Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  278 19962
Med andre ord er analsex sunt?

Loeve: Jeg har alltid rett!
Man får da stimulert prostataen? Hvor sjeldent driter dere?

Nei analen er en utgang, ikke en ingang. Og vil heller få prostatakreft istedet for HIV
Jeg har ikke i noe i mot homofile, og jeg blir ikke på noen måte arge på de som er homofile. Men man kan ikke komme og si det er 100% normalt, fordi det er meningen at man og kvinne skal ha sex for og reprodusere seg, og at mannen skal tenne på damen for så og ha samliv med henne og føre rasen videre.
Sitat av Kalakov
Man får da stimulert prostataen? Hvor sjeldent driter dere?

Nei analen er en utgang, ikke en ingang. Og vil heller få prostatakreft istedet for HIV
Vis hele sitatet...
Vel, det finnes noe som heter kondomer, som du kanskje ikke har vært så mye borti. De beskytter mot HIV.

Og analsex er vel like "unaturlig" som oralsex, og det er det da temmelig mange som praktiserer. Analsex er vel enda bedre, ettersom det etter sigende (jeg har aldri hatt analsex selv) er stimulerende/godt for begge parter.

Sitat av voldern
Jeg har ikke i noe i mot homofile, og jeg blir ikke på noen måte arge på de som er homofile. Men man kan ikke komme og si det er 100% normalt, fordi det er meningen at man og kvinne skal ha sex for og reprodusere seg, og at mannen skal tenne på damen for så og ha samliv med henne og føre rasen videre.
Vis hele sitatet...
Ja... Kanskje homofili er eventuelle høyere makters måte å bremse populasjonen? Spøk til side, homofile kan da i teorien ha like lyst til å føre genene sine videre (selv om tanken på heterosex sikkert i mange tilfeller er like lite tiltrekkende som homosex er for alle dere trangsynte ). Sæddonasjon, surrogatmor osv er alternative måter å få barn på.
Sist endret av Spug; 9. mai 2005 kl. 17:26.
Sitat av voldern
Jeg har ikke i noe i mot homofile, og jeg blir ikke på noen måte arge på de som er homofile. Men man kan ikke komme og si det er 100% normalt, fordi det er meningen at man og kvinne skal ha sex for og reprodusere seg, og at mannen skal tenne på damen for så og ha samliv med henne og føre rasen videre.
Vis hele sitatet...
Det er jo langt fra unormalt da, når rundt 5% er homofile kan du ikke påstå at det er unormalt. Og det at det er meningen at vi skal tenne på det motsatte kjønn betyr jo ikke at avvik er unaturlig. Det er meningen at organismen vår skal holde seg frisk til vi dør, men det gjør den jo sjeldent. Sykdomer er da ikke anset som unormalt og unaturlig?

Egentlig er det ikke rart at kristne anser homofili som en sykdom og styggedom, men så lett kan ikke homofili forklares. En kan ikke gå til legen og få en heteropille som mange konservative tror.
Sist endret av Kalakov; 9. mai 2005 kl. 17:28.
jeg er glad i homser.. de hjelper oss barske å kle oss riktig
Normalt er det som flertallet er om jeg ikke har misforstått noe, og som du sier er 5% homofile. Da er det unormalt.
folk skal få lov til å gjøre hva de vil (når det gjelder slike ting). Et fett, og du har det med en gutt eller jente for min del... Synes det blir litt dumt å ha noe i mot folk som er homofile, driver de på forran øyene på deg, så lukk øyene da. Men selfølgelig vis han Abo har blitt forsøkt voldtatt av en homo så kan jeg vel delvis forstå det, men fordet burde vel ikke han ha noe i mot andre homoer. Jaja samma det. håper han skifter mening med tia da.
Sitat av voldern
Normalt er det som flertallet er om jeg ikke har misforstått noe, og som du sier er 5% homofile. Da er det unormalt.
Vis hele sitatet...
Så om 1 unge av 20 unger har rødt hår, så er dette en unormal unge?
Ja? Men jeg sier på ingen måte at unormalt er negativt, ofte bare andre veien om.
Sist endret av voldern; 9. mai 2005 kl. 17:35.
Homofile har eget flagg.
Hvor er de hetrofiles flagg eller de bifiles flagg?

