Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  278 19923
Leste nettopp en artikkel på Dagbladet.no om unge Abo og vennene hans.
Er det bare meg som provoseres noe enormt av uvitenheten i utsagnene deres?

Noen utvalgte kommentarer fra intervjuet:
-Hvis bestevennen din forteller at han er homofil, hva sier du da?
- Jeg gir ham mye kjeft. Jeg slår ham og sier at hvis han ikke blir vanlig, så er vennskapet over, svarer Abo.

- Du er jo mot rasisme, hva er forskjellen?
- Rasisme og homofili er helt forskjellig. Rasisme er at man dømmes bare på grunn av hudfarge og kultur. Men homofili er noe man velger, sier Abo.

- Hva med lesbiske jenter?
- Lesbiske jenter? Hva skal jeg si? Jo, he-he, det er jo ikke like stygt.
Vis hele sitatet...
Artikkelen: http://www.dagbladet.no/kultur/2005/05/09/431240.html
Ja jeg ville ikke akkurat blitt glad jeg heller om bestevennen min fortalte han var homo. Han tøffet seg nok bare litt når han svarte, eller kansje reporteren fikset litt på det. De er ekstreme til det

Men er enig med han om Rasisme og Homofobi e helt forskjellig.

For min del kan de gjærne være homofile, men jeg vil ikke ha det at de kliner rett opp i trynet mitt for å si det sånn.
Sitat av froskenfredrik
-Hvis bestevennen din forteller at han er homofil, hva sier du da?
- Jeg gir ham mye kjeft. Jeg slår ham og sier at hvis han ikke blir vanlig, så er vennskapet over, svarer Abo.

- Du er jo mot rasisme, hva er forskjellen?
- Rasisme og homofili er helt forskjellig. Rasisme er at man dømmes bare på grunn av hudfarge og kultur. Men homofili er noe man velger, sier Abo.

- Hva med lesbiske jenter?

- Lesbiske jenter? Hva skal jeg si? Jo, he-he, det er jo ikke like stygt.
Vis hele sitatet...
Hans utsagn der sier jo mest om hans uvitenhet. Jeg lar meg ikke provosere av folks dumheter lenger, men hvis jeg selv hadde vært homofil ville jeg ha blitt veldig såret. Hvis en av mine venner hadde sagt slik til meg. Men det verste viser jo at han overhodet ikke er integrert i det norske samfunnet! I Norge skal alle mennesker ha samme verdi, uansett legning, hudfarge, tanker og ideer. Men tydeligvis ikke for Abo... For hvis han ikke blir vanlig så "slår han opp" vennskapet...
Latterlige utsagn. Man velger ikke å være homofil. Man kan velge å skjule det, men man kan ikke velge sin egen legning. Den personen som har svart at lesber er ok er bare en yr liten jævel. Jeg tror ikke han er den skarpeste kniven i skuffen.
Sitat av Croyfer
Latterlige utsagn. Man velger ikke å være homofil. Man kan velge å skjule det, men man kan ikke velge sin egen legning. Den personen som har svart at lesber er ok er bare en yr liten jævel. Jeg tror ikke han er den skarpeste kniven i skuffen.
Vis hele sitatet...

Jeg tror ikke man er født homofil! Det er ikke med i "naturlovene" å være homofil? Det er helt unaturlig. Det er min mening. Men som sagt, de må gjerne få lov å være homofile og jeg respekterer de!

Start your flaming
Sist endret av Sabbi; 9. mai 2005 kl. 11:24.
Sabbi:
Ikke gode i hodet?
Ikke med i naturlovene?
Hva med dyrene da? Finnes mange eksempler på dyr som tar det de får.
Jeg tror at problemet er at man enten må være homoseksuell, hetroseksuell eller biseksuell her i vårt samfunn.
Hva med å bare være seksuell, og så tar du det du føler for? Selv velger jeg hukjønn, så får alle andre gjøre som de vil.
Jeg tror heller ikke man er født homo, det er som om noen liker sjokolade, mens andre liker vanilje. Det bare blir sånn, men man velger det ikke.
Sist endret av lars?; 9. mai 2005 kl. 11:28.
Sitat av Sabbi
Jeg tror ikke man er født homofil! Det er ikke med i "naturlovene" å være homofil? Det er helt unaturlig. Det er min mening. Men som sagt, de må gjerne få lov å være homofile og jeg respekterer de!

