Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2372
Har flere erfaringer med både 2c-i og 2c-e. Så idag ble det å drikke ett par vinflasker, så tenkte jeg hvordan er kombinasjonen alkohol og en liten dropp av 2c-e. Noen med efaringer?
Tenker jo da en liten mengde, 5mg eller lignende.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
jeg har ihvertfall drukket øl (bare et par-tre flasker) på en 2c-i + 2c-e kombo, og det gikk fint.
det betyr derimot ikke at det er trygt såklart, men min erfaring tilsier at det ikke hadde noen umiddelbare skumle bivirkninger.
Ok. Men etter hva jeg har lest, er det vel ikke direkte "farlig" å ta det utenom det psykiske selvfølgelig. Men lurte litt på hva man kan regne med av effekt? Blir feks. 2c-3 effekten sterkere ved inntak av alkohol?
Generelt anbefaler jeg ikke å ta psykedelika oppå andre drugs, selv om jeg har fanget meg selv i å gjøre det før. Men ser ikke problemet så lenge mengdene er små og man har fler opplevelser med psykedelika i bakhånd, hvis man absolutt er nødt til å ture mens man er full (noe som i og for seg er helt meningsløst, men okey).

edit: Og ja, man kan risikere at selve opplevelsen blir intensifisert om andre rusmidler er innabords.
Sist endret av Sky; 9. oktober 2009 kl. 21:26.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
jeg ser nå at du faktisk skrev et par vinFLASKER.. jeg antok av en eller annen grunn at du mente glass.

da ville jeg ikke anbefalt å ta noe 2c-X, ser ikke helt poenget heller.
Det med ett par vinflasker er ikke helt realitet, det var for å sette ting litt på spissen.
Men ser hva dere mener, man får jo ikke den effekten man vil ha psykedeliske stoffer når man inntar alkohol ved siden av.
Men tenkte at komboen hadde vært en artig opplevelse for å få noe mer en bare alkohol rusen, da jeg føler den ikke er så veldig givende.

Skal da også sies at jeg har inntatt en vinflaske, mens jeg har tatt 2c-i.
Sist endret av kalelis; 9. oktober 2009 kl. 21:28.
Sitat av kristoffern Vis innlegg
Det med ett par vinflasker er ikke helt realitet, det var for å sette ting litt på spissen.
Men ser hva dere mener, man får jo ikke den effekten man vil ha psykedeliske stoffer når man inntar alkohol ved siden av.
Men tenkte at komboen hadde vært en artig opplevelse for å få noe mer en bare alkohol rusen, da jeg føler den ikke er så veldig givende.

Skal da også sies at jeg har inntatt en vinflaske, mens jeg har tatt 2c-i.
Vis hele sitatet...
Up to you. Men om man propper i seg psykedeliske stoffer fordi man kjeder seg så har man misforstått et eller annet på veien synes jeg..
Ble muligens noe misforstått, da jeg aldri "propper i meg" psykedeliske stoffer fordi jeg kjeder meg. Var overhode ikke slik ment. Var noe dårlig forklart fra min side fra starten av. Spørsmålet er vel heller om det er noen problemer å kose seg med ett par glass under 2c-e turen. Men ser at spørsmålet mitt var missvisende, noe jeg beklager for.
Sitat av kristoffern Vis innlegg
Ble muligens noe misforstått, da jeg aldri "propper i meg" psykedeliske stoffer fordi jeg kjeder meg. Var overhode ikke slik ment. Var noe dårlig forklart fra min side fra starten av. Spørsmålet er vel heller om det er noen problemer å kose seg med ett par glass under 2c-e turen. Men ser at spørsmålet mitt var missvisende, noe jeg beklager for.
Vis hele sitatet...
Nei, det er mest sannsynlig ikke noe problem så lenge du tar det pent. Ha en fortreffelig aften
Sist endret av Sky; 9. oktober 2009 kl. 21:38.
Tok en ecstacy med ett ukjent 2c-stoff i seg når jeg var alt for full til at det egentlig var forsvarlig.. Det gikk greit, men jeg ble veldig kvalm 2-3 timer etter at jeg hadde spist pilla..
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
hele saken med kraftige psykedeliske stoffer er at man kan havne i en "bad trip" selv når man har hodet klart på forhånd og forberedt seg. om turen går nedover og man begynner å bli ukomfortabel, trenger man et klart sinn for å komme seg ut av den.

om tankegangen er svekket av alkohol på forhånd, kan det fort bli vanskeligere å håndtere noe slikt.
at to stoffer kjemisk reagerer med hverandre, trenger ikke være den eneste grunnen til at man burde unngå å blande dem.

just saying.
Jeg har en del erfaringer med det å blande alkohol og forskjellige hallusinogener, å jeg synes det kun demper/dreper trippen i høye doser, mens i små doser synes jeg det kan fjerne uønsket angst og uro som kan oppstå under trippen.
▼ ... noen uker senere ... ▼
10 mg og alkohol bør gå greit, men du bør heller avvente etter at du har droppa, og se hvordan du føler deg etter 2 øl.. Det er ikke lurt å kombinere store mengder.