Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 3155
Nå har jeg bare litt igjen av dette herlige stoffet, og tviler på at jeg skal skaffe mer på en stund. Jeg har hatt mange fine opplevelser (og mange interessante opplevelser), men valgte å gi bort et par hundre milligram til en venn fordi jeg rett og slett syns jeg har trippet nok for en stund nå. Jeg har nå 20-40mg igjen.

Første gang jeg trippet på dette stoffet tok jeg nasalt i en dose tilsvarende det jeg har igjen. Det var første gang jeg trippet, og jeg badtrippet heftig. Jeg feildoserte ved en tabbe. Det er flaut å snakke om, men tross i at jeg brukte store deler av perioden med å ligge på do og frykte ansiktene i doskåla ga trippen meg mersmak. For etterhvert som trippen gikk opplevde jeg noe magisk, noe ubeskrivelig. Jeg har lest de villeste rapportene på 2c-e som er å oppdrive på internett, men ingen kommer i nærheten av det jeg opplevde. Det jeg opplevde var så hinsides at det er umulig for meg å beskrive den.

Jeg ønsker å gjenoppleve dette nå. Jeg føler at jeg nå, etter et dusin tripper i varierende doseringer og mye tenking rundt dette er klar for å reise tilbake dit. Denne gangen skal jeg planlegge trippen skikkelig så jeg unngår de største fallgruvene, som jeg til nå har opplevd nok til å vite hvordan jeg unngår dem.

Det er ingen sjans for at jeg skal nå det samme punktet med oral dosering. Oralt er veldig greit det, men det blir ikke en ordentlig "trip" i sinnet som jeg har opplevd på nasale doseringer. Mange vil være uenige med meg, men jeg syns oralt gir en mer rusliknende trip. Ikke en reise.

Jeg har sliter hardt med bodyload og har denne gang bestemt meg for å ta det rektalt. Noen som har erfaringer med fremgangsmåter? Lest rundt på diverse foraer og folk anbefaler forskjellige metoder i hytt og pine. Gelcaps her, sprøyter der. Dessverre har vi ingen gode tråder om det her på Freakforum, som er det rusmiddelforumet jeg føler jeg kan stole mest på. Hadde vært fint om noen kunne skrevet ned fremgangsmåten de mener gir best rektal virkning.
Har bare et lite tilleggspørsmål hvis det er noen som har erfaring med dette, men vil ikke det svi noe for jævlig? Med tanke på hvor mye det svir nasalt?
Ifølge det jeg har lest er svien helt forjævlig med noen stoffer, men ikke med 2c-e. Såfremt du ikke blander ut med alkohol...
Sitat av Stratops Vis innlegg
Ifølge det jeg har lest er svien helt forjævlig med noen stoffer, men ikke med 2c-e. Såfremt du ikke blander ut med alkohol...
Vis hele sitatet...
Vil ikke tro sprit med 2c-e er som å smøre fuktighetskrem i rævva akkurat..