Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 3398
Fedora Contributor
Stringer's Avatar
Har nylig anskaffet meg noen doser 2C-T-7 og har lest litt rundt på erowid, og det virker som om det er ganske blanda tilbakemeldinger angående dosering og effekt. Jeg har fra før av kun tatt 2C-B og 2C-I av RC's, og har nå planlagt å teste 2C-T-7 til lørdag. Er det noen som har testa ut dette stoffet før som kunne ha gitt meg noen tips?
2c-t-7 er det absolut drøyeste fenethylaminet jeg har prøvd. Gå frem veldig veldig forsiktig, har lest veldig mange rapporter om hypersensitivitet hvor folk har vært helt bortreist i opp til 24 timer på så små doser som ned i 5-10 mg.

Vær tålmodig når du tar det, kan ta opp til 3 timer før du for effekt så ikke tenk på redosere etter kort tid etter inntak. Ta det helst oralt, men viss du absolut skal sniffe det, så ta lite. Husk, folk har død av dette stoffet!

Oral 2C-T-7 Dosages:
Threshold 3 - 5 mg
Light 10 - 20 mg
Common 15 - 30 mg
Strong 10 - 50 mg
Heavy 25 - 60 mg


Insufflated 2C-T-7 Dosages:
Threshold 1 - 3 mg
Light 2 - 10 mg
Common 5 - 15 mg
Strong 5 - 20 mg
Heavy 7 - 25 + mg
Fatality 1 ~ 35 mg
Fatality 2 30 -35 mg
Det var helt sinnsykt! Ikke kødd med dette, hvis du får samme tur som meg, så skjønner du svært lite av sinnet ditt der og da. Hva man kan snakke om osv, hva man ser, hva som er ekte, hva man hører, hvorfor man ikke er døv, nei altså, herregud. Spekulasjon på spekulasjon ble det for meg. Jeg endte opp med å prøve å slutte å tenke, men så ble det montert opp fire lys i taket (i hodet mitt) som er klimaks på turen. Fungerte som fargede lasere og jeg lå og stønnet: whoaa lyder. Så fikk jeg noia fordi jeg mista lua mi...

Men det jeg skulle frem til, vær forsiktig med dette. Bedre å eksperimentere litt med små doser av dette før du går på en smell.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
prøv gjerne å skriv en litt mer detaljert rapport om hva du opplevde under turen, slik at andre kan få noen innblikk i hvordan det var.
Og post på erowid om du har ork til å skrive på engelsk!

Sitat av somnium Vis innlegg
prøv gjerne å skriv en litt mer detaljert rapport om hva du opplevde under turen, slik at andre kan få noen innblikk i hvordan det var.
Vis hele sitatet...
Som jeg sa, jeg anbefaler det bare ikke. Av personlig erfaring.. Jeg klarer ikke å skrive en detaljert rapport heller om dette. Jeg bare delte det jeg ville få sagt, jeg beklager at jeg ikke kan bli mer detaljert.

Jeg har også hørt at man kan dø av å innta dette stoffet nasalt, og det er fra erowid. Så det advarer jeg sterkt mot!
Jeg droppet det med en rizla. Det varte alt fra 6-12 timer akkurat det der er jeg usikker på, men jeg røyket også en del jointer, og da ble jeg hvertfall føkka. Har aldri fått så rare følelser inni meg av å røyke som på den trippen. Var som om røyken satt igjen i pusten min og jeg kunne puste ut smak med hasj for alltid. (sikkert pga ånden min, men ikke der og da.) Euforiske følelser, ustabilt mellom nedtur og opptur og usikkerhet på hva fremtiden bringer er mine stikkord.

Jeg syns nesten det var som å være ny i verden, uten å se nødvendigvis psykadeliske ting, for alt virket sånn: "nei men ojjsann, hva er det?" eller "oj, det der må jeg ta på, bare for å være nær det."

