Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 941
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, noen som vet hvor jeg får kjøpt testkits for mdma, cola og amf? Vil jo vite hva ecstasy pilla inneholder, om den inneholder ketamin, 2C-X +++ og at det ikke er PMMA istedenfor MDMA etc.

Og vil jo vite at det ikke meth i amfen, og selvfølgelig om colaen faktisk er cola, ja dere skjønner tegninga

Altså, vet man får kjøpt det på nettet i utlandet, men lest at folk får testkits stoppet i tollen etterfulgt av enten brev at det er ulovlig eller at de får besøk av Onkel Blå etter at tollerne finner testkitten.

Noen butikker i for eks Oslo man får kjøpt det? Evt innenlands nettbutikker, googla men finner bare pisseprøver fra apoteket :/
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg vet om emmasofie nettsiden forresten men får bare opp:

Dessverre har vi ikke nok personell til drive nettbutikken for tiden, så den er stengt på ubestemt tid. Lyst til å engasjere deg? Ta kontakt på
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Og det er uansett bare test for mdma, skulle gjerne testet amfen og colaen i tillegg (men nettsiden er jo uansett stengt / ikke i bruk uansett)
Emmasofia foreningen selger vel dette, så slipper du toll, og faren for loggføring om de åpner pakken din
Sist endret av Mokkasinen; 15. september 2019 kl. 13:43.
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Shangri-la, Happy Price og Scorpius i Oslo har vell alle de vanligste testkitsa
jeg har bestilt herfra og brukt de fleste av disse:
https://www.eztestkits.com/en/