Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 716
Lurte på om det er noen her som har hatt noen opplevelser med razer sitt mekaniske keyboard Razer blackwidow croma (https://www.komplett.no/product/8238...ma#accessories)

1. Lager dette høy lyd? altså blir denne lyden tatt godt opp av diverse micks om du foreksempel snakker på Skype eller TS?

2. Noen andre keyboard tips? Spiller for det meste CS:GO
Jeg har lite erfaring med Razer Blackwidow, men et alternativ kan jo være Corsair K70. Du får det tilogmed med like mange kule gamer-farger som Blackwidow Chroma.
Jeg har selv et K70, og det bråker ganske mye i og med at bakplaten til tastaturet er i metall, men det er ikke noe som noen O-ringer ikke kan fikse. Jeg skal tro at Blackwidow'en bråker litt mindre, siden bakplaten er i plast.
Som nevnt, så har jeg lite erfaring med Blackwidow, men er 100% strålende fornøyd med mitt K70, så det kan lett anbefales!
Ja lyden tas gjerne opp. Jeg hadde kjøpt et tastatur med Cherry MX knapper, de har en versjon som heter MX-Silent som er spesielt stille. Du får de knappene i et tastatur med RGB-belysning hos Corsair (som er de eneste med denne bryteren).