Start your flaming
Vis hele sitatet...
Det er også unaturlig at man får downs syndrom og grå stær, men det skjer jo fordet. Når det er så mange som er homofile, og så mange som såtr frem med det så vil jeg knapt nok si at det kvalifiserer til å være unormalt lengre. Kanskje for 40 år siden, men ikke i dagens samfunn hvor selv politikere har stådd frem som homofile.
Sitat av Orgazmus
Sabbi:
Ikke gode i hodet?
Ikke med i naturlovene?
Hva med dyrene da? Finnes mange eksempler på dyr som tar det de får.
Jeg tror at problemet er at man enten må være homoseksuell, hetroseksuell eller biseksuell her i vårt samfunn.
Hva med å bare være seksuell, og så tar du det du føler for?
Vis hele sitatet...
Ja jeg trekker tilbake det med at de ikke er gode i hodet, for det er jo bare tilfelle med de jeg kjenner. Men ja det er unaturlig, jeg tror bare de er kåte og vil være spesielle på sin måte.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Jeg kom også til å lese artikkelen..

Er ikke dette en del av den spørre undersøkelsen dagbladet.no har til ungdom hver eneste dag? For da er det viktig at dere ser på måten de har reflektert artikkelen, søkelyset er bare på den homofobi saken. Gutten er rett og slett en idiot, er muligens litt slemt av media å henge han ut.


Uansett... Det er to kommentarer anngående homofili som irriterer meg:

1) Homser er ekle, derfor skulle dem ikke eksistert. Lesbiske derimot er det motsatte kjønn, så de skal få lov til å fortsette som før.
Klarer du å se saken fra to sider?

2) Det er greit med homser så lenge dem ikke prøver seg på meg.
Innbilsk?
Sist endret av Cappy; 9. mai 2005 kl. 11:36.
Sitat av Sabbi
[..]det er unaturlig, jeg tror bare de er kåte og vil være spesielle på sin måte.
Vis hele sitatet...
Vel, akkurat som andre mennesker er de kåte. Akkurat som andre mennesker vil de ha seg med de de føler seg tiltrukket av.
Og har de også baller nok til å stå frem med det, så applauderer jeg det
"Jeg har ingenting i mot homofile så lenge de ikke gjør det på gatene og skremmer hestene"
Det er ingenting galt med å være homofil. Jeg er ikke homofil, tvert imot, men har ingenting imot dem. Men jeg føler meg litt ille til mote når dem sitter å stirrer og tar på meg når jeg får forbi dem.
For det første så må jeg bare få understreke at jeg er HETEROFIL!
Men jeg har ingen ting mot homofile folk. De velger ikke (som andre har sagt tidligere i denne posten) å være homofil, det er noe du er født til.
Folk som hater homofilie folk vet ikke nok om folk som har valgt en slik livsvei. De har heller ikke snakket med folk som er homofile.
Egentlig så er alle personer litt homofile inni seg.
Missforstå meg rett, jeg har ingenting imot homofile selv om jeg er hetro. For all del, syns det er bra dem tørr å komme ut av skapet og virkelig innrømme hvem de er.
Sitat av ^hunk^
Folk som hater homofilie folk vet ikke nok om folk som har valgt en slik livsvei. De har heller ikke snakket med folk som er homofile.
Vis hele sitatet...
Vet ikke nok om homofile? Jeg vet sikkert like mye som deg om homofile, men kunnskap om de betyr ikke at jeg forstår deres valg og syns det er helt normalt.

Sitat av ^hunk^
Egentlig er alle personer litt homofile inni seg?
Vis hele sitatet...
Hvor i all verden får du det ifra?
Sist endret av Sabbi; 9. mai 2005 kl. 11:52.
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Syns dette blir for latterlig, nesten så man ikke gidder å kommentere det. Skal han være så tøff i trynet at han fordømmer folk for deres legning bør han ikke klage når noen bruker ordene uddis, neger eller pakkis om han.

