et stoff som ikke bringer for mye ubehag i slike doseringer.
▼ ... over en måned senere ... ▼
4-meo-PCP, skal visst ha 70% av styrken til vanlig PCP. Dette er noe helt nytt, så har ikke sett noen rapporter på det enda, men hvis det kommer noen positive tilbakemeldinger så skal jeg vurdere å få testa det Dosen man skal gå for er 5-10 mg, så det er ikke noe for nybegynnere. Mulig jeg legger ut en rapport om jeg eventuelt får det i meg, noen som har erfaring med den orginale PCP?
Sitat av kontra Vis innlegg
4-meo-PCP, skal visst ha 70% av styrken til vanlig PCP. Dette er noe helt nytt, så har ikke sett noen rapporter på det enda, men hvis det kommer noen positive tilbakemeldinger så skal jeg vurdere å få testa det Dosen man skal gå for er 5-10 mg, så det er ikke noe for nybegynnere. Mulig jeg legger ut en rapport om jeg eventuelt får det i meg, noen som har erfaring med den orginale PCP?
Vis hele sitatet...
Du bør for all del ikke få i deg noe form for PCP, dette er farlige og ustabile dissoativer som du vil ungå. Vi har en lang lang rekke med mye tryggere og langt mer interresange hallusinogener en PCP å dens nærme slektninger.

Resultatet av PCP lignende stoffer kan være et stort kaos for huet ditt, hvor du gjør ting du ikke kan kontrolere( det er ikke sjeldent å bli voldlig, å folk har drept på dette stoffet). By deg selv ut på en sinnsroende visuel psykedelika tur istedenfor som kan gi deg så veldig veldig mye mer.
Sitat av twisted shroom Vis innlegg
Du bør for all del ikke få i deg noe form for PCP, dette er farlige og ustabile dissoativer som du vil ungå. Vi har en lang lang rekke med mye tryggere og langt mer interresange hallusinogener en PCP å dens nærme slektninger.

Resultatet av PCP lignende stoffer kan være et stort kaos for huet ditt, hvor du gjør ting du ikke kan kontrolere( det er ikke sjeldent å bli voldlig, å folk har drept på dette stoffet). By deg selv ut på en sinnsroende visuel psykedelika tur istedenfor som kan gi deg så veldig veldig mye mer.
Vis hele sitatet...
Dette hørtes ikke særlig optimistisk ut.. Jeg har hørt PCP kan likne noe på Ketamin, noen som har personlig erfaring med disse stoffene å kan kommentere det?? Evnt erfaringer med PCP.
Vil på det sterkeste fraråde deg å innta PCP i noen som helst form. Effektene er meget uberegnelige, og det du trodde skulle bli en rolig, dissosiativ rusopplevelse kan fort bli en voldsomt ubehagelig og direkte livsfarlig tripp. Det er ikke uvanlig å oppleve seriøse vrangforestillinger og skremmende hallusinasjoner, og siden man ikke føler smerte pga de anestetiske egenskapene til stoffet er det mange som ender opp med å skade seg selv på en eller annen måte. Dette er naturligvis worst case scenario, men det er fortsatt en helt reell fare som det er liten vits i å utsette seg for. Det finnes som twisted shroom sier hundrevis av stoffer som er minst like interessante og mye tryggere å bruke enn PCP.
Sist endret av mentalmelt; 16. desember 2008 kl. 02:00.
▼ ... over en uke senere ... ▼
hei igjen! ble ikke noe med meg å 2c- stoffer men har fått tak i doc. det jeg lurer på er om det går an å røyke dette på samme måte som med 4-aco dipt?

å er det veldig dum idè for førstegangsbrukere??

hva vil dere anbefale av inntakts metode for doc for førstegangs turere på psykedelia??
Ja, DOC er en veldig dum idè hvis det er første gang du skal ture.
Effektene er ganske kraftig både fysisk og psykisk, og kan vare opptil 24 timer eller lenger ved høye doseringer.

Og nei, doc røykes ikke. Det droppes.
Sitat av Saviorself Vis innlegg
Ja, DOC er en veldig dum idè hvis det er første gang du skal ture.
Effektene er ganske kraftig både fysisk og psykisk, og kan vare opptil 24 timer eller lenger ved høye doseringer.

Og nei, doc røykes ikke. Det droppes.
Vis hele sitatet...
oki oralt it is... men hva med å bare ta 1mg? er det å får sykt?
Jeg vet ikke hva som er for sykt for deg, men vil anbefale deg å prøve noe med litt kortere varighet.
Så du har en anelse om hva det er du begir deg ut på.
prøvde denne docen å vet ikke hvor mye det var men en plass mellom 3-6mg tenker jeg... nasalt
å det var akkurat som å lade hjernen i en stjerne kanon å fyre av

husker lite men vet at jeg aldri skal ta det igjen

selv om jeg egentlig er glad for at jeg prøvde det. for da vet jeg at det faktisk er mulig å bli så fjern at du ikke vet at du eksisterer eller at du er et menneske forsåvidt...

det var helt merkelig for følte at hjernen var separert fra kroppen min...
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hvordan er det med import av 2 5-DIMETHOXYBENZALDEHYDE og Methylone, siden disse stoffene ikke står oppført på lovdata.?

