Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  163 31485
En del har vel også fått i seg disse syntetsike canabinoidene, ihvertfall JWH-018, gjennom Spice.
Har selv prøvd Spice Gold men kan ikke si effekten av Spice samsvarer med det jeg har lest av rapporter på Erowid når det gjelder JWH-018. Det sies at ikke alle typer Spice inneholdt/inneholder JWH-018.
Orbiter: Spice produktene inneholdt minst 2 forskjellige cannabinoider. Personlig vil jeg tippe de har brukt enda fler forskjellige, dette pga. alle rapportene om sært varierende effekter hos de som har testet de forskjellige
Spice-produktene, samt andre tilsvarende urtemikser.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen som har erfaring å blande methylone og alkohol? er det farlig eller går det greit?
Sitat av Orbiter Vis innlegg
Noen her som har erfaringer med syntetiske canabinioder? Tenker da på stoffer som JWH-018 og JWH-073
Vis hele sitatet...
Hadde 500mg Jwh-018, hadde bare gode opplevelser med stoffet. Noen ganger var rusen identisk med å være skikkelig førstegangs fjærn.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Har nå fått smake litt på JWH-018, og jeg må si det nesten var identisk med THC. Man kjenner rusen skikkelig godt i hjernebarken, minner om skikkelig god sativa.

MEN!

For guds skyld, pass på å ikke overdosere eller redosere for mye på dette stoffet. JWH-018 binder seg mot CB1 reseptoren mye lettere enn THC. Konsekvensene av overdose (i mitt tilfelle) var total frykt, paranoia, disorientering, hjertebank, og jeg trodde jeg hadde svidd av 90% av hjernecellene mine. Rett og slett psykotisk og horribelt. Dette varte vel i 3-5 timer. Har ikke rørt stoffet siden da.
Sitat av Orbiter Vis innlegg
Har nå fått smake litt på JWH-018, og jeg må si det nesten var identisk med THC. Man kjenner rusen skikkelig godt i hjernebarken, minner om skikkelig god sativa.

MEN!

For guds skyld, pass på å ikke overdosere eller redosere for mye på dette stoffet. JWH-018 binder seg mot CB1 reseptoren mye lettere enn THC. Konsekvensene av overdose (i mitt tilfelle) var total frykt, paranoia, disorientering, hjertebank, og jeg trodde jeg hadde svidd av 90% av hjernecellene mine. Rett og slett psykotisk og horribelt. Dette varte vel i 3-5 timer. Har ikke rørt stoffet siden da.
Vis hele sitatet...
Røyka spice en gang, skjedde meg noe lignende (spice inneholder samme stoff). Det var SYKT jævlig, jeg røyka det, så begynte jeg og kompisene mine å gå. Siste jeg husker er at jeg sa "Det kjennes ut som om øynene mine skal poppe ut av hodet mitt", så blacka jeg ut. Når jeg kom til meg selv igjen var jeg kanskje 50 meter unna der jeg sa det, bare at nå var alle sansene mine fucka. Alt var et virvarr og jeg skjønte ikke en dritt, hadde helt jævlige hallusinasjoner, trodde jeg satt fast i tida. Endte med at jeg gikk inn på dassen på skolen (Ja det var veldig idiotisk å røyke det i skoletida, jeg visste ikke hvor kraftig det var) og ble inne på dassen i 3-4 timer.

Med et punkt ba jeg faktisk kompisene mine om å ringe sykebil, for jeg var 100% sikker på at jeg kom til å dø. Jeg husker en jævlig hallusinasjon/vrangforestilling jeg hadde når jeg lå på gulvet der inne også. Hver gang jeg rørte på meg, selv den minste bevegelse, så var det som om det var evig dimensjoner med cirka en meters mellomrom, bare at det som skjedde i "vår" dimensjon nå skjedde i den nærmeste cirka et sekund etterpå, og det som skjedde i dimensjonen ved siden av den nærmeste skjedde et sekund etter den, det skjedde akkurat det samme i alle dimensjonene, og jeg kunne høre, se og føle i alle dimensjonene, bare at jo lengre ut i dimensjoner langt unna det kom, jo mindre følte jeg av det. Så jeg prøvde febrilsk å ligge 100% iro, og få kompisene mine til å være stille. Hvis jeg så mye som snudde på meg så tok det flere minutter før jeg slutta å føle at jeg snudde på meg, og det var sykt jævlig iogmed at jeg var slapp og ville ligge der og vente på at det gikk over.

Til slutt gikk det over, jeg hadde drukket mere vann enn noensinne og kjente meg som crap. Det første lærern sa når han møtte meg var "Du, føler du deg bra? Du ser ut som om du er syk, eller som om du ikke har sovet i natt.". Sa at alt gikk fint og kom meg unna, men resten av dagen var jeg helt jævlig slapp, og det føltes ut som om føttene mine var en del av bakken.

Hadde rare ettereffekter også, på randen til en psykose tror jeg. Cirka en gang i minuttet hele neste uke tok jeg plutselig opp handa og rista den forran ansiktet mitt i et par sekunder for å sjekke om jeg hadde falt tilbake i en loop eller om "dimensjonene" hadde kommet tilbake.

