Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 6772
er det mulig å stappe bk-MDMA i en 100mg kapsel uten å dø av overdose (må overleve til neste helg, skal på kino )???
hvor lenge varer en pille? er det enkelt for et vedkommene (mamma) å oppdage at jeg turer? hangover? sniffe? takk for alle svar
Sitat av shaman-sultan Vis innlegg
er det mulig å stappe bk-MDMA i en 100mg kapsel uten å dø av overdose (må overleve til neste helg, skal på kino )???
hvor lenge varer en pille? er det enkelt for et vedkommene (mamma) å oppdage at jeg turer? hangover? sniffe? takk for alle svar
Vis hele sitatet...
http://www.erowid.org/chemicals/meth...one_dose.shtml

100mg skal gå fint.

Prøvde du i det heletatt google?

EDIT: Vet ikke hvordan _du_ vil reagere på det, men når jeg så kompisen min på methylone, hadde nok mora hans merka at ett eller annet ikke var som det burde. Han følte seg også(as usual når det kommer til slike typer drugs) veldig sliten i hodet i uka som kom.
Sist endret av VinumSabbathi; 31. januar 2010 kl. 17:38.
Reported dosages in clinical essays range from 100 to 500 mg orally and from 50–150 mg intravenously (though it's extremely unsafe to use "Explosion" or any "cut" powdered methylone intravenously).
aha, oki, men hvor lenge turer man på 100mg?
og er bk-MDBD likt? (litt billigere )

og er 5g mulig å få i brev uten å vekke oppmerksomhet hos tollere? fant noe som kosta 474kr for 5g (bk-MDMA) og noe som kosta 426kr for 5g (bk_MDBD) er det noen forskjell på stoffene og hvilke er best? fant lite på google og synes dette er litt bedere en å lete så lenge
Sitat av shaman-sultan Vis innlegg
aha, oki, men hvor lenge turer man på 100mg?
og er bk-MDBD likt? (litt billigere )

og er 5g mulig å få i brev uten å vekke oppmerksomhet hos tollere? fant noe som kosta 474kr for 5g (bk-MDMA) og noe som kosta 426kr for 5g (bk_MDBD) er det noen forskjell på stoffene og hvilke er best? fant lite på google og synes dette er litt bedere en å lete så lenge
Vis hele sitatet...
Sikker på at du ikke mener bk-MBDB?
nope, bk-mdbd tror du tok feil der

og er mdvp og mdvppp det samme som de to andre?
Sitat av shaman-sultan Vis innlegg
nope, bk-mdbd tror du tok feil der

og er mdvp og mdvppp det samme som de to andre?
Vis hele sitatet...
Finner ingen god info på nettet angående de stoffene du nevner jeg iallefall. Vet at det er flere kloke hoder her som helt sikkert har mere peiling.

Anbefaler deg å vente med å bestille evt. innta noe av det du har nevnt til du får bedre greier på varighet og doseringer. Det som er så dumt med enkelte RC's, at det som står om doseringer er tatt utgangspunkt fra to-tre erfaringer fra andre folk(som gjerne har forskjellige meninger angående dosering de også).
tenkte å prøve selv, kan man kjøpe slike gelatin tabs i en helsekostbutikk i bergen?
fant en sykt billig side som selger slikt
Har selv brukt methylone(bk-MDMA) huager av ganger, var min favoritt i en periode.

Anbefaler deg på ingen måte å ta dette siden det er et RC, men vist du først skal gjøre det så les deg opp på nettet skikkelig først, finnes hauger av info om dette stoffet på nett, (drugs-forum.com er en bra plass i begynne)

Vill anbefale deg å dosere ca 100-150mg i en drop første gangen for å føle litt på det, dropp det i rizzla, men snort en liten strek først og vent noe timer tilfelle du er allergisk eller noe (husk at jeg mener methylone(bk-MDMA) her og ikke butylone(bk-MBDB) er ganske stor forkjell på disse to, og mener dosen er en del lavere på det sist nevnte) jeg pleide å droppe ca 250-300mg når jeg holdt på, så for å fylle på med 100mg dropper utover kvelden, har pløyd gjennom et gram på en kveld før, vet det er stupid, annbefaler det ikke, det som er det kjipe er med methylone er nedturen, denne kan være kjip, og søvn innen 12 timer etter siste intak er veldig vanskelig!, en av grunnen til jeg ga opp dette stoffet, og at jeg fikk en bad batch en gang og endte opp på sykehuset, men det er en anen historie,
pass på at du kjøper det fra en vendor som har bra saker, reaserch er nøkkelen her!!men skal du først drive med rcer så burde du finne ut av dette selv, skal ikke forhånds dømme, men siden du enda bor hjemme er du vell kansje litt i yngste laget til å drive med dette?, siden du er redd dine foreldre skal merke det, og ja, er du høy på methylone så er det ganske lett å se, store pupiller, kjeve ect..