Det er så typisk den dobbelmoralen vi finner i mange andre av disse "antirasistiske" tilfellene. Om en svart person sier noe myntet på hvite er det helt ok, hvis det er motsatt så er den hvite brått rasist pga. forholdene mellom det hvite folk og svarte folk fra tidligere tider.

Jeg får lyst å stikke han idioten der med kniv, i ansiktet.
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Sitat av Sabbi
For min del kan de gjærne være homofile, men jeg vil ikke ha det at de kliner rett opp i trynet mitt for å si det sånn.
Vis hele sitatet...
Men hetrofile mennesker kan gjøre det? Det du sier nå er at homofile ikke skal tørre stå fram i samfunnet.
Sitat av Sabbi
Jeg tror ikke man er født homofil! Det er ikke med i "naturlovene" å være homofil? Det er helt unaturlig. Det er min mening.
Vis hele sitatet...
Du tror ikke? Hvordan kan du komme med slike tåpelige utsagn basert på noe du tror? Og hvordan har det seg slik at homofili er observert i dyreriket også?

Diskriminering på grunn av seksuell legning burde ikke forekomme. Det er ingen grunn til at homofile skal være redd for å stå fram i frykt for å ikke bli akseptert av samfunnet.
Sitat av Devine
...

Jeg får lyst å stikke han idioten der med kniv, i ansiktet.
Vis hele sitatet...
Ingen grunn til å ty til vold selv om eq/iq er så lav at det formes et svart hull i nærheten av personen. Stenge han inne i et "big brother" hus med massevis av hetro menn som oppfører seg litt "homsete" derimot kunne blitt ganske tøft.
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Sitat av meitemark
Ingen grunn til å ty til vold selv om eq/iq er så lav at det formes et svart hull i nærheten av personen. Stenge han inne i et "big brother" hus med massevis av hetro menn som oppfører seg litt "homsete" derimot kunne blitt ganske tøft.
Vis hele sitatet...
Neida, jeg sier ikke jeg hadde gjort det, det er bare den umiddelbare tanken som slår meg når jeg leser sånt som det der. Jeg foreslår at vi får tak i adressen hans, greit nok mange heter Apu på Holmlia, men får vel tak i den, og nominerer han til en dag med homsepatruljen. Slike menneskesyn fjerner all troverdighet han måtte ha til enhver annen sak, at han ikke innser dette selv gjør han like kredibel som raddis-ungdom som kaster brostein mot politiet.
Sabbi: Homo betyr lik, alle personer er litt homofil eller bifil i seg. Ta fotballen som et eksempel, der er det vanlig at godt voksne klasker hverandre på rumpa. I dyreriket er det også homofili, dette skjer blant dyr som koser med andre dyr. Ikke fordi de er homofil, men at de trenger nærhet fra andre.
Sitat av Devine
Jeg får lyst å stikke han idioten der med kniv, i ansiktet.
Vis hele sitatet...
I'LL HELP YOU STAB HIM OVER THE INTERNET. Men fra spøk til alvor, han er jo hjerneskadet og prøver bare å skjule at han har en misplasert bukkake. Legg merke til all sæden i håret hans.

http://lynzh.eluid.org/aboXart503.gif
Sitat av froskenfredrik
Leste nettopp en artikkel på Dagbladet.no om unge Abo og vennene hans.
Er det bare meg som provoseres noe enormt av uvitenheten i utsagnene deres?

Noen utvalgte kommentarer fra intervjuet:

Artikkelen: http://www.dagbladet.no/kultur/2005/05/09/431240.html
Vis hele sitatet...
Det er typisk at homofile tar seg nær av dette utsagnet fra dum og uvitende ungdom på 16 år.
So much for gjensidig respekt sier jeg bare.

Her kommer de frem i media med slike latterlige utsagn. "Lesber er jo mye bedre da... Præhæhææ!" Idioter sier jeg.

Det som er typisk er at de trekker inn religion i saken. Det er veldig enkelt å støtte seg på den når viktige ting skal diskuteres. Det mener iallefall jeg.

Jeg synes det er urovekkende å se at folk tror at homofili er velgfritt. Hvorfor vil folk velge det når det følger med div. problemer som partnerskapslovgivningen og all den hetsen man opplever i media fra forskjellige hold. Man velger ikke legningen sin. Det er bare sånn det er.