Sitat av Sabbi
Jeg tror ikke man er født homofil! Det er ikke med i "naturlovene" å være homofil? Det er helt unaturlig. Det er min mening. Men som sagt, de må gjerne få lov å være homofile og jeg respekterer de!

Start your flaming
Vis hele sitatet...
Du må jo ikke være helt riktig edru når du skrev dette!!!

Et eks. her.
En fyr vokser opp i et kristent miljø, han er homofil og blir ikke akseptert verken av familie eller venner. Han tar selvmord som vi ofte hører om.
Tror DU han valgte da selv at han skulle bil homofil????
"ja jeg vil være homo fordi det er så kult"



DU skjønner ingenting.
Og hva er naturlovene, beskriv det litt nærmere takk!!!!
Sitat av Dexquinn
Homofile har eget flagg.
Hvor er de hetrofiles flagg eller de bifiles flagg?
Vis hele sitatet...
De ligger rullet sammen samme sted som undertrykkelsen av de heterofile og bifile fant sted, den undertrykkelsen som gjorde at de som de homofile følte at de måtte stå sammen mot de fordomsfulle personene som gjorde livene deres vonde.
hm... er det mulig at du kan rulle de ut så vi kan få se?
Sitat av Spug
De ligger rullet sammen samme sted som undertrykkelsen av de heterofile og bifile fant sted, den undertrykkelsen som gjorde at de som de homofile følte at de måtte stå sammen mot de fordomsfulle personene som gjorde livene deres vonde.
Vis hele sitatet...
Dette forsto jeg ikke. Mener du at homser ikke er undertrykt i dag?
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Sitat av DonTomaso
Dette forsto jeg ikke. Mener du at homser ikke er undertrykt i dag?
Vis hele sitatet...
Tror han mener at bifile og hetrofile aldri har vært undertrykt og har derfor aldri trengt noe flagg.
Syns det var teit av dagbladet å rette mot en gruppe. Her er 3 idioter som ikke liker homofile. De gir jo navnene sine offentlig, og de er ikke engang over 18.

"Ja, ødelegg livet til unge uvitne unger fordi de trodde på noe dumt da de var unge."

Hva med å spørre ungdommer generelt? Det er jo viktig å vite hva folk generelt syns om homofile enn å slakte 3 uvitne ungdommer totalt (det hjelper dem ikke å få bedre sympati til homofile heller).

Var det en homofil journalist som skrev artikkelen?


PS! Jeg har ingenting imot homofile, men denne saken gjør ingenting bedre. De bare "henger" de guttene offentlig.


edit:
"Abo drømmer om å bli advokat, eller fotballproff. Han spiller på Skeids juniorlag. Han og kompisene er fra Holmlia."

Ja, ødelegg dem ja. Skriv brev til hvert eneste advokatfirma og be dem ikke å ta inn Abo. Gjør samme med fotballag!! Hjelp, homofobi er farlige fordi homo er blitt offentlig akseptert i samfunnet.
Sist endret av reagol; 9. mai 2005 kl. 20:08.
Sitat av Rakettsau
Jeg har hørt at man kan lage en linje

|---------------|---------------|
hetero--------bifil----------homo

alle befinner seg ett sted på denne linjen, ytterst få er helt hetero eller homo.
Selv om du er hetero kan du forelske deg i en av samme kjønn.
Vis hele sitatet...
Sitat av Croyfer
Ifølge Clue ordbok:

bifil = adj. bisexual
biseksuell = adj. bisexual

Så det må vel være det samme da ?

Men jeg mener å huske at jeg har fått en forklaring på hva som er forskjellen med -fil og -seksuell.
Eller kanskje det rett og slett betyr det samme.. Hvem vet
Vis hele sitatet...
Det å være bifil og det å være biseksuell er to forskjellige ting, uansett hva Clue skulle påstå om det Vi hadde besøk på skolen av en i fra LLHF som forklarte om det der. Bifil = forelske seg i, og biseksuell = tiltrukket av. Tror jeg. Det er i alle fall to ganske så forskjellige ting.

Sitat av ^hunk^
Egentlig så er alle personer litt homofile inni seg.
Vis hele sitatet...
Fakta? Referanser? Har du noe bevis i det hele tatt? Jeg tror i alle fall ikke på det der et sekund. Dog, noen forskerer (mens vi er inne på det, hvorfor i helvete forske på noe slikt?) har laget en teori om at alle er bifile ved fødselen, og at de kan bli påvirket av miljøet de første årene (dette er bare en teori, og i mine ører høres dette ut som vås. Har dessverre ikke noen lenke til dette akkurat nå, men søk rundt på db.no).