Likte dette stoffet veldig godt i begynnelse, var en loved up digg party drug, sinnsykt bra vist du kan ta det med en dame ect, men ettervert så forandret batchene seg til at stoffet fikk en mer speed lignede effekt, dette er bekreftet av andre brukere på nett, så etter det har jeg ikke vert borti det, når det fikk en mer speedet effekt ble og nedturene hardere, så da ga jeg det opp mens leken var god, unsett et stoff som er lett å bli glad i for min del, vet at ikke alle liker dette stoffet, men jeg har sikkert pløyd gjennom 50gm i min tid

Lykke til, og vær for all del forsiktig!
Sitat av shaman-sultan Vis innlegg
er det mulig å stappe bk-MDMA i en 100mg kapsel uten å dø av overdose (må overleve til neste helg, skal på kino )???
hvor lenge varer en pille? er det enkelt for et vedkommene (mamma) å oppdage at jeg turer? hangover? sniffe? takk for alle svar
Vis hele sitatet...
Det lukter uerfaren ungdom av dette opplegget her lang vei.

Det at du stokker om navnene på stoffene her sier meg at du enten ikke har peiling, eller at du sitter på en kilde det over hodet ikke går an å stole på. Det heter for eksempel bk-MBDB og MDPV.

Overdose er ikke din største bekymring her, men komplikasjoner som ukjente stoffer som dette kan fremkalle. Kort og greit betyr det at det er en sjangs for at du skader deg selv og ingen vil helt forstå hvorfor eller hvordan det kan repareres.

100mg methylone trenger ikke å være merkbart engang for en uerfaren bruker, på lik linje med at mange ikke forstår hvordan f.eks speed og kokain fungerer før de har brukt det noen ganger. I tillegg varierer dose-responsen folk har til stoffet ganske mye.

Mitt råd til deg er å vente, og ta stoffer som er litt mer research på enn typiske RCs. Det at du sitter og lurer på disse stoffene her sier meg egentlig bare at du ikke har tilgang på ordentlig dop. Med et hvilket som helst stoff som dette kan du ende opp med å ha klinkekulepupiller i 12 timer etter inntak, så jeg ville holdt meg langt unna min gode mor under en slik påvirkning.

Å bestille det her KAN ryke i posten som narkotika, men du har det på godsiden hvis du bestiller i brev, det er veldig sjelden ting blir sjekket der. Gelatinkapsler får du på helsekosten i andre etasje på bystasjonen, ved rulletrappene i den gamle delen av bygget.
uerfaren ungdom, yes, men det heter bk-MDMA: http://en.wikipedia.org/wiki/Methylone

takk for tipset, skal holde meg unna mamma jeg veier rundt 50kg og har aldri prøvd noen som helsa typer rus, hvor lenge varer 200mg (kansje et dumt spørsmål?)???
Sitat av shaman-sultan Vis innlegg
uerfaren ungdom, yes, men det heter bk-MDMA: http://en.wikipedia.org/wiki/Methylone

takk for tipset, skal holde meg unna mamma jeg veier rundt 50kg og har aldri prøvd noen som helsa typer rus, hvor lenge varer 200mg (kansje et dumt spørsmål?)???
Vis hele sitatet...

Du har alldri prøvd noe rus, så skal du rett på et reasearch chemical du aner veldig lite om?, ikke smart, og jeg vill fraråde deg å starte med denne type drugs vist ikke du har noe erfaring i det hele tatt, hva skjedde med det gode gamle, starte med å drikke seg full for å så røke en joint eller noe? den gode gamle rus stigen er vell best for deg vill jeg tro og husk at de tradisjonelle ulovlig drugsa er safere en det du får på nettet.

men skal ikke dømme, har du førtst bestemmt deg, så hjelper det vell lite hva vi her sier men siden du er bare 50kg, ville jeg startet lavere en 200mg og heller fylt på ettervert, peaken på methylone er ganske kort, en time to, så går det over til en mer speedet feeling, derfor lett for at man fyller på men man kommer ikke helt opp der man vill med å redosere, så det kan fort bli en ond sirkel der du plutselig ikke greier å stoppe før alt er vekke, her er mephedrone hakket verre, men methylone har noen av den samme moreish feelingen, vertfall på meg.