Sitat av r33l
Det er typisk at homofile tar seg nær av dette utsagnet fra dum og uvitende ungdom på 16 år.
Vis hele sitatet...
Sant det. Mange fremtredende homofile er ganske så hårsåre, men personlig så blir jeg provosert av måten disse guttene prater på. "Det er ikke slik at vi ønsker å drepe en homofil dersom vi ser en på gata." Hva slags holdning er dette? Er det en utbredt holdning blandt flerkulturell ungdom dette her? Nå er ikke jeg noen rasist, men det er slike folk som dette som gjør en litt mørkredd...
Det blir somregel ganske morsomme og patetiske argumenter så snart folk begrunner oppfattningen sin med hva de TROR og ikke hva de vet...

Jeg personlig gir blanke faen i om folk er homser, lesber, eller liker å tråkke på insekter for å få orgasme.

Det vitner om total arroganse når man sier:
Sitat av Sabbi
For min del kan de gjærne være homofile, men jeg vil ikke ha det at de kliner rett opp i trynet mitt for å si det sånn.
Vis hele sitatet...
Jeg gir også faen i om folk er homofobe, (bare de ikke er homofobe i nærheten av meg... ?)

Det eneste som gjør meg varm på øra er når folk sier ting som vitner om at de rett og slett ikke har tenkt seg om, men bare gjentar et passelig politisk korrekt utsagn!

Hvis man skal argumenter for noe må man finne ut litt om hva man snakker om...
Blir du faktisk forbanna hvis to menn står å kliner på byen ved siden av deg?
Eller sier du bare det fordi det høres bittelitt tøft ut?

--->Jeg tipper du rett og slett blir en smule flau, rister det av deg og kjøper en drink til.
--->Og så har du glemt det 5 minutter etterpå...

I forskningen har man faktisk funnet små forskjeller i hjernen på homofile menn i forhold til heterofile...
Man kan ikke velge å lage en forskjell i hjernens kjemi.
Homofobi er noe tull, få slutt på det..!

Jeg takler ikke folk som sier "Homser er helt greie de, bare de ikke legger an på meg!"
Selv om homofile tiltrekkes av det samme kjønn, er det ikke sikkert at de legger an på alle gutter de støter på, så her er det bare å føle seg trygg. Selvsagt skjer dette noen ganger, men det kan jeg ikke tro er så innmari alvorlig.
Sitat av Odne
Det blir somregel ganske morsomme og patetiske argumenter så snart folk begrunner oppfattningen sin med hva de TROR og ikke hva de vet...

Jeg personlig gir blanke faen i om folk er homser, lesber, eller liker å tråkke på insekter for å få orgasme.

Det vitner om total arroganse når man sier:


Jeg gir også faen i om folk er homofobe, (bare de ikke er homofobe i nærheten av meg... ?)

Det eneste som gjør meg varm på øra er når folk sier ting som vitner om at de rett og slett ikke har tenkt seg om, men bare gjentar et passelig politisk korrekt utsagn!

Hvis man skal argumenter for noe må man finne ut litt om hva man snakker om...
Blir du faktisk forbanna hvis to menn står å kliner på byen ved siden av deg?
Eller sier du bare det fordi det høres bittelitt tøft ut?

--->Jeg tipper du rett og slett blir en smule flau, rister det av deg og kjøper en drink til.
--->Og så har du glemt det 5 minutter etterpå...

I forskningen har man faktisk funnet små forskjeller i hjernen på homofile menn i forhold til heterofile...
Man kan ikke velge å lage en forskjell i hjernens kjemi.
Vis hele sitatet...
Bra skrevet. Kjenner meg veldig godt igjen.

Personlig så synes jeg det er litt småekkelt når jeg ser to menn kysse med hverandre, MEN. Det er mitt problem. Jeg blir ikke sint eller provosert på noen måte. Jeg gjør akkurat som over. Snu meg vekk og så er alt glemt etter 5 minutt.
Vet ingenting
Sitat av ^hunk^
Folk som hater homofilie folk vet ikke nok om folk som har valgt en slik livsvei. De har heller ikke snakket med folk som er homofile.
Vis hele sitatet...
Det er vel ikke så veldig mye å vite om personen? Bare det at han/hun er tiltrukket av samme kjønn.? Du får det jo til å høres ut som dette er en sykdom ellernoe.