Å vaske hendene var i seg selv sykt, og å lukte på dem etterpå var enda sykere.
Sitat av DataSnook Vis innlegg
Jeg har også hørt at man kan dø av å innta dette stoffet nasalt, og det er fra erowid. Så det advarer jeg sterkt mot!
Vis hele sitatet...
Det går fint ann å sniffe 2c-t-7, så lenge du tar lite, selv om jeg ikke anbefaler det. Mye av magien til stoffet synes jeg også forsvinner når du sniffer det.
Sitat av twisted shroom Vis innlegg
Det går fint ann å sniffe 2c-t-7, så lenge du tar lite, selv om jeg ikke anbefaler det. Mye av magien til stoffet synes jeg også forsvinner når du sniffer det.
Vis hele sitatet...
Du kan godt definere lite, sånn at ingen misforstår og tenker at 50 mg er lite.
Er vel snakk om 2-3 mg, ikke sant?
twisted shroom, du burde nok heller anbefale mengden du refererer til i mg.

"Lite" kan være alt fra "ett sandkorn" til "en teskje" hvis du forstår.....

Har selv ingen erfaring med dette, da jeg blir "twisted" nok på "shroom" og de kommer opp av bakken hver eneste høst.
Viss dere hadde lest hva jeg skrev øverst kunne dere sett den nasale doseringen som jeg kopierte fra erowid. 0-10mg er hva jeg definerer lite.
Sist endret av twisted shroom; 11. desember 2009 kl. 18:03.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Fedora Contributor
Stringer's Avatar
Trådstarter
Jeg prøvde å sniffe 7mg og det første jeg la merke til var den utrolig ekle kjemiske smaken.. etter hvert begynte jeg å føle en typisk fenetylaminfeeling på kroppen, og så milde halliser. Ble ganske gira, men opplevde ikke særlig mer enn dette. Har tenkt å gjøre et nytt forsøk, og da blir det mest sannsynlig en dropp på 18mg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av twisted shroom Vis innlegg
Viss dere hadde lest hva jeg skrev øverst kunne dere sett den nasale doseringen som jeg kopierte fra erowid. 0-10mg er hva jeg definerer lite.
Vis hele sitatet...
skjønner, leste ikke detaljert nok.. sorry


forøvrig

Jeg vil si meg enig i at det absolutt var heftig. Tror jeg tok 10-20 med et glass vann, husker ikke riktig...

Droppe 18 kan funke, jeg hadde nok tatt 15mg og sett alt ann. Men jaja, refererer heller til erowid eller twisted shroom's sitat derfra ..
Sist endret av Aceface; 28. desember 2009 kl. 03:15.
▼ ... over en måned senere ... ▼
man bør være veldig veldig forsiktig med og snorte 2ct7 noen kan få alwrgiske reaksjoner som kan medføre dødsfall, jeg anbefaler alle som ikke har kjenskap til dette stoffe og prøve seg ut forsiktig,

det er iallefal det jeg har fått med meg,,'
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av skeptfisk Vis innlegg
man bør være veldig veldig forsiktig med og snorte 2ct7 noen kan få alwrgiske reaksjoner som kan medføre dødsfall, jeg anbefaler alle som ikke har kjenskap til dette stoffe og prøve seg ut forsiktig,

det er iallefal det jeg har fått med meg,,'
Vis hele sitatet...
Det er ikke tilfelle at folk har dødd av "allergiske reaksjoner". De som har dødd av å sniffe det, har tatt det i 30-40 mg mengder, og på det nivået har allergi lite å si. Men ja, begynn forsiktig, for all del. Faktisk mer anbefalt å ta dette oralt, og ikke i sammenheng med mdma, siden 2c-t-7 er en maoi.
Sitat av Stringer Vis innlegg
Har nylig anskaffet meg noen doser 2C-T-7 og har lest litt rundt på erowid, og det virker som om det er ganske blanda tilbakemeldinger angående dosering og effekt. Jeg har fra før av kun tatt 2C-B og 2C-I av RC's, og har nå planlagt å teste 2C-T-7 til lørdag. Er det noen som har testa ut dette stoffet før som kunne ha gitt meg noen tips?
Vis hele sitatet...
Har testet det.

Gjør deg klar til hard svie i nesa sier jeg bare, svir noe helt forjæveli i 10min elns etter snorting.

Gøy stoff, men det går hard over psyken din, husker jeg måtte kjempe for å ikke "klikk" på vennene mine uten grund, i tillegg lo jeg av ting som man ikke burde le av osv osv, men utover det så er det et morsomt stoff.