Homofili er greit. Tror det er noen her i forumet som har noe ala "Being straight is not normal, it's just common," noe som beskriver hva jeg tror ganske godt.

Den "homofile-er-greit-bare-de-ikke-legger-an-på-meg"-holdningen er forøvrig bare latterlig. Kommer alle heterofile jenter/gutter (ja, det er faktisk jenter på forumet) og legger an på deg? Ikke? Tenkte meg det.

En teori som en kompis av meg har (Torinogut her på forumet), liker jeg litt. Eller, den høres ikke helt på trynet ut. Det går ut på at bifile har vanskeligere for å skille mellom homo- og heterofile gutter/jenter, ettersom de i prinsippet leter etter begge kjønn. Får ikke helt til å forklare det, men for meg høres det ikke helt dumt ut.
Jeg må ærlig innrømme at jeg hadde fordommer før - helt til jeg så homsepatruljen for første gang.
Det fins også noen som ikke tror på homofil eller heterofil - sånn at du liker personen uansett kjønn (som skal være "ekte kjærlighet"). Hun mener at samfunnet som gjør slik at det må skilles folk i de gruppene "homo" og "hetero".

Og til homofobiene, vil jeg gi dere en ny tanke ang saken:
Flere homofile gutter = mindre konkurranse for dere på å kapre jentene?
Mongeland du kan da ikke seriøst kritisere andre for beviser også sier du at moderne forskere bare legger fram vås og at din kompis har en plausibel teori?

Teorien hans var mongolid forresten.

Grunnen til at de forsker på er nok av interesse, men er viktig at folk får vite hva homofili egnetlig er. Majoriteten ser jo enda på homofili som en sykdom.
Noen tror homofili har bare med oppvekstforhold å gjøre, andre mener det er snakk om en ren biologisk faktor.

Og alle er bifil, alle har en seksualdrift som til en viss grad tiltrekkes begge kjønn.
Libido it iz.
Øøø - jeg bare nevnte den teorien. Mente ikke å bruke den som noen som helst sak. Jeg bare sa at jeg følte meg litt enig.

Fortell meg hva som er så mongolid med den? Jeg sier ikke at bifile ikke kan skille, men at det kanskje er større sjangse når det kommer til det.

Og hvordan kan du si at alle er bifile? Har du noe å henvise til?
Jeg synes å huske å ha hørt at forskerne har funnet ut at de fleste forelsker seg i en av samme kjønn minst en gang i livet.
Sitat av voldern
Jeg har ikke i noe i mot homofile, og jeg blir ikke på noen måte arge på de som er homofile. Men man kan ikke komme og si det er 100% normalt, fordi det er meningen at man og kvinne skal ha sex for og reprodusere seg, og at mannen skal tenne på damen for så og ha samliv med henne og føre rasen videre.
Vis hele sitatet...
Så det at overbefolkning i enkelte verdensdeler betyr at det er fordelaktig at ikke alle får barn, gjør det fremdeles unormalt? Det finnes dyrearter som lever i sølibat fordi de tror noen andres unger blir sterkere - de hjelper til, dermed fører de arten videre uten å gjøre flokken for stort. Normalt er uansett et like idiotisk begrep som frihet - alle slenger det hit og dit i hytt og pine, men ingen har en felles definisjon. Med din logikk antar jeg at alle er unormale, siden ingen har det samme genmaterialet som alle andre?

Sitat av Gitarfreaken
Jeg må ærlig innrømme at jeg hadde fordommer før - helt til jeg så homsepatruljen for første gang.
Vis hele sitatet...
Homsepatruljen lager nok en del fordommer den også, skal du se. Om fordommene om menn med sminke er noe bedre enn sex-maniacs som voldtar små barn er en annen sak.

Og alle er bifil, alle har en seksualdrift som til en viss grad tiltrekkes begge kjønn.
Libido it iz.
Vis hele sitatet...
Tja, det der er en veldig omdiskutert greie. Å si at alle er litt homofile blir som å si at alle er litt mordere fordi alle har vurdert å drepe noen på et tidspunkt. Det man praktiserer og føler selv er mye viktigere enn at man har nappet loffen til et bilde for så å oppdage at det var en mann i femi klær.