Så skal du ta dette, så ikke legg noe planer de neste 12-15timene, og jeg advarer deg, nedturen kan være sinnsykt fæl noen ganger, på hakket til å tippe over i psykose.

lykke til, stay safe!

btw.

går ut ifra at du ikke har en mg vekst, siden du ikke har prøvd rus før?, dette kan være lurt å skaffe seg, så du vet nøyaktig hva du putter i deg.
Herregud, hvis du ikke har prøvd noen form for rus før er dette opplegget helt på trynet. Det at du spør om de enkleste spørsmålene bevitner jo til at du ikke har lest deg opp så godt på nettet om det heller.

Uten noen form for erfaring med noen rusmidler er sjansen for å drite seg ut mye større, og siden du sikkert skal ta det på soverommet ditt i tillegg hadde jeg heller prøvd meg fram med en flaske whisky fra barskapet til faren din. Da raser ikke verden sammen heller når moren din finner ut og rusen er litt morsommere.
Sitat av Geordie Vis innlegg
Herregud, hvis du ikke har prøvd noen form for rus før er dette opplegget helt på trynet. Det at du spør om de enkleste spørsmålene bevitner jo til at du ikke har lest deg opp så godt på nettet om det heller.

Uten noen form for erfaring med noen rusmidler er sjansen for å drite seg ut mye større, og siden du sikkert skal ta det på soverommet ditt i tillegg hadde jeg heller prøvd meg fram med en flaske whisky fra barskapet til faren din. Da raser ikke verden sammen heller når moren din finner ut og rusen er litt morsommere.
Vis hele sitatet...
Helt enig, skal du først begynne å ruse deg, så begynn mer tradisjonelt, tror nok bk-MDMA kan ta deg bra på sengen vist alldri har hatt noe rusmiddel i kroppen din før.
For å svare på spørsmålet om hvorvidt moren din kan se det på deg, så ja, det er fult mulig ettersom hvor mye du tar. Du burde heller ikke undervurdere nedturen, som noen her beskriver som veldig ille. En skikkelig nedtur kan hindre deg i å fungere ordentlig, spesielt hvis man er uerfaren er det vanskeligere å takle det å føle seg psykisk jævlig i 10 timer etterpå når man skal omgås andre mennesker.
Jeg hadde bare prøvd alkohol og hasj før jeg prøvde mephedrone, og kan ikke si det gjorde meg no særlig. dro en linje og koste meg masse. men nedturen var forferdelig da. men dette var da mephedrone og ikke methylone. så det skal nok gå bra for deg.

oppfordrer ikke til noe : )
Sitat av Zetter Vis innlegg
Jeg hadde bare prøvd alkohol og hasj før jeg prøvde mephedrone, og kan ikke si det gjorde meg no særlig. dro en linje og koste meg masse. men nedturen var forferdelig da. men dette var da mephedrone og ikke methylone. så det skal nok gå bra for deg.

oppfordrer ikke til noe : )
Vis hele sitatet...
Vist du synes nedturen var kjip etter en linje med mephedrone, så kan du gange den med 100 på methylone, det er jo selvfølgelig forskjell på hvordan nedturen er fra folk til folk, men nedturen er så kjip at rusen i seg selv ikke er verdt det fant jeg ut etter en stund, så da ga jeg det opp. Hadde og en lenger periode med mephedrone og nedturen på dette stoffet er ganske mild og lett å takle, sikkert derfor det er blitt så sinnsykt populert.
Sist endret av Mbs; 2. februar 2010 kl. 17:44.
har prøvdt methylone i ettertid, og syns ikke nedturen der var så ille, men er vel forskjellig på folk da. og man blir veldig fort "innrøyka" på mephedrone. måtte opp i ganske store doser for og få effekten jeg ville tilslutt, men nå har jeg ikke rørt stoffet på flere mnd, så neste gang da blir nok en bra tur hvis det blir noe neste da :P
Sitat av Zetter Vis innlegg
Jeg hadde bare prøvd alkohol og hasj før jeg prøvde mephedrone
Vis hele sitatet...
Jeg vil faktisk påstå at om man har vært ute en vinternatt (og lært av det) med både alkohol og hasj, samt. er en smule voksen/fornuftig så har man ganske relevant ruserfaring allerede, til å håndtere komplikasjoner og nedturer fra stoffer man tester ut. Og ikke for å henge deg ut, shaman-sultan, men dette virker som en kid uten engang en kraftig fyllasyke på agendaen og rundt 15-16 år gammel, og da er det ikke helt det samme.

