Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1338
skaffet meg AC i går og gikk rett på Multiplayeren hadde hørt mye og hadde store forventninger. Så langt har det innfrid til de grader. Jeg elsker konseptet som multiplayeren har. Snike seg rundt samtidig som noen er etter deg.

Siden taktikk og spillemåte har en veldig stor betydning for hvordan du gjør det tenkte jeg det hadde vært fet med en tråd der folk kunne diskutere hvordan DU liker og spille spillet, med tactics osv (vis du vil avsløre

En ting jeg gjorde mye i går var og stå i en gruppe med folk som var lik min karakter og så dem snike seg innpå meg bare for og myrde den sivile som sto ved siden av meg, da beleilig nok mitt target slentret rolig forbi,lett kniv i bakhodet. ganske så tilfredsstillende ja

så viss du har noe og dele eller bare hva du synes om gamet post away

themag1cdrag0n
Xbox eller PS3?

Synes ikke taktikk har så veldig mye å si mtp at det er extremt mange noobs. Kan stå helt rolig på et åpent tak får å scoute etter mitt target og så kommer han som jager meg opp på taket men springer forbi, bare for å håppe ned å ta en sivil. Men de rundene hvor det faktisk er gode spillere er jeg for det meste ikke å finne. Jeg er HELE tiden i bevegelse og finner jeg targeten min springer jeg bare forbi å stikker han litt i magen and I'm off. Det er klart at de finner meg lettere når jeg er i konstant sprint men kommer meg unna i 80% av tilfellene.
viss du tror etterfølgeren din er rett bak deg, kast smoke. ikke spar på den. Viss du har pistol tilgjengelig er det også lurt å være på hustakene. ellers holder jeg meg på bakken viss ikke jeg må opp.

Men noen som forstår poengsystemet 100% her? det gjør ikke jeg, bare dreper jeg
Ps3 Btw
er helt enig med deg Powlair har ikke fått spilt det så veldig mye enda men har lagt merke til de tullingene som løper hele tiden og bare får 100 points kill. men det er for meg ikke artig... sneaky sneaky
Er som sagt en tulling som springer rundt hele tiden men jeg har jo litt variasjon i killsene slik at det ikke bare blir 100 points. Og er det gode spillere så chiller jeg bare rundt kring med de kule kids aka. computers eller chillern på en benk
Sist endret av Quix; 26. november 2010 kl. 22:56.
BTW; viss noen vill spille på PS3 legg til TheKillerMartin

Kom vell på 1. plass 5 matcher på rad i går kveld
▼ ... over en måned senere ... ▼
Er ikke så jævla dreven på disse multiplayer tingene.. Kommer jeg online å spiller med folk bare ved å trykke multiplayer? :P
Du får ikke bare poeng for hvor mange du har drept, Du får også poeng for å gjøre stilfulle kills.
Så det er ikke alltids de med flest kills som vinner.
Sitat av Fusjon Vis innlegg
Du får ikke bare poeng for hvor mange du har drept, Du får også poeng for å gjøre stilfulle kills.
Så det er ikke alltids de med flest kills som vinner.
Vis hele sitatet...
Tenk på det som Stick and Stones på Black Ops.
Jeg har fått fire spill til jul og dette er en av dem Og det er bra det er.

Jeg har spilt en del Multiplayer men ikke singleplayer. Jeg er Lvl 16 og syns spillet er veldig bra! Engang fikk pursueren min 1000 points fordi han gjorde noen spesielle ting. Noe som skal en del til hvis du ikke har killstreak Det er noe man kan få når man komme ropp i level. Noe som ikke trengs "stilfulle kills" Men dette spillet er ikke sånn folk prøver å bli best på. Ihvertfall ike sånn som på cod Og det med at man får pts får stilfulle kills det et noe som er veldig bra. Sånn at det ikke blir å bare f.eks skyte en person og så få en kill som er verdt like mye som en Air-Assasination.


Edit: Grunnen til jeg ikke spiller Singleplayer er fordi jeg holder på med God Of War I nå også skal jeg runne resten. Fikk triliogien i gave
Sist endret av stinkdyr; 28. desember 2010 kl. 22:33.