Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 3038
Visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette, så ikke klikk på meg

*****
Just as there's a new trick every day, there's also a new trap...

The IP listed below is a fake front end portal of a security network filtering hundreds of client subscription IPs. If you find a vulnerable pub, IIS, SQL, or *nix -- LEAVE IT ALONE.

139.142.153.23

AVOID THIS RANGE: 139.142.*

WARNING: Replicon's security team is working close with federal/state and corporate law enforcement. They will let you scan, tag, fill, or overtake the entire system. But you really have no control. They are monitoring you, accepting your every move while they profile you. Your dumbass is on Candid Camera. (The *nix box that you 'overtake' is actually a guided security emulator that runs on NT...) Let 'em record you ploppin' the newest, unrealeased version of Photoshop, Windows, Lightwave. Max, Maya, Cosmo, or others and you (as well as everyone else involved in the operation - from Scanner to Downloader) will be 'profiled' for a very unhappy future....

****
(I tilfelle det er noen her som bryr seg)
Det er ikke noe uvanlig med det, helt vanlig honeypots. Har vært så lenge jeg kan huske.

http://www.sans.org/newlook/resource...Q/honeypot.htm
Det finnes en linux distribusjon kaldt "Decoy" ellerno i den duren.. Den funker på samme måte.. Kliss åpen og loger som en helt..

Scha