Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2286
Heisann!

Først vil jeg gratulere dere alle med dagen å håper dere hadde en fantastisk feiring i går å får en flott feiring i dag også!


Det jeg lurer på.
Hvis jeg kjøper en sånn: http://dx.com/p/2-4ghz-15dbi-sma-omn...-2500mhz-34754
Så hvis jeg forstår dette rett så vil denne kunne øke rekkevidden på nettet mitt ganske mye, pluss gjøre det sterkere?
Har jeg missforstått noe?
Hva andre kule ting kan man bruke en sånn ting til?
(tar gjerne imot lignendne tips på pm, ønsker å lære litt nye ting)


mvh
Vær tvilsom til spesifikasjonene til ting på dx, når du ser customer reviews på produktet så klager alle.
Les det her og bestem deg på nytt du..
Trådstarter
8 0
Sitat av Magnisx Vis innlegg
Les det her og bestem deg på nytt du..
Vis hele sitatet...
Dette er jo 1 av de 10000forsjellige typene. La oss si at noen sier noe drit om e ndata på komplett.no så er alle dataen derfra dritt?
Den du "reklamerte" for er jo ikke den samme engang, den jeg postet fikk mye bedre kritikk.

Så jeg regner med at dette er litt som data til data, kvaliteten og funksjonaliteten er forsjellig fra merke til merke og produsent til produsent.

Eller er jeg helt retarded her?

Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Vær tvilsom til spesifikasjonene til ting på dx, når du ser customer reviews på produktet så klager alle.
Vis hele sitatet...
Jaja såklart! men takk for tupset uansett, LETT å gjøre feil..
Før eventuelt kjøp så hadde jeg postet en handleliste her på freak sånn at folk som gidder kan godkjenne for meg.

Forresten, tar dx postoppkrav? Eventuelt andre billige "hingkong" sider?
Har everyonedoesit.com postoppkrav? hvis ikke, er det noen andre smokers sider som kan anbefales?
Sitat av jeg er noen Vis innlegg
Dette er jo 1 av de 10000forsjellige typene. La oss si at noen sier noe drit om e ndata på komplett.no så er alle dataen derfra dritt?
Den du "reklamerte" for er jo ikke den samme engang, den jeg postet fikk mye bedre kritikk.

Så jeg regner med at dette er litt som data til data, kvaliteten og funksjonaliteten er forsjellig fra merke til merke og produsent til produsent.

Eller er jeg helt retarded her?



Jaja såklart! men takk for tupset uansett, LETT å gjøre feil..
Før eventuelt kjøp så hadde jeg postet en handleliste her på freak sånn at folk som gidder kan godkjenne for meg.

Forresten, tar dx postoppkrav? Eventuelt andre billige "hingkong" sider?
Har everyonedoesit.com postoppkrav? hvis ikke, er det noen andre smokers sider som kan anbefales?
Vis hele sitatet...
Hva snakker du om? Dette er jo den du linket til, som får elendig kritikk.

http://club.dx.com/reviews/text/34754
Sist endret av nso; 18. mai 2013 kl. 10:54.
DX tar ikke postoppkrav. Enten må du ha kredittkort eller Paypal.
Den varen du linket til er kun en antenne, uten nettverkskort. Hvis du vil ha god rekkevidde og stabilitet, kjøp det et nettverkskort fra Alfa.
Bra router, nettverkskort, bra ISP, lite støy på frekvensen, lite isolering mellom punktene og pakketap.
Alt spiller inn på hastighet, vil ikke tro en "super" antenne til 50kr vil gjøre noe stor forskjell.
Sitat av 23732 Vis innlegg
Den varen du linket til er kun en antenne, uten nettverkskort. Hvis du vil ha god rekkevidde og stabilitet, kjøp det et nettverkskort fra Alfa.
Vis hele sitatet...
Hvorfor driver du å reklamerer for Alfa hele tiden? Du som driver det eller?

Jeg ble ikke så ekstremt imponert etter å ha sett denne videoen på nettsiden deres..
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Sitat av KarlsenK Vis innlegg
Hvorfor driver du å reklamerer for Alfa hele tiden? Du som driver det eller?
Vis hele sitatet...
Det er jo helt dumt å si. Alfa lager bra produkter, og når noen spør om anbefalinger til et bra produkt er det bare logisk å faktisk anbefale gode produkter.
Sliter du med trådløst nett er det en bedre løsning å forbedre det trådløse nettet, sette opp accesspunkt nærmere der du har problemer, evt. bruke range extendere. Det beste er å strekke nettverkskabel fra routeren din til et vanlig accesspunkt.
Sitat av rolvs Vis innlegg
Sliter du med trådløst nett er det en bedre løsning å forbedre det trådløse nettet, sette opp accesspunkt nærmere der du har problemer, evt. bruke range extendere. Det beste er å strekke nettverkskabel fra routeren din til et vanlig accesspunkt.
Vis hele sitatet...
Det beste er da helt klart å legge opp et kablet nettverk. Trenger man lav responstid er trådløst nettverk sånn cirka det siste en bør bruke.

En murvegg eller 2 og signalet er allerede skrot.
Sist endret av Ueland; 19. mai 2013 kl. 23:12.
Trådstarter
8 0
Jeg tenkte egentlig bare å bruke som en forsterker på rekkevidden for å lettere finne "åpne" nettverk, eventuelt gjøre mitt hjemmenett sterkere når jeg er andre steder i huset feks.

Vet dere om noen lignende sider som Dx,com som sender ut med postoppkrav? sånn billig china side, ca samme kvalitet som dx.

takk for svar å langt!
Sitat av jeg er noen Vis innlegg
Jeg tenkte egentlig bare å bruke som en forsterker på rekkevidden for å lettere finne "åpne" nettverk, eventuelt gjøre mitt hjemmenett sterkere når jeg er andre steder i huset feks.

Vet dere om noen lignende sider som Dx,com som sender ut med postoppkrav? sånn billig china side, ca samme kvalitet som dx.

takk for svar å langt!
Vis hele sitatet...

Ingen sider fra utlandet sender med postoppkrav til norge, og hvis du tilfeldigvis finner en billig side fra norge som gjør det ville du måtte betale 70 kr i gebyr slik at det ikke blir så billig lengre uansett.
Sist endret av Grix; 20. mai 2013 kl. 10:53.
Sitat av KarlsenK Vis innlegg
Hvorfor driver du å reklamerer for Alfa hele tiden? Du som driver det eller?
Vis hele sitatet...
Jeg reklamerer ikke, jeg anbefaler. Alfa lager gode og stabile produkter, som er veldig greit priset også.