Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2910
Noen som har erfaring med JWH-073? Har lest litt rundt på nette etter at jeg så tråden om JWH-018 her inne. Etter det meste jeg har lest av rapporter om JWH-018, virker det ikke noe fristende. Men har ikke lest noe negativt om JWH-073 enda. Noen sier det effekten er litt pot-lignende og behagelig.
Noen som har erfaring med dette stoffet/disse stoffene? Eventuelt hvilken liker du best?
▼ ... noen uker senere ... ▼
ahaha går stadigvekk inn på den tråden her får og se om det er kommet noen svar fordi lurer på det samme :P

Men ser ut til at ingen vet det ; o
Jeg har nå fått, testet og røyket opp 1g jwh-073. For meg var det nesten likt som jwh-018. Blir liksom ikke helt riktig rus av det. Jeg syns det smakte litt mindre av jwh-018, og det er jo helt klart sterkest. jwh-018 er 2-3 ganger sterkere enn jwh-073 etter min erfaring. Så hvis jeg skal kjøpe noe mer, blir det nok jwh-018.
Så du likte jwh-018 bedere ? hvor lenge varer 1 gram med dette ?
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
1g tilsvarer rundt 200-250 doser om du har fått et rent produkt.
Likte jwh-018 best. 1g varer vel i 3-5 dager for meg. For meg måtte større doser til for å få bra funk. Tipper ~30mg pr hit. Effekten varer fra 30 min til 1 time.
Sitat av Stone1 Vis innlegg
Likte jwh-018 best. 1g varer vel i 3-5 dager for meg. For meg måtte større doser til for å få bra funk. Tipper ~30mg pr hit. Effekten varer fra 30 min til 1 time.
Vis hele sitatet...
Da får du ikke reint produkt.
Kan noen si litt om disse stoffene? Er det legal highs som man oftest bestiller fra internet? Hva er det egentlig? Synes å har lest noe om at disse jwhgreie og HU-xxx er de dominerende stoffene i Spice? I hvilken form kommer det i? Får man stoffet fra planter eller er det fremkalt? Avhør!

Er det disse stoffene som gjør at spice blir ulovlig pga. syntetiske cannabinoider? Er disse stoffene egentlig rett og slett en form for THC.?
Sist endret av Lachrymology; 21. november 2009 kl. 21:00.
De er et av mange virkestoffer i cannabis, inkludert THC. De blir kjemiskframstilt og kommer i pulverform. Dette pulveret blir til væske så fort flamme kommer nær det.

Jeg pleier å fylle litt tobakk i bongen og strø pulver over all tobakken så det ser helt hvit ut i lumen. Så når jeg fyrer opp blir pulveret til væske og trekker inn i tobakken. Jeg fortsetter å trekke til det har sluttet å gløde.
Lachrymology: Med litt godvilje kan man vel kalle det en form for THC, begge er ihvertfall cannabinoider.

Stone1: Ingen av disse syntetiske(!) cannabinoidene finnes i cannabis.
Sist endret av exocytose; 21. november 2009 kl. 22:54.