Egentlig så er alle personer litt homofile inni seg.
Vis hele sitatet...
Huh? Er 100% hetero jeg. Vet ikke med deg, men jeg føler absolutt ingen tiltrekkelse mot det samme kjønn som meg.
Sitat av marjuice
Homofobi er noe tull, få slutt på det..!

Jeg takler ikke folk som sier "Homser er helt greie de, bare de ikke legger an på meg!"
Selv om homofile tiltrekkes av det samme kjønn, er det ikke sikkert at de legger an på alle gutter de støter på, så her er det bare å føle seg trygg. Selvsagt skjer dette noen ganger, men det kan jeg ikke tro er så innmari alvorlig.
Vis hele sitatet...
Helt riktig. Folk som sier dette er jo i grunn innbilske. SÅ billige er ikke selv gutter at de legger an på alt de ser
Calavera: Nei,jeg er ikke homofob, noe du kanskje hadde funnet ut, hvis du leste postene skikkelig.
Sitat av Odne
Blir du faktisk forbanna hvis to menn står å kliner på byen ved siden av deg?
Eller sier du bare det fordi det høres bittelitt tøft ut?
Vis hele sitatet...
Hehe høres bittelitt tøft ut? Det er vel det minste jeg bryr meg om! Om noen her på forumet syns jeg er tøff for jeg ikke liker å se to gutter kline?

Nei jeg blir ikke forbanna. Jeg syns det er kvalmt og motbydelig og går vekk. Jeg går ikke mellom dem og sier "hei det der må dere ikke gjøre", eller gir dem et stykt utrykk! Jeg går vekk og lar dem være i fred fordi jeg selv takler å se på det.
Sist endret av Sabbi; 9. mai 2005 kl. 13:12.
Vet ingenting
Sitat av ^hunk^
Calavera: Nei,jeg er ikke homofob, noe du kanskje hadde funnet ut, hvis du leste postene skikkelig.
Vis hele sitatet...
Jeg har lest postene dine skikkelig, hvis ikke, hadde jeg ikke quota deg.

Det som jeg sa over, er at det virker som du får det til å høres ut som homofile har en eller annen sykdom. (for å sette det litt på spissen)

Man trenger ikke å vite noenting som helst om homofile, for de er akkurat samme personen som meg og deg, bare at de da er tiltrukket av samme kjønn.
trodde ikke det fantes folk igjen i "forumgenerasjonen" jeg, som fortsatt så på homofili som noe unaturlig. vi lever i 2005, hva med å kaste litt kjønnsroller og middelalderske definisjoner på kjønn og seksualitet på bålet? dere som er "imot" homofili og i tilegg er fjerne nok til å argumentere for det avslører bare dere selv som trangsynte idioter i mangel på nye impulser.
i tilegg synes jeg det er litt stakkarslig med folk som "ikke har noe imot homofile", men som understreker nederst i posten sin hvor heterofile de er. Er det så forpult viktig? Ser dere dobbeltmoralen her?
Dere er alle småborgelige konformister, ennå så liberale dere tror dere er

Til slutt en brannfakkel: hvorfor ikke respektere pedofile også, siden også disse har en legning de er født med? det er liksom uhørt, men tenk litt over det. nå kan dere se akkurat hvor frittenkende dere er.

PS. jeg er hetero hæhæ
Sitat av FlyingVeeVee
Helt riktig. Folk som sier dette er jo i grunn innbilske. SÅ billige er ikke selv gutter at de legger an på alt de ser
Vis hele sitatet...
Jess, du har fatta mitt poeng. (;
Sitat av Sabbi
Hehe høres bittelitt tøft ut? Det er vel det minste jeg bryr meg om! Om noen her på forumet syns jeg er tøff for jeg ikke liker å se to gutter kline?

Nei jeg blir ikke forbanna. Jeg syns det er kvalmt og motbydelig og går vekk. Jeg går ikke mellom dem og sier "hei det der må dere ikke gjøre", eller gir dem et stykt utrykk! Jeg går vekk og lar dem være i fred fordi jeg selv takler å se på det.
Vis hele sitatet...
Jada, så...