Har ikke hørt om andre som har opplevd så sterke effekter av dette, har hørt mest positive! Har hatt hode opplevelser på dette både før og etter at dette skjedde. Men nå er vel min ruskarriere over, så jeg blir neppe å røre det igjen.
Husker også at kroppen ble helt nummen, og alt jeg tok på føltes helt sprøtt. Klarte f.eks ikke å finne mobiltelefonen i lomma da jeg ikke klarte å gjenkjenne objektene jeg tok på. Synsbildet var også fryktinngytende da alt lagget og ble sirup-aktig og distansert. Satt midt i et kortspill med et par kompiser da dette skjedde.
▼ ... noen uker senere ... ▼
holy shit Defqon. høyrest ikke morro ut. selv har jeg røyka spice og spice gold noen ganger. spice gold var rimlig kraftig, og det gav meg tunnelsyn til de grader. fekk også en merkbar hangover dagen etter. føltes ut som verden var litt tåkete. men jeg fekk aldri noen sterke hallusinasjoner av det. det likner på cannabis, men jeg saknet THC. "high følelsen" var anderledes, og ikke så lik THC i min mening. og jeg følte meg rimlig klar i toppen selv om hukommelsen var tåkete i ettertid. merklige saker.

edit: husker selv at jeg kom frem til en konklusjon om at spice var perfekt å blande med hasj hehe. isteden for tobakk. noen som har prøvd?
Sist endret av itZsaiN; 8. juni 2009 kl. 17:53.
▼ ... over en måned senere ... ▼
hei folkens.

Første gang jeg har brukt for å skrive noe her, men har brukt dette forumet for info i veldig lang tid!, sinnsykt mye bra info her, tusen takk for det folkens!!

Har det siste halvåret blitt veldig glad i RCer etter jeg fant en veldig bra forhandler på nett, har bestillt haugevis av ganger, bla mephedrone, methylone, 5-meo-DIPT, 4fmp, og div neorganics produkter, alle ordrene mine har gått gjennom smud, utenom en gang i mars/april da jeg hadde en ganske stor ordre som alldri dukket opp, den innholdt bla. 5g mephedrone, 3g methylone og en god del neo doves, husker ikke helt eksakt, vertfall så sendte jeg en mail til kilden min og så at pakke ikke var kommet, og han sendte meg en erstattnings ordre som kom etter tre dager, tenkte ikke mer over da, og trodde vell egentlig at den orginale pakken var forsvunnet i posten et eller annet sted, men så igår får jeg et brev i posten fra politet der det står at jeg er annmeldt i en narkotika sak, og at saken er henlagt pga av manglende resurser...phuu tenker nå jeg, det var flaks!, men det står også at saken vill bli tatt opp igjen vist det dukker opp mer ting på mitt navn, så mitt spørsmål er det hva kan skje vist de stopper en pakke til?

er klar over at noen av disse stoffene står på deriviat listen, men er det noen her som har lignende erfaringer?, eller vet strafferammer ect på disse tingene?

takker for svar!
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Strafferamme kan ingen gi deg et svar på, annet enn det som står i loven: Narkotikakriminalitet (paragraf 162 i straffeloven) har en strafferamme på 21 år.

Det står jo svart på hvitt hva som kommer til å skje om de tar flere pakker med suspekt innhold: Saken tas opp igjen, og har de nok bevis (evt spor av transaksjonen) vil de ta saken til retten.
har ikke tenkt å bestille mer mephedrone vertfall, små farlig stoff, med kjipe bi effekter og ukjente langtids effekter, men methylone en nice, men selvfølgelig alt med måte kan ikke se at det står oppført på deriviat listen enda, noen som vet noe mer om dette? evt erfaringen med loven/methylone?
Siden BK-MBDB (Butylone) står oppført under derivatbestemmelsen, ville jeg nok tro at BK-MDMA blir slått hardt ned på.

En kommentar fra et annet forum lyder følgende:

"Er nettop ferdig med en sak med tollvesenet ang min innførsel av 3 stoffer, methylone , ethylone og 2-AI. Disse ble beslaglagt i tollen for en stund siden og sendt inn til analyse hos politiet. Etter mye om og men og diskusjoner via advokater ,politi og toll har jeg nå fått tilbake disse 3 stoffene da de ikke kan beregnes som analoger. 2-AI er ikke analog av noe egentlig. Methylone også kjent som bk-MDMA er beta-ketone anaalog av MDMA og ethylone er beta-ketone analog av MDEA, MDMA og MDEA er forbudt iflg narkolista. Men det er nå fastslått at beta-ketone analoger ikke er omfattet av loven. Så vet dere det."

Dette var dog i 2007, så det er vanskelig å si hvordan tollvesenet og politiet reagerer nå til dags. Det ville være naivt å tro at det har blitt mindre strengt.
▼ ... over en måned senere ... ▼
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Denne tråden er nå stengt. Opprett heller nye emner i det nye underforumet for Research Chemicals.