Syns det var teit av dagbladet å rette mot en gruppe. Her er 3 idioter som ikke liker homofile. De gir jo navnene sine offentlig, og de er ikke engang over 18.

"Ja, ødelegg livet til unge uvitne unger fordi de trodde på noe dumt da de var unge."
Vis hele sitatet...
Døra svinger begge veier. Ved å la slike meninger komme på trykk - og samtidig fremstille det som gjennomsnittsungdommen - promoterer jo avisen til en viss grad aksept for å mislike homofile.
Det er vel ganske greit å få stimulert prostata uten en ekstra mann,
det finnes mye fint, pikens hånd, buttplugg, dildo, etc...

Og _det_ har ikke noe med gay å gjøre.
Sitat av Rakettsau
Jeg synes å huske å ha hørt at forskerne har funnet ut at de fleste forelsker seg i en av samme kjønn minst en gang i livet.
Vis hele sitatet...
Hvordan pokker kan man forske på noe sånt? Og få et så presist tall?
jeg sa at jeg hadde hørt det.
om det er sant vet jeg ikke
Teorien hans generaliserer jo veldig da; som om en kan se om en person er homofil eller ikke.

Og jeg henviser til Freuds lære om seksualdriften. (Ja, jeg vet at han hadde mange teorier som er litt langt ute og at han regnes av mange som passé, men i det kunnskapelige ståstedet mitt nå så virker teoriene hans teorier om seksualiteten troverdig.)
Sist endret av Kalakov; 9. mai 2005 kl. 20:50.
Sitat av DonTomaso
Dette forsto jeg ikke. Mener du at homser ikke er undertrykt i dag?
Vis hele sitatet...
Jeg mener at de var undertrykket når de bestemte seg for å lage flagget. De er det selvfølgelig fremdeles også.

Sitat av nudo
Det er vel ganske greit å få stimulert prostata uten en ekstra mann,
det finnes mye fint, pikens hånd, buttplugg, dildo, etc...

Og _det_ har ikke noe med gay å gjøre.
Vis hele sitatet...
Nettopp. Som sagt før, analsex != homofili. Alle homofile har ikke analsex, og analsex er ikke homofilt, det er bare den sexmetoden som er vanligst blant homofile. Det er mange måter å stimulere penis og klitoris uten vagina eller vagina også.
Sist endret av Spug; 9. mai 2005 kl. 21:31.
For seint å redigere, men uten vagina og PENIS, så klart.
Det er faemeg lenge siden jeg har sett et knippe SÅ stygge negere. Om man ser bortifra neger som et negativt ladet ord. ..for å snakke fra levvra...
Ser at "teorien" min nevnes litt her. Må understreke at det var noe jeg nevnte en gang p.g.a. en følelse jeg hadde. Og at det ikke var noe jeg hadde gått og tenkt lenge på. Det hele bunnet vel ut i at bifile kunne prøve å sjekke opp noen de trodde var hetero for å sjekke om de var litt bifile de òg.

PS: Jeg tror/mener at det er ingen/få homofile som legger ann på heterofile når de vet at den andres legning, bare så det er sagt.


Fawkes: Du legger ikke en litt negativ "ladning" i ordet neger i den setningen der da?
Sist endret av Torinogut; 10. mai 2005 kl. 21:11.
Men jeg føler meg litt ille til mote når dem sitter å stirrer og tar på meg når jeg får forbi dem.
Vis hele sitatet...
Så hvorfor har du da Spungebob-avatar?
Jeg har en god homofil kamerat, og det er ikke sånn at jeg blir livredd hver gang jeg snur ræva mot ham.
Greia er at det er utrolig klysete å komme med utsagn som "Det er ok! Så lenge de ikke prøver seg på meg".

Hallo, som heterofile har da homser også kritisk sans. De går ikke på hva som helst, og de holder seg jo også til likesinnede. Derfor er det rimelig innbilsk å si at du er redd for at en homse skal kaste seg over deg og stake opp endetarmen din og kalle deg søten.