Litt merkelig at de fleste av din kaliber lett fikser å se avhogde kroppsdeler og blodig krig uten å blunke, men så snart to av menn kommer borti hverandre med leppene så freaker de ut og må løpe og gjemme seg...

Det indikerer at homofobi er et VALG...

Sitat av Loud
Til slutt en brannfakkel: hvorfor ikke respektere pedofile også, siden også disse har en legning de er født med? det er liksom uhørt, men tenk litt over det. nå kan dere se akkurat hvor frittenkende dere er.

PS. jeg er hetero hæhæ
Vis hele sitatet...
Dust!!!

Pedofili kan muligens være en medfødt legning, men VOLDTEKT AV BARN er REN ONDSKAP og skyldes psykososiale forstyrrelser og IKKE en legning.
poenget er at folk tenner på forskjellige ting og at folk utgir seg for å være så forpult forståelsesfulle og liberale her, når de i virkeligheten ikke er det...

jeg snakket forresten ikke om voldtekt av barn, det er jo helt groteskt..
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Sitat av Sabbi
Nei jeg blir ikke forbanna. Jeg syns det er kvalmt og motbydelig og går vekk. Jeg går ikke mellom dem og sier "hei det der må dere ikke gjøre", eller gir dem et stykt utrykk! Jeg går vekk og lar dem være i fred fordi jeg selv takler å se på det.
Vis hele sitatet...
Da er det jo helt åpenbart at problemet ligger hos deg.
Sitat av Odne
Jada, så...

Litt merkelig at de fleste av din kaliber lett fikser å se avhogde kroppsdeler og blodig krig uten å blunke, men så snart to av menn kommer borti hverandre med leppene så freaker de ut og må løpe og gjemme seg...

Det indikerer at homofobi er et VALG...
Vis hele sitatet...
Av min kaliber? Selv om jeg ikke liker å se på homofile kysse så er jeg ikke umennesklig

- Kjenner dere virkelig ingen unge homofile?

- Nei. Jo, forresten ... Løpetrener'n på laget fjor. Jeg synes faktisk han var ganske snill, jeg, sier Abo som er en av mange, unge gutter i Oslo med negative holdninger til homofili.

- Jeg har ingen homofile kompiser, det er poenget.
Vis hele sitatet...
Altså, vår venn Abo er bare litt treig. Han er innprentet med gode gamle kjønnsroller og reagerer naturlig med avsky når noen bryter med kjønnsrollene. Selv om den eneste homsen han kjenner faktisk var en likandes kar. Videre leser vi:

- Det er måten de oppfører seg på, veldig feminint. Når en mann prøver å være som en kvinne, provoserer det. Det er ekkelt, sier Abo. Olumide og Niyi er enige.
Vis hele sitatet...
Altså, her ser vi i følgende rekkefølge uvitenhet, forvirring og følelser som en konsekvens av innprentede kjønnsroller. Abo og vennene hans tror alle homser oppfører seg "feminint", at homser prøver å være en kvinne og at det er ekkelt. Abos idioti er et resultat av uvitenhet og innprenta kjønnsroller. Han vokser det forhåpentligvis av seg.
er jo ikke noe og stikke under en stol at homo er mye eklere enn lesber, eller hva? :P For min del er lesber bare fine ting Har ikke noe imot homser generelt da, er bare ekkelt..
han er stygg i hue han som ville slått kompisen sin? han er jo den samme selvom han er tiltrukket av gutter
Sitat av Cenomorph
er jo ikke noe og stikke under en stol at homo er mye eklere enn lesber, eller hva? :P For min del er lesber bare fine ting Har ikke noe imot homser generelt da, er bare ekkelt..
Vis hele sitatet...
Ikke assosier lesber med sex. Det blir bare dumt.