Og jeg vil ikke moralisere eller noe, Zetter, men tenk på de stakkarene som har endt opp med amputasjon og sykehusinnleggelse etter bruk av mephedrone før du tar det igjen. De fleste rusmidler, spesielt RC-er har en rekke fysiologiske virkninger som vi hverken ser etter når vi tar stoffene, eller legger merke til i den rusede tilstanden. Et par eksempel på dette er vasokonstriksjon, obstipasjon og svekking av immunforsvaret, men også positive ting som vi ser med f.eks cannabis, som er muskelavslappende og anti-inflammatorisk.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Jeg vil råde de som er uerfaren å holde seg vekke fra MDPV da det er et ekstremt kraftig stimulant som er aktivt helt nede i 1mg. Det er mange med lite erfaring som har gått seg vill på dette stoffet. En av grunnene kan også være at det selges som bade salt uten noen videre indikasjon for bruk. Jeg siterer en overdose fra drugs-forum:

SWIM
28 years old
just under 6foot
13stone
smoker
drinker


16.00

insufflated 150-200mgs

after 30 mins felt very good cocaine type effect,very clean feeling,uplifted mood,slightly talkative.

19.00

redose 150-200mgs

extreme paranoia extreme talkativeness

unable to make decent conversation,finish sentences

am in pub and barstaff are suspiscous of me because of my stimulated appearance

01.00

writing endless nonsensical emails to exgirlfriend
trying to pack for holiday,have to be in aiport at 13.00

5.00 emptying and refilling cabinets and presses/cupboards

12.00 leave for airport with ridiculous contents in luggage
am greeted with horror by business partner in airport

13.00 redose (all doses insufflated) 200-250mg

redosed to gather nerve to walk through customs,SWIM has issues with leaving country (legal issues)

14.00

extreme paranoia etc,more paranoia than ever felt before,everyone is an enemy

17.00

land at destination,slurred speech,unable to operate,hell

next day

more hell,difficult to even walk
difficult to talk
extreme paranoia

following day

suicidal,paranoia still,feelings of despair

next day

thinkin of my son to keep me from killing myself,purchase sleepers from chemist take 2.5 times prescribed dose,sleep

following day

same symptons

next day

same symptons

next day same symptons,slight let off

next day

same symptons,slightly more let off
Vis hele sitatet...
Sitat av WazzaBazza Vis innlegg
Jeg vil råde de som er uerfaren å holde seg vekke fra MDPV da det er et ekstremt kraftig stimulant som er aktivt helt nede i 1mg. Det er mange med lite erfaring som har gått seg vill på dette stoffet. En av grunnene kan også være at det selges som bade salt uten noen videre indikasjon for bruk. Jeg siterer en overdose fra drugs-forum:
Vis hele sitatet...

Second that.

Er du uerfaren bør du holde deg langt unna MDPV!
En "overdose" er helt forferdelig, med svetting, skjelving, hetetokter osv.., er som en koffein overdose gange med 100.
Ikke engang heroin vil få deg ned på mye MDPV, du kan røyke en kvarting og bli stein, men når du ikke er stein lenger har du det like jævlig som du hadde det før du røyka. Og man kan bare glemme å få sove på noen dager, selv uten å redosere.

Jeg har hatt 1g med MDPV i over 1 år nå og det ser fortsatt like mye ut, uten at jeg har veid det.

Derimot hvis du vet hva du driver med kan du få gode opplevelser på det.



edit: Når jeg sier mye mener jeg alt over 10mg hver 3. time.
Sist endret av Lysskyen; 5. juni 2010 kl. 03:28.
Gammel er du? Må nesten spørre siden du tenker på at mamma kan færske deg.
▼ ... noen uker senere ... ▼
haha, spiste knips rundt foreldrene mine ett par ganger når jeg var 16-17, og jeg forstår virkelig ikke at jeg turte. Jeg ble aldri ferska, men jeg tror nok det var mest fordi de bare ikke kunne forestille seg at den snille sønnen deres kunne finne på å ta noe sånt.

Så vil egentlig ikke anbefale det, men igjen så er det lov å gjøre idiotiske ting når man er ung.
Sist endret av Saape; 23. juni 2010 kl. 14:56.