Du må kanskje regne med at det iløpet av dagen er en homse som kaster et sultent blikk på deg, men hva slags skade gjør det?
Det skal også presiserest at Homofile menn har bedre smak på klær og interiør.
Sitat av ^hunk^
Det skal også presiserest at Homofile menn har bedre smak på klær og interiør.
Vis hele sitatet...
Jeg tror ikke at din seksuelle legning avgjør om du er flink til å velge ut gardiner eller ikke. Det må heller være andre kvaliteter som _ofte_ følger med homofili. Men det er ikke homofilien som gjør at man har god smak.
Sitat av ^hunk^
Det skal også presiserest at Homofile menn har bedre smak på klær og interiør.
Vis hele sitatet...
Det er sånne ignorante fordommer homofile må kjempe med. Det er bare tull at seksuelle legninger styrer motesans. Bare se på vestkantgutter.
IvI: Det er ikke negativt at folk som er homofile har god smak på klær. Jeg mener at det at personer med god klær smak er en positiv ting.
Det Ivi mener er at i bunn og grunn er det like stor sjangse for at en hetrofil mann skal være flink med gardiner og mote som at en homofil mann skal være det.

Uttalelser som at "homofile har bra smak" er en forferdelig generalisering.
Bonjævel
Marjo's Avatar
Sitat av ^hunk^
IvI: Det er ikke negativt at folk som er homofile har god smak på klær. Jeg mener at det at personer med god klær smak er en positiv ting.
Vis hele sitatet...
Greit det, men du sier jo at alle homofile menn har god kles- og interiørsmak. Kilde kor?
Kilde Homsepatruljen.
Sitat av ^hunk^
Kilde Homsepatruljen.
Vis hele sitatet...
Du baserer dine meninger og fakta utifra et "realityshow"
Hærremann da du vet jo at dette er ekstremtv og ikke noe annet.
Vet ikke om dette er nevnt før, men gidder ikke å lese igjennom 7 sider med innlegg..

Jeg mener jeg har hørt at det er en pølselignende ting i hodet som har noe med om du har homo eller ikke. Er det en stor pølse er du hetero, er den liten er du homo.

Jeg har ingenting imot homser. Jeg tror ihvertfall ikke det er noe man bestemmer, jeg tror det bare er sånn.

Med å se på den sveisen han har lurer jeg på om han er litt småhomo selv, hvis ikke pigmentene allerede har gjort han grå. Han i rødt ser litt homo ut pga. den stillingen han sitter i, begynte å flire litt.

Noe som provoserer meg litt er at han er homofob, men lesber har han ingenting imot. Selvfølgelig er det ingen som har det, men lesbiske jenter er det samme som homofile gutter.

Selv blir jeg kvalm av å se to homofile kline, selv om jeg ikke har noe imot dem.
Bonjævel
Marjo's Avatar
Sitat av ^hunk^
Kilde Homsepatruljen.
Vis hele sitatet...
Så du mener alle homofile menn er som karene i Homsepatruljen?
Sitat av mbht
Jeg mener jeg har hørt at det er en pølselignende ting i hodet som har noe med om du har homo eller ikke. Er det en stor pølse er du hetero, er den liten er du homo.
Vis hele sitatet...
Homofili har ingenting med det fysiske i kroppen å gjøre. Det er følelser som bestemmer legningen din, og de kan man ikke måle, veie, ta på eller studere i mikroskop.
Sitat av Marjo
Så du mener alle homofile menn er som karene i Homsepatruljen?
Vis hele sitatet...
Hadde jeg ment det, hadde jeg skrevet det!
Hadde du også giddet å lese igjennom hele tråden hadde du funnet ut mitt syn på homofili.
Sitat av ^hunk^
Hadde jeg ment det, hadde jeg skrevet det!
Hadde du også giddet å lese igjennom hele tråden hadde du funnet ut mitt syn på homofili.
Vis hele sitatet...
Du sier at homofile menn har dritbra smak og motesans.
Så refererer du til homsepatruljen.
Altså: Du mener at alle homofile har like bra smak som de kara i homsepatruljen.
Hvordan kan det misforståes ?
Jeg sier bare, dont feed the troll. Er nok bare en kar som kjeder seg og som er på jakt etter reinspikka faenskap..
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Sitat av Croyfer
Homofili har ingenting med det fysiske i kroppen å gjøre. Det er følelser som bestemmer legningen din, og de kan man ikke måle, veie, ta på eller studere i mikroskop.
Vis hele sitatet...
Følelser har jo mye med det fysiske i kroppen å gjøre da.
hva pokker, redigerte .. så posta det..
Fy faen som jeg hater intolerante mennesker, skyt dem alle sammen!

NB! Sarkasme-alarm, ingen ekte drapstrussel