Edit: Skrivefeil.. (:
Sist endret av random8173; 9. mai 2005 kl. 13:43.
Sitat av Cenomorph
er jo ikke noe og stikke under en stol at homo er mye eklere enn lesber, eller hva? :P For min del er lesber bare fine ting Har ikke noe imot homser generelt da, er bare ekkelt..
Vis hele sitatet...
Ærlig talt. Når du tenker lesber så tenker du automatisk pornolesber. Du er klar over at "lesbeporno" er lesbisk seksualitet på menns premisser? Du lider av det samme som Abo. For masse porno. Og hva er egentlig så ekkelt med homser?
Sitat av Sabbi
Av min kaliber? Selv om jeg ikke liker å se på homofile kysse så er jeg ikke umennesklig
Vis hele sitatet...
Jasså... modererer du deg nå da?

Vil vel kanskje si at du "misliker" å se homser kline...
Å si at du ikke liker det impliserer at andre "liker" det...
Jeg rett og slett bare bryr meg ikke stort....

Men det var vel litt i overkant å legge deg i kaliber-båsen.
Jeg burde jo ikke putte folk i båser når jeg argumenterer for åpenhet og slikt
Sitat av commie
Ærlig talt. Når du tenker lesber så tenker du automatisk pornolesber. Du er klar over at "lesbeporno" er lesbisk seksualitet på menns premisser? Du lider av det samme som Abo. For masse porno. Og hva er egentlig så ekkelt med homser?
Vis hele sitatet...
Akkurat det jeg mente med min post, bare at du utdypet det -litt- bedre enn meg. ;p
Sitat av commie
Ærlig talt. Når du tenker lesber så tenker du automatisk pornolesber. Du er klar over at "lesbeporno" er lesbisk seksualitet på menns premisser? Du lider av det samme som Abo. For masse porno. Og hva er egentlig så ekkelt med homser?
Vis hele sitatet...
No offence.. Hva som ikke er ekkelt med det hvis du er hetro? har du vært på www.kristian.com og mene at du ikke syns det var ekkelt? Noen sa til meg at det var en rapper som hadde en ny sang og at jeg kunne laste den ned der, lukka den ned veldi fort :S
Sitat av Loud
Til slutt en brannfakkel: hvorfor ikke respektere pedofile også, siden også disse har en legning de er født med? det er liksom uhørt, men tenk litt over det. nå kan dere se akkurat hvor frittenkende dere er.
Vis hele sitatet...
Ved å praktisere sin legning bryter homofile ingen lover i Norge.

Ved å praktisere pedofili bryter du en del sentrale lover i lendet vårt, samt at du får 99% av befolkningen på nakken.

Ikke bland homo- og pedofili. Det blir for fjærnt.
Sitat av Cenomorph
No offence.. Hva som ikke er ekkelt med det hvis du er hetro? har du vært på www.kristian.com og mene at du ikke syns det var ekkelt? Noen sa til meg at det var en rapper som hadde en ny sang og at jeg kunne laste den ned der, lukka den ned veldi fort :S
Vis hele sitatet...
Er det ekkelt med et par homser som tar på hverandre?
Men hele grunnpoenget er vel det at alt dreier seg om respekt! Abo og hans kamerater er jo veldig opptatt av respekt... Hvorfor kan de ikke da respektere at folk er forskjellige, at man har mange forskjellige legninger. Det hadde jo vært det enkleste. Jeg har selv homovenner å de har ikke gjort meg noe galt, så vidt jeg veit... Å de foretrekker å bli kalt homse fremfor homoseksuell...
Sitat av commie
Er det ekkelt med et par homser som tar på hverandre?
Vis hele sitatet...
njaa, så lenge dem har klærne på så. Har ikke noe imot homser generelt. Men var
liksom bare det jeg ville si. Men liker det ikke.

Hadde liksom ikke denga en venn pga det, kansje noen små endringer i vennskapet :/
Sitat av Cenomorph
njaa, så lenge dem har klærne på så. Har ikke noe imot homser generelt. Men var
liksom bare det jeg ville si. Men liker det ikke.

Hadde liksom ikke denga en venn pga det, kansje noen små endringer i vennskapet :/
Vis hele sitatet...
Jasså, så lenge de har klærne på så er det ekkelt? Okei, du tok sikkert feil. (;
Jeg skjønner at det må komme som et sjokk å plutselig få vite at en kamerat er homse, men det er jo bare noe man må venne seg til om man skal bringe vennskapet videre.