Kan vel ike bli straffet for innførsel av disse stoffene, så lenge det ikke står under narkotika eller legemiddel loven.
Sist endret av phyton; 11. februar 2009 kl. 02:24.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
usikker, men "derivat-loven" tilsier at stoffer som er nært beslektet med stoffer på narkotika / dopinglisten og er ulovlige å innføre.
Sitat av phyton Vis innlegg
Hvordan er det med import av 2 5-DIMETHOXYBENZALDEHYDE og Methylone, siden disse stoffene ikke står oppført på lovdata.?
Vis hele sitatet...
Siden jeg ikke er på langt nær så dreven i kjemi som jeg skulle ønske jeg var (interessen for kjemi kom først etter
jeg var ferdig med kjemi på skolen, så jeg fulgte ikke med i timen), så kan jeg ikke si om disse stoffene kan regnes
som derivater av et stoff som er oppført på narkotikalisten.

Derimot sendte jeg en gang tollen en mail, og spurte spesifikt om jeg kunne importere Methylone.
Jeg fikk aldri noe konkret svar, ble bare redirected til et eller annet statlig organ som har med import
av kjemikalier å gjøre, og fikk beskjed om at jeg måtte "søke om å importere, uansett hva som skulle
importeres".

Jeg tror de forstod det som at jeg skulle starte opp storstilt import, mens jeg bare hadde planer
om små kvanta til eget bruk.

Konklusjon: Få en kjemikyndig person til å avkrefte at stoffet kan regnes som et derivat av et
stoff som regnes som narkotika. Hvis så er tilfellet, bestill i små kvanta, og be tollen vise til
eksakt paragraf som gjør at du ikke får importere dette stoffet, om det skulle bli stoppet.

Husk på at de kan kreve resept, og da er løpet kjørt, iom. at disse stoffene, så vidt meg
bekjent, ikke selges reseptfritt i noe EØS-land, og dermed ikke kan importeres til Norge
uten resept (tollen kan kreve resept for alle "sterktvirkende" preparater, selv om de ikke
er oppført på legemiddellisten).
Hvor får man kjøpt magnesium som man kan ta sånn at kjeven ikke går amokk når man er på stimulanter som har denne bivirkningen?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
Trådstarter DonorCrew
På apoteket som alt annet av kosttilskudd: http://www.apotek1.no/raadogtjeneste...aler/magnesium
Takk. Noen som har erfaring med å bruke det sammen med rusmidler?
undrugged.org er ikke til å stole på forresten, så ikke bli lurt av den sida.
Akkurat hva er det som gjør at siden ikke kan stoles på?

Har forøvrig prøvd magnesium flere ganger rett før jeg har tatt mdma. Pleier å slite bra med kjeven, men kan ikke si at magnesiumen har hjulpet i særlig stor grad. Pleier vanligvis å ta ca. 400mg. Godt mulig jeg tar for lite, men er redd for å bli løs i magen når jeg skal ut på byen. Å få litt diare sammen med store doser magnesium er ikke helt uvanlig, og jeg har selv merket problemet på bare 400mg
Noen som har testet å snorte doc? hva er en aktiv dose? varighet?
Herregud mann, hadde du hatt litt kunnskaper inne så hadde du skjønt at å snorte doc/dom ol. ikke er særlig smart eller enkelt...

Doc oral dose på erowid:
Light 1.0 - 1.5 mg
Common 1.5 - 2.5 mg
Strong 2.5 - 5.0 mg
Heavy 5.0 +

Det er jammen ikke enkelt å måle dette, -selv med en god vekt. Da man bør regne med at vekten viser noen milligram i feilmargin.
Når en skal snorte (som ofte krever halvparten av oral dose) blir det omtrent umulig å måle opp.
Uansett så er et såpass lite utprøvd og kraftig stoff lite lurt å dra opp i nesa!
Sist endret av Eclipse; 13. februar 2009 kl. 16:15. Grunn: Skriveleifer...
Ja jeg har testet doc. tok 4 til 6 mg.
Landet etter ca 15timer men hadde kjipe bivirkninger i 24 timer
Snorta 4-6 mg?
Merket du noen forskjell på varigheten og onset i forhold til oralt inntak?
Jeg burde vel egentlig holde munn da jeg ikke kan prate for pomba88, men;

Oral dose på erowid viser at 5mg + er strong. Om pomba88 tok 4-6mg nasalt så hadde han antakeligvis tippet totalt over! Uten å ha førstehåndsinfo så vil jeg vel tro at onsetten er mye raskere enn oralt, og at varigheten er noen timer kortere. Slik er det hvertfall når det gjelder snorting generellt.
Var det jeg tenkte på også.. hehe.. Virka litt i meste laget..
Mente vel om det var noen som har opplevd uventede bivirkninger osv.
Siden DOC varer såpass lenge hadde jeg håpet å få en kortere tur.
Ang dosering er det vel bare å blande ut 90% med et nøytralt middel!?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Noen her som har erfaringer med syntetiske canabinioder? Tenker da på stoffer som JWH-018 og JWH-073
Sist endret av Orbiter; 13. april 2009 kl. 19:35.
Orbiter:
Ikke JWH-018 eller JWH-073, men nicho har ihvertfal en liten erfaring her med CP 55,940.

http://freakforum.nu/forum/showthread.php?t=90515